< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwangerschap » bellypainting

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwangerschap
bellypainting
07/07/2008 @ 15:17
wendy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi,

ik zou graag een bellypainting laten maken tegen het einde van mijn zwangerschap.
Ik ben van Limburg, weet iemand waar ik dat zou kunnen laten doen n de buurt, ik wil namelijk geen uren ver rijden.

bedankt!
Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 16:12
LunaMinoes

Online Status Bekijk profiel
Misschien bij een plaatselijke tattoo shop? je kunt eens informeren of ze dat daar doen, bij ons doen ze het wel bij de tattoo shop..

Link naar deze reactie
08/07/2008 @ 16:04
tolieke

Online Status
Ik ben ook van plan om een bellypainting te doen. Ik heb me suf gezocht op het internet, maar bijna niets gevonden (hier in België toch niet). In Nederland is dit wel heel bekend en vind je meerdere adressen. Je moet anders eens kijken naar rainbow creation, ik ga mijn painting daar laten doen. Ok, het is een tijdje rijden, maar mijn vriend en ik gaan er een leuke daguitstap van maken!

Link naar deze reactie
02/08/2008 @ 12:38
patatje2

Online Status Stuur bericht
hey dames,

Bedankt voor de tip bij rainbowcreations! onze afspraak ligt ook vast.
Vond ze toch wel het mooiste werk leveren. voor ons is het ook een eindje rijden maar we gaan op ventje zijn verjaardag dus dat word een leuk uitstapje.

Gaan jullie de fotos gebruiken voor het kaartje?

groetjes

Link naar deze reactie
02/08/2008 @ 12:43
tolieke

Online Status
Dag paptatje 2,

Leuk dat je afspraak vast ligt! Ze maken daar inderdaad mooi ceaties hé!Ik verlang echt al om te gaan!
Ik ga zeker de foto's gebruiken op mijn geboortekaartje. Ik heb nu iemand gevonden die ontwerpt en zij komt volgende week eens langs om eens te bespreken wat ik in gedachten heb!

wanneer ga je voor je painting? Ik ga begin oktober.
groetjes

Link naar deze reactie
02/08/2008 @ 14:01
patatje2

Online Status Stuur bericht
hey tolieke,

wij gaan eind november (ben voor eind januari uitgerekend)
ik kijk er ook al naar uit! voor een jongen hebben we ook al een idee, als het een meisje is moeten we nog is nadenken. maar we weten normaal pas 22aug wat het geslacht is dus ga er dan is beginnen over nadenken. ben nogal een twijfelaar dus heb altijd wat tijd nodig.

Wij gaan ook fotos laten nemen door de fotografe waar ze mee samen werkt.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]