< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » gestopt met pil en niet ongesteld worden

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
gestopt met pil en niet ongesteld worden
10/06/2008 @ 12:48

Valt weinig anders aan te pakken.Het komt hoe het komt.Ben al bijna aan het eind. Gaat verder nog prima heb wel een tijdje last van mijn rug gehad en ben 3 keer naar de fysio geweest, waardoor de pijn niet meer is terug gekomen. Mijn meisje begint eindelijk met lopen, dus dat is ook lekker, moet haar dan voorgr. stukken wel nog een handje geven maar beter dan tillen. We zijn nog steeds niet klaar met verbouwen moet nog heel wat gebeuren. Maar ja probeer er maar niet te druk om te maken, verder hebben we alles in huis dus ja anders maar een bedje op de kamer.
Link naar deze reactie
10/06/2008 @ 12:50
nicci

Online Status Stuur bericht
van de week nog een dagje werken en dan lekker verlof.
Heerlijk, ben toch wel blij dat ik 4 weken heb gehaald.

Link naar deze reactie
29/06/2008 @ 21:47
Renate

Online Status
Hey Nicci!

Hoe gaat het! Laatste loodjes zullen we maar zeggen? Of ben je inmiddels misschien al bevallen... Zou zomaar kunnen. Indien dat niet het geval is, wens ik je een goede bevalling toe! Ga je thuis bevallen of in het ziekenhuis? Ben reuze benieuwd naar wat het gaat worden! Ik hoor het wel.

Groetjes Renate

P.s. Wat jammer dat we nooit meer iets van de anderen horen. We lijken wel nog maar met z'n tweeen te zijn!

Link naar deze reactie
02/07/2008 @ 11:52
nicci

Ach ja snap het aan de ene kant ook wel. Dit forum is natuurlijk voor mensen die zwanger willen raken..... En ja wij blijven een beetje hangen op deze topic (forum). Maar ach het was inderdaad leuk geweest als Esther ook af en toe nog eens zou langskomen. Ik kijk altijd wel even of er nog iets nieuws op staat. Ben het ook een tijdje kwijt geweest. Maar toch gelukkig weer gevonden.

Verder alles goed hier hoor, heb het volgehouden met werken tot 4 wken van te voren. Was wel zwaar hoor, maar het is gelukt. Ook zwaaar is het een kind van 19 bijna 20 mnd om je heen en hoog zwanger zijn. Gelukkig kan mijn meisje eindelijk aardig lopen, dat is wel lekker hoor. Heb een aantal keren fysio gehad voor haar. Verder lag e baby tot 37 weken in stuit en heeft de gyn. hem gedraaid. Dit kan allemaal omdat een 2de kindje pas laat indaald, dus hoefe er niet voor in het ziekenhuis aan toeters en bellen te liggen, kon gelijk weer naar huis. Gelukkig is het nu wel ingedaald, met het hoofd naar beneden. Anders werd het een keizersnede, omdat het kindje te groot zou zijn voor een stuitbevalling. Dus weer een geluk, dat het goed is gegaan. Verder heb ik wel weer een hoge bloeddruk, maar niet zo hoog als 2 jaar gelden, toen moest ik 3 keer per week naar het ziekenhuis. Nu elke week en af en toe een keertje extra.Maar ik ben het wel zat hoor, zeker nu met it warme weer ben niet voorruit te branden. En in bed met draaien doet het erg veel pijn, ben s;nachts veel wakker en elke ochtend dus vermoeid weer wakker. Maar ja nog even volhouden denk ik maar.... Maar van mij mag het gebeuren hoor.

Link naar deze reactie
01/08/2008 @ 23:54
Renate

Online Status
Hey Nicci,

Ik zie dat je ondertussen bevallen bent! Van Harte Gefeliciteerd met de geboorte van Indy. Wat een mooie naam weer zeg! Hoe gaat het met je? Is alles goed gegaan? O, wat heerlijk zeg, die kraamperiode en een babytje erbij! Geniet er maar lekker van. De tijd gaat zo snel en echt babytje zijn ze maar zo even!!! Ik hoop snel iets van je te horen, alhoewel ik nu weet dat je wel andere dingen aan je hoofd hebt!

Tot gauw

Liefs Renate

Link naar deze reactie
02/08/2008 @ 20:04
nicci

Ja heerlijk weer zo'n meisje. Het gaat best goed, hoewel de nachten me wel opbreken hoor, pff erg zwaar 2 van die kleintjes, ben ook wel weer blij als de moeilijke periode erop zit (6 a 12 weken). Heb wel een aardige bevalling weer gehad, 22.00 sávonds begonnen de weeen, om de 5 min maar duurde een half min. hele goede weeen om op te vangen. Maar in het ziekenhuis aangekomen, om 3.30 uur werden ze al veel heftiger. 6.30 bijna volledige ontsluiting, maar het zette niet door. Toen hebben ze mijn vliezen gebroken,en mijn blaas geleegd toen kwam ik in een weeen storm. Maar het hoofdje wilde niet echt goed indalen, wat bleek, het was een sterrekijker(ogen naar mijn ogen) dus de breedste kant eerst. Maar al met al toen eindelijk het hoofdje stond is ze nog uit zichzelf gedraaid. Waardoor ik gelukkig geen vacuum pomp of knip heb gehad.Om 9.40 is ze geboren, ze had wel een beetje een scheef bekkie maar dat is allemaal al weer bijgetrokken. Ze was wel erg zwaar en groot, 4265 gr en 54 cm, waardoor we in het ziekenhuis moesten blijven en werd ze getest op suiker, moesten blijven tot maandag middag, ze is ook nog getest op schildklier. Ze is in 12 dagen 12 keer geprikt echt heel zielig. Maar gelukkig is alles goed. We zijn nog wel een keer met haar naar de osteopaat geweest, omdat ze een sterke voorkeur heeft voor rechts met haar nekje, maar er zat maar weinig spanning op.
Verder heb ik wel 3 dagen last gehad van naweeen en 3 dagen van stuwing (geef geen BV). En daarna ben ik 3 dagen ziek geweest en koorts. Dus dat was allemaal wat minder, maar ach!!!

[Laatst gewijzigd door nicci - 02/08/2008 @ 20:06] - Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 23:09
Renate

Online Status
Jeetje zeg! Dan heb je een heftige periode achter de rug! Snap best dat het je allemaal wat opbreekt! Verder alles goed? Drinkt en slaapt ze goed? En hoe vindt Jada het allemaal! Niet jaloers of zo? Dat hoor je namelijk ook nog best vaak! Of gewoon de grote trotse zus!

Gr. Renate

Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 16:59
nicci

ze is heel erg lief voor haar zusje. Maar sávonds is het een ramp om haar op bed te krijgen en als Indy op schoot zit, wilt zij ook op schoot. En Indy huilt veel dan doet ze gewoon ff een potje mee. Maar ja vlgs mij gaat dat overal zo.

Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 11:11
esther

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey hallo!
ik heb jullie dankzij een berichtje van nicci weer gevonden, gaaf om te lezen dat het goed met jullie gaat! gefeliciteerd met je dochter nicci, mooie naam! ik hoop dat ze snel wat minder gaat huilen, zal wel weer wennen zijn, gebroken nachten?
en renate, hoe gaat het met maud? 9 maanden alweer zag ik, leuk hoor! kruipt ze al?
met ons gaat het ook goed, femke rent lekker in het rond, meestal is ze echt een schatje ;)
leuk weer wat van jullie te horen!
groetjes,
esther

Link naar deze reactie
08/09/2008 @ 22:21
Renate

Online Status
Hey gezellig Esther dat je er ook weer bij bent!
Maud kruipt inderdaad al en gaat ook al staan.
Zet al kleine stapjes in de box.

Het is toch zo leuk allemaal wat die kleintjes allemaal leren
en doen in een korte periode! Het gaat wel ontzettend snel!

Gr. Renate

Link naar deze reactie
22/09/2008 @ 20:13
esther

ja, het gaat zeker snel! ik probeer er echt van te genieten dat ze nu nog zo klein en afhanlelijk is, want het is zo voorbij. femke zit echt in een mama fase, ze huilt meestal wanneer ik wegga, soms zelfs als papa er nog gewoon is. wel schattig, maar soms ook wel vermoeiend. ze krijgt nu haar laatste tandjes, dan is het klaar geloof ik, hoewel, ik weet niet hoeveel kiezen een melkgebit heeft, stom he. ze heeft nu overal 1 kies, dus misschien komt er nog wat bij. ze is ook zo lekker aan het kletsen, haar moeilijkste woord is " teletubbies" :)
hoe gaat het met jullie nicci, is het druk nu met 2 kleintjes? kan me voorstellen dat het wel even druk is, met jade erbij die ook nog best klein is.
renate, nog even en dan is maud alweer een jaar, gaaf hoor! gaan jullie het groot vieren?
groetjes,
esther

Link naar deze reactie
27/09/2008 @ 13:51
nicci

esther de mijne kreeg met ongeveer 18 mnd de 2 paar kiezen, ze mist er nu nog 1 , ze horen dat te krijgen rond 2 a 3 jr. dus wie weet begint de jouwe binnenkort ook weer

[Laatst gewijzigd door nicci - 27/09/2008 @ 13:58] - Link naar deze reactie
27/09/2008 @ 13:54
nicci

Ja hier alles goed hoor, was wel even wennen. Maar we hebben ons ritme gevonden al enige weken, maar ja moet over 1 week weer gaan werken. De kleine huilt gelukkig niet heel veel meer, ben naar een ostheopaat geweest aan het inbakeren geweest en nu komt de fysio af en toe. Ze is 2 keer geweest kan niets vinden maar geeft wel wat oefeningen( ze heeft een voorkeurshoouding). Ze komt nu eind okt. nog een keer en als ze dan nog een voorkeurshouding heeft gaan we naar een manueel therapeut. Maar ze kan geen blokkade vinden ofzo dus gelukkig maar. Gelukkig ben ik zelf ook weer opgeknapt, had een te laag HB ben dus nu al een week of 9 staalpillen aan het slikken. Zijn jullie er al over aan het nadenken om misschien voor nr. 2 te gaan? Ik ben toch wel blij dat ik ze zzo snel achter elkaar heb gekregen. kan al die baby rommel enz in 1 keer de deur uit. Want wat mij betreft is 2 genoeg. Heb geen ruimte meer in huis!haha
Esther loopt de jouwe al?

Link naar deze reactie
03/10/2008 @ 20:50
esther

fijn dat er een beetje ritme in begin te komen nicci, maar balen dat je weer moet gaan werken! snel al wel weer he, of vind je het ook wel lekker. vervelend dat het niet zo goed ging, maar nu dus wel weer?
hier geen plannen voor een tweede, mijn vriend wil niet echt en ik heb geen zin om hem over te halen (heb ik bij de eerste wel gedaan dat vindt hij nu super, maar een tweede lijkt hem te druk). femke loopt al een tijdje, vanaf dat ze 13 maanden was, ze rent nu dus al :)
ze kan zelfs al koppeltje duikelen, dat vind ik wel apart en ook een beetje eng want ze doet het ook alleen. ze is nu echt een heerlijke peuterpuber met driftbuien soms maar meestal is ze erg lief en ook heel knuffelig, echt een schat. ben wel blij dat ze erg goed slaapt, meestal van half 8 tot 8 of half 9 de volgende ochtend. nu toevallig een week gebroken nachten, omdat ze erg verkouden is en dat breekt wel op! hoe gaat dat bij jullie, komen jullie een beetje aan je slaap toe?

wel weer echt herfst aan het worden he, ik heb nu al genoeg van de regen

Doeg!
esther

Link naar deze reactie
03/10/2008 @ 21:25
Siepie

Online Status
Spannend
Hallo allemaal,

Ik ben net gestopt met de pil en vind het allemaal heel spannend. Ik heb nl al 2 gezonde jongens van 11 en 6 jaar. De meeste zullen wel denken, nu nog een derde? Maar ik ben begin 30 en verlang erg naar nog een kindje.
Ik leef ontzettend met jullie mee, ook al ben ik nu waarschijnlijk nog niet zwanger.
Veel succes met alle bolle buiken.......

Liefs Siepie

Link naar deze reactie
04/10/2008 @ 22:52
Renate

Online Status
Hallo allemaal,

Ik heb nog niet echt plannen gemaakt voor Mauds eerste verjaardag. We gaan het wel zeker vieren ja!!! Weet alleen nog niet hoe. Nog tips iemand??? Hier ook nog geen plannen voor een tweede. Druk genoeg nu nog met eentje!! Maud slaap vanaf 19.30 uur door tot een uurtje of 7, half 8. Ze is echt een super gemakkelijke baby! Op wat gebroken nachtjes na als ze ziek is of zo! Ze slaapt de laatste tijd alleen overdag zo weinig. 's Morgens een half uur tot een uurtje en als ik geluk heb 's middags ook zo iets. Hebben jullie dat ook gehad? En wat hebben jullie toen gedaan?

Renate

Link naar deze reactie
06/10/2008 @ 22:20
esther

hallo daar,
leuk he, de eerste verjaardag! echt een mijlpaal en alweer zo dichtbij. wij hebben niet veel bijzonders gedaan, wilde het niet te druk maken, dacht dat is leuk voor ons maar niet voor haar. dus gewoon familie en een paar vrienden uitgenodigd, femke vond het wel heerlijk om zo in het middelpunt van de belangstelling te staan. en een slagroomtaart laten maken, bij de bakker, kan zelfs met een foto erop, maar wij hadden "finding nemo". femke vond het lekker, zelf gebak eten en lekker alles onder knoeien.
wat betreft slapen, lastig he, femke had ook wel van die tijden, maar als ze 's nachts nog goed slaapt heeft ze waarschijnlijk geen last van tandjes of ziekte? misschien is ze al aan 1 slaapje toe, maar dat is misschien nog wat vroeg? ik herinner me dat femke daar ook vrij vroeg aan toe was, ik dacht toen dat ze daar nog te jong voor was, maar bij het consultatiebureau zeiden ze dat dat wel al kon. maar wanneer dat precies was? misschien is maud ook wel al aan 1 slaapje toe. in de eerste periode deden we femke toen nog 1 keer per dag naar bed, maar dan wel 's ochtends vrij vroeg, om een uur of half 11 en dan was ze de hele middag wakker, maar nu slaapt ze van half 1 tot half 3 ongeveer. misschien kun je een keer proberen om haar wat langer op te houden en dan zien of ze langer slaapt (misschien wil ze dan wat extra's eten). ik vond het wel lekker toen femke 1 keer op een dag ging slapen, gaf ook wel weer wat meer ruimte om dingen te gaan doen.
groetjes,
esther

Link naar deze reactie
07/10/2008 @ 14:50
nicci

volgens mij heeft Siepje het niet helemaal begrepen want er is niemand met een bolle buik op het forum. Nou ja misschien op mij na dan. Zitten nog wat kilos aan. Haha
Jeetje zeg de 1 ste verjaardag lijkt al weer een eeuwigheid geleden. Wij hebben het alleen met fam. gevierd en vanaf 15.00 uur. Dacht dan is ze net uitgeslapen. we hadden haar een loopfiets gegeven en ze had een schommel gekregen en veel speelgoed.Maar ze vond het niets de belangstelling en de taart hij was wel lekker maar ze heeft er niet van gesnoept, we hadden haar vinger erin gestoken maar dat vond ze vies(haar vinger dan, de taart niet).
Jeetje zeg dat ze al kan koppeltje duiken, dat heeft de mijne nog nooit gedaan hoor!!De mijne is nu net bezig met springen en klimmen.
Bij ons komt de 2de verjaardag eraan, we hebben een pucky driewieler gekocht in Lillfee(roze). Ik heb net een verjaardagsslinger besteld (verjaardagslinger of feestslinger.nl) heel leuk een verjaardagsslinger met naam. Ik laat bij onze lokale bakker een taart maken maar dit keer word het ook weer alleen fam.
J. die begin nu ook haar middagdutje af en toe over te slaan, zoals vandaag, en op het KDV slaapt ze ook weinig. Dan is ze om 17.00 uur echt niet te genieten.Ze is momenteel erg bezig met peuter dingen, ze zit nu ook in de grote kinderen groep op het KDV dus plassen op het potje en dat soort dingen vind ze heel intressant ze gaat ook steeds op het potje zitten maar als ik haar luier uittrek dan is het krijssen. Ze is momenteel erg tegendraads peuterpubertijd, ze was altijd enorm makkelijk, maar het is nu wat zwaarder.Met de kleine gaat het goed, idd wel jammer dat ik nu het zo goed gaat alweer moet werken. Maar ja zo is het nou eenmaal. Ik vind het ook wel lekker hoor weer even de deur uit. Ik heb nl het gevoel dat ik niet echt in de maatschappij staat als ik thuis ben.Ik merk dat ik moeilijk uit mijn woorden kom en twijfel hoe ik woorden moet spellen echt heel raar.Hebben jullie dat ook?Werken jullie?? Ik werkte altijd 24 uur maar ben nu naar 20 gegaan. Dat is wel lekker.

Link naar deze reactie
14/10/2008 @ 20:57
esther

die peuterpubertijd herken ik wel, femke kan ook behoorlijk boos worden, bijvoorbeeld als we weggaan bij de speeltuin maar meestal is ze heel lief hoor. ik ben net 4 dagen gaan werken, werkte er eerst 3, maar dat is met mijn werk toch lastig. mijn vriend werkt 3 dagen, dus ze hoeft nog maar 2 dagen naar de creche gelukkig. en wat jij zegt, nicci, dat herken ik wel! ik had het eerst nog erger, maar nog steeds wel. vandaag wilde ik mailen, sorry to bother you with this, en ik schreef eerst sorry to bother this with you. gelukkig zag ik het nog op tijd, was wel genant geweest! dus ja, dat soort dingen heb ik ook nog steeds......
volgens mij komt het deels ook doordat je vaak meer dingen tegelijk moet doen en er dan minder de aandacht bij hebt.
je wilde toch ook een eigen bedrijf beginnen nicci, zijn die plannen er nog? en jij renate, werk je en zo ja wat doe je eigenlijk? en hebben jullie al plannen voor de verjaardag van maud? jada alweer 2 jaar, wat gaat dat snel!
groetjes,
esther

Link naar deze reactie
19/11/2008 @ 21:36
nicci

Ja vreselijk irritrant die peuter pubertijd van haar, maar ja daar komt ook weer een eind aan. Hier gaat het buitegewoon goed. Indy is erg gezellig en lacht heel veel, maar ook echt met geluid. Kan me niet heugen dat onze oudste dat zoveel deed, ja als we erboven hingen en raar tegen haar deden.

De plannen om voor mezelf te beginnen zijn helaas van de baan, wilde een franchise starten samen met iemand, we hebben wel een gesprek gehad maar ze wilden niet met ons in zee (voornamelijk omdat we met z'n 2en waren). En om het in mijn eentje te gaan doen zag en zie ik niet zitten omdat ik parttime wil werken en niet full time en dan ook nog de dingen die je eromheen moet doen.Dus helaas momentel blijf ik gewoon maar werknemer.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >