Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 17/08/2008 @ 09:08 Dabberke ![]() | hey, zullen we't dan voorlopig op 20/9 zetten? Safirke, die geitjes zijn hier ook erg populair! groetjes, Inne |
| 23/08/2008 @ 09:53 Dabberke ![]() | topic even naar boven halen! |
| 26/08/2008 @ 11:24 Dabberke ![]() | 27-9 is ok voor mij! |
| 01/09/2008 @ 13:57 liesbethje | ik volg hier de "afspraken" ook nog altijd. Weet nog niet of ik ga komen, hangt ervan af hoe ik moe ik ben en hoeveel was ik heb, want wij komen de 27e terug van vakantie. |
| 07/09/2008 @ 07:37 Liesbeth Stynen | We zullen die datum maar vastleggen anders komt het er niet van. 's Avonds lijkt mij ook het beste, gezellig babbelen zonder kinderen in het oog te moeten houden. Rond 20u is voor mij het gemakkelijkst; dan liggen de kinderen in bed. Wie heeft een voorstel voor de plaats? groetjes, Liesbeth |
| 08/09/2008 @ 16:29 Dabberke ![]() | Hoi hoi, 27 sept om 20u is goed voor mij! Misschien afspreken op de Markt in Geel en dan zien waar er plaats is? groetjes, Inne |
| 08/09/2008 @ 20:24 Belle ![]() | Dat moet mij ook lukken! Ik kijk er ook al naar uit! Tot dan! Groetjes, Belle. |
| 09/09/2008 @ 08:40 Liesbeth | Hoi, Ik heb het ook in mijn agenda genoteerd. groetjes, Liesbeth |
| 21/09/2008 @ 19:28 Liesbeth | Efkes uppen want de datum komt dichterbij. Ik heb een babysit geregeld en kijk er wel naar uit. tot snel, Liesbeth |
| 24/09/2008 @ 13:52 Dabberke ![]() | Kijk er ook naar uit! Is weer lang geleden hé! Ik dacht dat het de "harde kern" was die ging komen? Maar kan me vergissen hoor! |
| 27/09/2008 @ 17:41 liesbethje | Hey Dames, Voor mij gaat het voor een volgende keer zijn. Wij zijn net terug van een fantastische vakantie in Tunesië. Alleen het nieuws uit het thuisfront was niet zo leuk. Onze 2 kleine hondjes hadden serieus gevochten, , en er wordt dus gevreesd voor 1tje zijn oog. Wss 50% blind aan 1 oog , maar t is allemaal nog afwachten hoe het geneest. Dus ik heb er vandaag eentje te vertroetelen en eentje te straffen. Jammer genoeg.![]() Maar de vakantie was igg heel goed, redelijk goed weer, niet al te heet, en een beetje bewolkt. Maar eten in overvloed, al heeft ons Febe er goed van geprofiteerd en bijna niets gegeten, alleen frieten en chocolade-ijs. ![]() Het water was echt niet lekker en aangezien zij normaal alleen maar water drinkt, heeft ze nu kunnen proeven van cola en fanta, hopelijk kunnen we dit nu terug bijsturen naar water ![]() Ze ligt nu heerlijk bij te slapen. want natuurlijk was een middagdutje overbodig als er zoveel leuks te doen is. En nu is ze totaal uitgeput. |
| 27/09/2008 @ 17:55 Liesbeth | Hoi, Hier nog kindjes wassen. Daarna mogen ze TV kijken, Mats in bed en Jasper mag opblijven tot de babysit er is. Ons buurmeisjes komt. En dan kan ik ervandoor. Tot straks voor diegene die komen. Liesbeth |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Geelse Meeting

, maar t is allemaal nog afwachten hoe het geneest. Dus ik heb er vandaag eentje te vertroetelen en eentje te straffen. Jammer genoeg.