< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Babygeluk in 2006?Wie ook ?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Babygeluk in 2006?Wie ook ?
29/07/2008 @ 10:39
Lotte

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Een dikke proficiat Lieke!

Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 23:48
Erika

Proficiat Lieke!
amai,bijna een brok van 4kilo! ben benieuwd naar je verhaal.
en idd, inleiden is toch anders dan 'gewoon' bevallen hé?

Link naar deze reactie
30/07/2008 @ 12:50
cindy

Van harte gefeliciteerd Lieke met je flinke zoon!! Ik ben benieuwd naar je verhaal en foto's

Erika, hoe gaat het nu met Amber haar reflux?

Hier alles in orde. Gisteren nog eens op controle bij de gyn geweest. Ons ligt nu toch mooi met haar hoofdje naar beneden Voor de rest was ook alles goed.

Jochen ligt nu juist in zijn bedje en is rustig. Oef, dadelijk ook even rusten. Zo alleen thuis zijn met hem weegt toch wel door. Al een geluk dat hij zo braaf is. Maar hij zit vol energie, ik word er al moe van om bezig te zien soms Namiddag zijn zwembadje klaarzetten, dan kan hij zich daar wat in uitleven.

Groetjes
Cindy

Link naar deze reactie
01/08/2008 @ 10:21
M.

hoihoi,

wij zijn ook terug van verlof, t zit er weer op!
t is heel goed meegevallen deze keer, beter dan Barcelona
dankzij de airco op de kamer was het s avonds doenbaar om te slapen voor zowel Laurine als ons
voor de rest was het weer ook goed, rond de 30 graden maar dragelijk
ook een goed hotel, lekker eten, vriendelijke mensen
we zijn veel gaan wandelen, ook een paar marktjes gedaan, lekker gaan eten,...
en voor de rest gewoon lekker relaxen, lezen en genieten van ons
normaal is Laurine geen zo'n grote eter maar amaai de pasta valt precies in de smaak,eten dat ze deed, niet te doen
ze kan ook al een paar nieuwe dingen: ze zegt 'choi' (weet niet hoe je t schrijft in t italiaans), doet mooi bravo, drinkt haar melk helemaal alleen en begint zowat aan de hand te stappen
ongeloofelijk hoe snel ze veranderen op zo'n korte tijd!
maandag moet men man al terug aan t werk maar ik ben gelukkig nog een weekje thuis

lieke, een heel dikke proficiat met jullie
geniet er maar van!

erika, fijn te horen dat Amber zo'n brave en flinke meid is en dat je eindelijk wat hebt kunnen bijslapen ook
was Myrthe al voor de geboorte zo'n sloebertje of is t een beetje de reactie op de veranderingen denk je?

L, grote werken bij jullie zeg! en hoe doe je dat allemaal met 3 kids in huis? wij moeten hier dringend ook nog schilderen en was afbraakwerken doen maar ik zie er nooit geen beginnen aan met Laurine in huis

cindy, voor jou zal t nu ook allemaal beginnen snel gaan hé
geniet maar nog wat van je

lotte, veel gefeest de laatste weken zie ik, groot gelijk

ga jullie laten, snel nog even een wasje buitenhangenµ

groetjes

Link naar deze reactie
01/08/2008 @ 20:41
L.

hoi dames

hier druk zenne, met vakatnie zijn,kruipt heel veel tijd in.. LOL
elke dag rijden we wel ergens heen, hier op bezoek, daar op bezoek, ...
enfin, we genieten en dat is t voornaamste he!!

onze kids doen t goed...
Yerko zijn we de laatste week aan t zindelijk traine, of hoe noem je dat.
hij doet het goed, de laatste twee dagen al geen accidentjes meer!
Kenzo en Yarne zijn helemaal super nu, k herken heel veel van kunstjes die M schriujft
hallo zeggen, mama en papa (dat is Yarne)
dada en zo verder
knuffel en kusjes werpen
stappen al vrj goed alleen... leuk toch zenne

Link naar deze reactie
03/08/2008 @ 10:30
Erika

leuk he, die kindjes die meer en meer dingen kunnen!
ik vind, platte boelekes zooo lief en schattig maar vanaf ze stappen en zich uitdrukken ook zo plezant!

Amber slaapt sinds enkele dagen door, ze gaat rond middernacht in bed en tussen 6 en 9 wordt ze wakker. Zalig!
Ik ben eens een keer haar Zantac vergeten te geven en toen had ze erge last en kon niet slapen. Ze heeft hem dus echt nodig.

Weet je wat ik zalig vind met een tweede, je slaat echt niet in paniek als ze eens huilen, ik ben echt relax met mijn boeleke.En blijkbaar voelt ze dit ook aan want ik krijg haar altijd kalm als ze ergens last van heeft.

Kheb voor ons Myrthe een magneetbord met gekleurde letters en cijfers met achteraan krijt gekocht.
Ze begint nu cijfertjes te tellen !!!ze wil ook de kleuren benoemen maar ze kan ze nog niet zeggen.Nogal frustrerend denk ik.Ze kan veel meer dan wij denken.

Lieke, hoe is het met de kersverse spruit? Hoe is je bevalling gegaan, en hoe is het nu thuis met 2 kindjes?

Lotte als je erg last blijft hebben moet je mss eens medicatie vragen om de BV te stoppen?

M. heeft Laurine goed gezwommen op vakantie? ben je overtijd???

L. hier ook al elke dag drukdrukdruk,mijn man heeft ook vakantie nu nog 2weken! Zijn al elke dag iets gaan doen, mijn huishouden loopt er van achter!
Mooie foto's op de site!

Link naar deze reactie
03/08/2008 @ 10:44
cindy

Hey,

L, fijn dat je 2 kleinste mannetjes zo vooruit gaan. En ze stappen al alleen. Volledig alleen of aan de hand? Elke leeftijd heeft zo zijn charmes, maar als ze zo ineens vanalles beginnen kunnen, is toch geweldig vind ik. Het worden stilaan kleine peutertjes

M, ik word wel een beetje jaloers als ik over je vakantie lees Zou ik ook wel willen. Laurine ook al zo flink. Het gaat allemaal snel nu, he. Je ziet ze echt veranderen van babytje dat nog niet zoveel kan tot ondernemende peuter.

Erika, gelukkig werkt de Zantac goed voor Amber. Ik verwacht nu ook wel van het tweede dat je in alles rustiger blijft. Bij je eerste moet je tenslotte nog alles uitzoeken en leren.

Lotte, loopt de melk nu wat terug? Zoals Erika zegt, je kan pilletjes hiervoor nemen moest het blijven duren. Proficiat trouwens met Lily haar buikrol. Heeft ze het nog gedaan sindsdien?

Gisteren zijn mijn man en ik nog eens onder ons tweetjes gaan uiteten. Het was echt gezellig en de avond is omgevlogen. Dat zal nu wel voor een heel tijdje gedaan zijn, want eens ons meisje er is, is het niet zo gemakkelijk om 2 kindjes te gaan laten logeren.
Dadelijk Jochen eens halen bij mijn ouders. Hij zal zich wel geamuseerd hebben.

Nog een fijne zondag allemaal.

Groetjes
Cindy

Link naar deze reactie
03/08/2008 @ 11:07
M.

hoihoi,

snel even komen pauzeren tussen de berg strijk door, pfff zie er amper doen aan! nuja, ben gelukkig nog een weekje thuis dus al wat vandaag niet meer gedaan is, is voor morgen

erika, ik had mijn pil een week doorgenomen om geen te krijgen op reis en was ze nu aan het afwachten dus vandaar...
ondertussen zijn ze er vandaag
moet wel zeggen dat we wel even met de schrik hebben gezeten
ik was de 1e dag op reis mijn pil vergeten te nemen en ja net toen hebben we...
mijn man dan maar stoken dat ik nu vast wel zwanger zou zijn (aagezien met dat spiraaltje enzo)
t was dus ff stressy afwchten maar allee...
fijn dat alles zo goed gaat met Amber en dat het zo vlot gaat
en Myrthe begint ook wel echt veel te veranderen zo te horen
maakt ze er geen probleem van als je met Amber bezig bent en dan even geen tijd voor haar hebt? ze zit vast aan een leeftijd waar ze veel tijd van papa en mama nodug heeft zeker?

L, super dat yerko zijn potjestraining zo goed gaat
en leuk dat de twins ook al zoveel beginnen te kunnen, jullie hebben al het plezier en 1e woordjes enzo dubbel hé

cindy, groot gelijk dat je eens een avondje onder jullie 2 hebt gedaan, heb je eens deugd van en zoals je zegt, 2 kindjes zijn al moeilijker om weg te doen

oja, wat ik nog eens wou vragen aan al de ervaren mama's hier
de laatste tijd is er met momenten echt geen huis te houden met Laurine
op reis viel het niet zo op, omdat we er toen bijna constant mee bezig waren maar sinds we thuis zijn heeft ze soms van die kuren
overal aanzitten waar ze niet mag, kasten open en toe, klimmen op alles en dan bijna vallen ook!
ik weet dat het er bij hoort maar soms haalt ze echt gevaarlijke toeren uit en ze luistert dan gewoon niet als je nee zegt
gelijk wat we doen, ofwel lacht ze ermee, of ze weent of ze doet of er t niet hoort
of we nu roepen, haar negeren of haar verzetten, niets lijkt te helpen
hebben jullie soms tips? welke manier van reageren is t beste?
en als ze haar gedacht niet krijgt is het echt tieren dat ze doet, niet te doen
heb al gelezen dat deze leeftijd zowat een moeilijke periode is en ik weet dat het normaal is maar weet niet goed hoe er op te reageren

groetjes

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 13:58
Lieke

Hey dames,

Eindelijk ben ik er nog eens geraakt! Het is wel heel wat drukker met 2 kindjes in huis, Ella is vandaag naar de crèche en mijn man is juist naar zijn werk vertrokken, dus even tijd om langs te komen...

Hier mijn bevallingsverhaal :
Woensdag 23/07/08 moest om 7u15 in het ziekenhuis zijn om mijn bevalling in te leiden, ik moet zeggen dat ik enorm zenuwachtig was. Ik had dan ook geen oog dicht gedaan in de nacht van dinsdag op woensdag. Ze onderzochten mij en ik had nog maar 2à3 cm opening en mijn baarmoederhals was al wel verweekt. Dan kreeg ik een lavement, baxter, monitor werd aangesloten,... Rond 8u kwam de gyn even langs om eens te voelen, om te zien of ze een pilletje gingen opsteken of via baxter gingen in gang zetten... het werd dus een pilletje... De gyn zei tegen de vroedvrouw dat ze tegen 9u30 mijn vliezen moest breken... goh dat pilletje begon al dadelijk serieus te werken, maar het was nog te doen, dan tegen 9u30 werden de vliezen gebroken. Dat was wel iets heel anders! Ik heb echt pijn gehad... dan heb ik gevraagd achter de epidurale verdoving, die zijn ze rond 10u30 komen steken, ik had op dat moment nog steeds maar 3 cm opening, maar het hoofdje was wel serieus aan het duwen. Om 11u30 kwam de vroedvrouw nog eens voelen... op 1 uur tijd was het van 3 cm naar volledige ontsluiting gegaan. Ik mocht naar de verloskamer... de vroedvrouw heeft snel de gyn opgebeld... maar die geraakte er niet dadelijk..
Dus in de verloskamer moest ik al wat persen zodat het hoofdje mooi klaarzat en dan wachten op de gyn... tegen 12u05 was de gyn er... en dan mocht ik al mijn krachten gebruiken. Het was de moeite, de gyn zei op een gegeven moment, als hij er nu niet uitkomt moet ik de vacuumpomp gebruiken... (ik dacht, nee dat niet nog eens, ons Ella heeft daar zo'n last mee gehad, dat wil ik niet meer) dus volop geduwd en daar was ons ventje! Een serieuse brok van 3.910 kg en 52 cm, hij zag wel wat blauw omdat hij in het geboortekanaal heeft moeten wachten op de gyn. Maar voor de rest was alles piccobello in orde met hem. We zijn zo fier op hem! ook ella is superlief voor haar broertje, hij krijgt constant kusjes... hopelijk blijft dat ook zo!

Het gaat prima met hem, alleen eten dat hij doet, echt niet te doen, ik probeer hem dikwijls stilletjes weg te leggen, maar zodra zijn ogen weer opengaan begint hij te zoeken. Hij komt dan ook goed bij, wat wel motiverend is. Morgen moet ik naar Kind en Gezin voor de hoortest, ben benieuwd hoeveel hij dan weegt. Hij was in het ziekenhuis 2 dagen afgevallen en vanaf de 3de dag was hij al terug aan het bijkomen...

Ik moet de foto's nog op de computer zetten, maar ik zal daar zo snel mogelijk werk van maken!

M, terug van vakantie zie ik, fijn dat deze reis zo goed is meegevallen... Goh ik wil ook ng eens op vakantie gaan, maar dat zal niet voor direct zijn!

Cindy, volgende maand is het al jouw beurt om te bevallen, wat gaat de tijd toch snel! Hoe voel je je?

Erika, alles goed met jouw 2 meisjes? Amber slaapt al flink zo te lezen... Daan slaapt zeker nog niet zo lang, 's avonds slaapt hij meestal van 20u tot 1u, dus dat is toch al een groot stuk rust voor mij! ik moet alleen de uren nog wat kunnen verschuiven...

Lotte, hoe gaat het met jou? terug aan het werk?

L, goh jouw ventjes doen het ook goed zo te lezen!

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 20:46
Lieke

Ik heb de eerste fotootjes van Daan op mijn profiel gezet! Wat vinden jullie ervan?

Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 07:15
L.

Lieke
ging wel snel zeg, met je inleiding!!
en wat een mooie baby!!

hier alles ok
laatste week vakantie met mijn ventje
gisteren moest hij één dagje werken en heb ik langs mijn ouders geweest in de voormiddag. Kwestie van ozne drie rakkers niet alleen onde rcontrole te moeten houden he

voor de rest niet echt nieuws!
druk bezig he
deze week wachten we af wat het weer brengt, om te zien wat we gaan doen...
vrijdag trouwt een neef, dus dat doen we dan zeker al

Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 12:32
M.

lieke, mooi kereltje hoor, om van weg te smelten
fijn dat de bevalling zo vlot is gegaan zeg en dat terwijl het toch ingeleid was!
geniet er maar van

L, moeten jullie buiten werken doen ook? wij moeten hier onze houten ramen en de garagepoort schilderen maarre t weer laat te wensen over
eerst was het veel te warm om te schilderen en nu geven ze regen uit voor de komende dagen
tja, t zal tussen de buien door zijn dan maar....

Vandaag komt de meter van Laurine op bezoek, hoop dat Laurine haar nog zal herkennen want t is weeral even geleden en ze is nu weer in zo'n periodeke dat ze bang is van 'vreemden'
ik ga ook blij zijn als dat stappen wat verder staat hoor
t enige wat ze nu nog wil doen is aan de hand stappen, op zich heel leuk en tof om te zien maar t probleem is dat vanaf je ze neer zet ze ferm begint te wenen
ze kan haar precies ook niet meer eens even alleen bezighouden en vanaf ik even de kamer uit ben is t ook drama
zal de leeftijd zijn zeker?
en dan ook heel veel deugnieterij uitsteken, kasten op en dicht, aan tv en stereo prutsen
deze morgen was ik even naar boven gelopen om haar kleertjes te halen en meestal zit ze dan in gang te wachten op mij en nu zag ik dat ze begon de trap op te klimmen
ga er echt moeten beginnen op letten dus dat ze niet meer komt achterkruipen!

ga nog snel even iets eten en dan Laurine in bedje stoppen

groetjes

Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 12:37
Lotte

hallo iedereen,

Lieke: wat een knap zoontje! Goed gedaan!
Leuk dat Ella ook zo enthousiast is!

Erika: goed dat Myrthe het zo goed doet nu.
Hopelijk moet ze niet te lang meer Zantac innemen. Hoe minder medicatie, hoe beter, toch?

L.: uw ventjes doen het ook allemaal goed hé!
Mila is eigenlijk al een maand of 2 volledig 'potjesgetraind' wat haar pipi betreft.
Kaka doet ze nog absoluut niet op het potje en heb er wat schrik voor dat ze het nog niet gaat kunnen tegen dat ze naar school gaat.
maar ik wil haar ook niet te veel forceren want ze heeft al zo'n problemen met haar darmen. Dus ik heb liever dat ze het in haar broek of pamper doet dan helemaal niet...

En ik ben sinds gisteren terug aan hte werk ...
En ons Lily zit sinds zondag met een verschrikkelijke valling en deze nacht ineens 38.5 koorts .
En ik kon natuurlijk moeilijk bellen naar mijn werk dat ik op mijn 2e dag al niet zou komen omdat mijn dochter ziek is.
Dus heb deze nacht en morgen al serieus lopen stressen en ze dan uiteindelijk toch naar de crèche gedaan.
MAar blijkbaar valt het allemaal toch goed mee. Heb al es gebeld, geen koorts en ze is vrolijk.
Oef!!! Zat er echt met in!

Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 14:58
cindy

Hey,

Lieke, wat een mooi kereltje. Je ziet op de foto's dat het een stevige brok is Gelukkig gaat het ook goed met Ella. Zal toch wel een hele aanpassing zijn. Je bevalling is precies heftig maar snel verlopen. Achteraf zal je het wel allemaal kunnen relativeren, maar op het moment zelf Ben je geknipt of gescheurd?

Lotte, hoe valt het mee om terug te werken? Mis je Lily niet te hard? En dan is ze nog juist ziek, zal wel moeilijk zijn voor jou. Gelukkig maakte ze toch al geen koorts meer.

M, ja, die streken zullen er niet meer op minderen, vrees ik Toen Jochen die leeftijd had, moest ik ook honderd keer 'neen' zeggen en hem wegnemen van wat hij aan het doen was. Na een tijdje gaan ze wel door hebben hoor dat als ze het een keer niet mogen, het de volgende keer ook niet mag. 1 x 'neen' is dan meestal voldoende. Je zal nu echt een engelengeduld moeten hebben.

L, over de potjestraining had ik laatst heen gelezen. Fijn dat het al zo goed lukt met Yerko. Ik heb Jochen zijn potje nu ook bij ons op WC gezet. Telkens als één van ons nu naar het toilet moet, wilt hij ook op zijn potje. Hij doet er nog niks in, maar het begin is er toch al. Laatst zat hij samen met papa op WC een boekje te lezen. Ik moest echt lachen

Hier begint het inderdaad snel te korten. Ik heb er deze keer gemengde gevoelens bij. Langs de ene kant mogen we snel een paar weken verder zitten zodat ik ons meisje kan zien en vasthouden, maar langs de andere kant ben ik nog niet echt klaar om haar te delen. Als je me dit tijdens de zwangerschap van Jochen had gezegd, had ik die persoon voor gek verklaard Ik was het toen zo moe, maar nu geniet ik nog wel van de stampjes en de dikke buik. Het wordt alleen zwaar nu.

Ik ga nog wat verder werken.

Groetjes
Cindy

Link naar deze reactie
06/08/2008 @ 08:24
L.

Lotte
amaai, dat zal wel ff wennen zijng eweest, terug gaan werken!
ging het een beetje?? veel te doen zeker??

hier lukt het met Yerko zijn darmen ook altijd niet zo goed, ook last van darmen (en ook omdat hij het normaal al zo lastig heeft met het groot toilet)
zondag heb ik hem ook een pamper aangedaan en dan lukte het hem wel!
enfin, we zien wel hoe t loopt he!!!

cindy
spannend aftellen nu
Jochen zal zo ook wel klaar geraken voor t potje he

Link naar deze reactie
06/08/2008 @ 13:33
Lotte

pfff, mijn kleinste poppemieke zit met een zware bronchitis .
Ocharme, en 't is nog zo een klein dutske...

Gisteren avond nog 39° graden koorts, deze nacht ook koorts en mijn ma is er vandaag bij en die is er daarnet met naar de pediater geweest.
En dus een zware bronchit.
Ze moet nu ook puffen met ventolin .

Zit er echt met in, zou véééél liever bij haar thuis zijn nu ze zo de eerste keer ziek is.

Ik mis haar wel hoor!

Qua werk valt het wel mee, ben nu op mijn nieuwe job begonnen dus moet er natuurlijk nog inkomen maar het valt wel goed mee.
Mijn collega op HR is wel een toffe dus da's al goed!
en ben deze morgen met de fiets gaan werken, is ook altijd leuk!

Link naar deze reactie
06/08/2008 @ 14:04
M.

hoi,

ben hier ook nog eens nu Laurine in bedje ligt (hoewel ik hoor dat er van slapen nog niet veel in huis komt)
als ze wakker is t dus bijna echt niet meer te doen om iets anders te doen, zo aanhankelijk dat ze is, enerzijds wel leuk, ze knuffelt veel en geeft veel kusjes maar op sommige momenten is t minder makkelijk (douchen, naar toilet gaan, koken...)
nuja, ik hoor dat het van haar neefje die even oud is net zo is dus ben niet alleen
hier ook de laatste week vakantie, moet zeggen dat ik er wat tegenop zie om terug te gaan werken
vrees dat ik er weer wat zal moeten inkomen
ik ga Laurine weer enorm missen denk ik, ook al doet ze de laatste tijd soms wat moeilijk, t is toch leuk om ze bij je te hebben hé
t zal ook weer wennen zijn in de creche, die was een maand gesloten dus t is precies weer helemaal herbeginnen
nuja, nog even genieten van de laatste dagen en er niet te veel aan denken zeker?

lotte, wat erg dat je nu zo ziek is en net nu je terug gaan werken bent
kan geloven dat het moeilijk is, ik weet nog goed toen Laurine voor de 1e keer ziek was, ik ging toen ook nog maar net gaan werken en reed s avonds al snikkend naar huis
hoop dat ze er snel weer door is!

L, oei wat darmproblemen voor Yerko? kan je er iets aan doen?

cindy, geniet maar van de laatste weken met je buikje
t is idd een dubbel gevoel, zeker als je een goede zwangerschap hebt, ik keek enerzijds er ook naar uit om men te zien maar anderzijds is het toch bijzonder om te zijn

ga julie laten, Laurine nog eens haar fospeen gaan geven

groetjes

Link naar deze reactie
06/08/2008 @ 16:04
L.

M
Yerko gaat gewoon al altijd heel moeilijk naar de grote toilet
soms dagen niets en dan keihard moeten duwen!!
zonde zenne!
en nu met het potje blijft hij t precies nog meer ophouden... en krijgt dan weer een stop en zo blijven we bezig he

Lotte
wat zonde van je kleine meisje

Link naar deze reactie
07/08/2008 @ 21:12
Erika

hoi L. geef je Yerko soms geen Hepar water? hier gegarandeerd dat daardoor gekakt wordt hoor.

M. 13-14 maand is er een sprongetje dacht ik.typisch hetgeen je neerpent, ni alleen kunnen zijn, koppigheid, wenen.
net na een vakantie vol aandacht en afwisseling terug thuis is ff terug aanpassen voor haar

oh wat zielig, Lily een bronchit... das wel serieus als ze al moet puffen ...

Myrthe wordt woensdag 2jaar, heb een bumbataart besteld/.duur zeg

Link naar deze reactie
08/08/2008 @ 10:18
cindy

Hey,

Lotte, is Lily al wat beter? Het moet inderdaad serieus zijn als ze moet puffen Hoe doet Mila het? Ging ze nu in september al naar school of pas in november?

L en Lotte, het is inderdaad vervelend als je kindjes zo moeilijk kaka kunnen doen. Zelf heb ik er ook veel last van en heb als kind ook al verschillende heel vieze medicijnen moeten nemen hiervoor. Jochen heeft gelukkig het gestel van zijn papa en doet een paar keer per dag kaka.

Erika, zo'n Bumba-taart zal inderdaad wel duur zijn. Waar heb je ze besteld? Goh, Myrthe ook al 2 jaar, juist op onze huwelijksverjaardag Volgende maand is het alweer aan Jochen, deze maand al maar eens gaan kijken voor alles voor zijn feestje, want daar zal volgende maand niet veel van in huis komen. Slaapt Amber nog steeds zo goed?

Lieke, volop aan het wennen zeker aan een nieuw ritme met Daan erbij? Zal wel druk zijn bij jullie nu.

M, Jochen is ook 3 weken niet meer naar de creche geweest. Maandag opnieuw, ik ben eens benieuwd. Heb je al Bobuxjes gevonden voor Laurine?

L, ik heb nog eens naar de foto's van je zoontjes gekeken. De twins zijn ook ineens fel vooruit gegaan he. Zo groot geworden en niemand kan beweren dat Yerko geen broertje is van hun Ze lijken echt fel op elkaar.

Hier nog alles hetzelfde. Na deze week nog 3 weekjes werken en ik ben aan het aftellen. Het wordt nu wel zwaar om nog werken te gaan, maar nu al stoppen zou betekenen dat ik in oktober al opnieuw moet beginnen en daar heb ik al helemaal geen goesting in Morgen ook mijn koffertje eens gereed maken, want je weet nu natuurlijk nooit

Groetjes
Cindy

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >