volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 10/06/2008 @ 12:48 | Valt weinig anders aan te pakken.Het komt hoe het komt.Ben al bijna aan het eind. Gaat verder nog prima heb wel een tijdje last van mijn rug gehad en ben 3 keer naar de fysio geweest, waardoor de pijn niet meer is terug gekomen. Mijn meisje begint eindelijk met lopen, dus dat is ook lekker, moet haar dan voorgr. stukken wel nog een handje geven maar beter dan tillen. We zijn nog steeds niet klaar met verbouwen moet nog heel wat gebeuren. Maar ja probeer er maar niet te druk om te maken, verder hebben we alles in huis dus ja anders maar een bedje op de kamer. |
| 10/06/2008 @ 12:50 nicci ![]() | van de week nog een dagje werken en dan lekker verlof. Heerlijk, ben toch wel blij dat ik 4 weken heb gehaald. |
| 29/06/2008 @ 21:47 Renate | Hey Nicci! Hoe gaat het! Laatste loodjes zullen we maar zeggen? Of ben je inmiddels misschien al bevallen... Zou zomaar kunnen. Indien dat niet het geval is, wens ik je een goede bevalling toe! Ga je thuis bevallen of in het ziekenhuis? Ben reuze benieuwd naar wat het gaat worden! Ik hoor het wel. Groetjes Renate P.s. Wat jammer dat we nooit meer iets van de anderen horen. We lijken wel nog maar met z'n tweeen te zijn! |
| 01/08/2008 @ 23:54 Renate | Hey Nicci, Ik zie dat je ondertussen bevallen bent! Van Harte Gefeliciteerd met de geboorte van Indy. Wat een mooie naam weer zeg! Hoe gaat het met je? Is alles goed gegaan? O, wat heerlijk zeg, die kraamperiode en een babytje erbij! Geniet er maar lekker van. De tijd gaat zo snel en echt babytje zijn ze maar zo even!!! Ik hoop snel iets van je te horen, alhoewel ik nu weet dat je wel andere dingen aan je hoofd hebt! Tot gauw Liefs Renate |
| 04/08/2008 @ 23:09 Renate | Jeetje zeg! Dan heb je een heftige periode achter de rug! Snap best dat het je allemaal wat opbreekt! Verder alles goed? Drinkt en slaapt ze goed? En hoe vindt Jada het allemaal! Niet jaloers of zo? Dat hoor je namelijk ook nog best vaak! Of gewoon de grote trotse zus! Gr. Renate |
| 08/09/2008 @ 22:21 Renate | Hey gezellig Esther dat je er ook weer bij bent! Maud kruipt inderdaad al en gaat ook al staan. Zet al kleine stapjes in de box. Het is toch zo leuk allemaal wat die kleintjes allemaal leren en doen in een korte periode! Het gaat wel ontzettend snel! Gr. Renate |
| 27/09/2008 @ 13:51 nicci ![]() | esther de mijne kreeg met ongeveer 18 mnd de 2 paar kiezen, ze mist er nu nog 1 , ze horen dat te krijgen rond 2 a 3 jr. dus wie weet begint de jouwe binnenkort ook weer |
| 03/10/2008 @ 21:25 Siepie | Spannend Hallo allemaal, Ik ben net gestopt met de pil en vind het allemaal heel spannend. Ik heb nl al 2 gezonde jongens van 11 en 6 jaar. De meeste zullen wel denken, nu nog een derde? Maar ik ben begin 30 en verlang erg naar nog een kindje. Ik leef ontzettend met jullie mee, ook al ben ik nu waarschijnlijk nog niet zwanger. Veel succes met alle bolle buiken....... Liefs Siepie |
| 04/10/2008 @ 22:52 Renate | Hallo allemaal, Ik heb nog niet echt plannen gemaakt voor Mauds eerste verjaardag. We gaan het wel zeker vieren ja!!! Weet alleen nog niet hoe. Nog tips iemand??? Hier ook nog geen plannen voor een tweede. Druk genoeg nu nog met eentje!! Maud slaap vanaf 19.30 uur door tot een uurtje of 7, half 8. Ze is echt een super gemakkelijke baby! Op wat gebroken nachtjes na als ze ziek is of zo! Ze slaapt de laatste tijd alleen overdag zo weinig. 's Morgens een half uur tot een uurtje en als ik geluk heb 's middags ook zo iets. Hebben jullie dat ook gehad? En wat hebben jullie toen gedaan? Renate |
volgende pagina >

gestopt met pil en niet ongesteld worden