< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Soms gaat het mis... » miskraam bij eerste zwangerschap

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Soms gaat het mis...
miskraam bij eerste zwangerschap
24/07/2008 @ 13:00
akiki

Online Status Bekijk profiel
alweer een trotse mama hier: jasper is gisterenavond om 20u in slaap gevallen (had 's middags wel geen dutje meer gedaan), ik heb hem wakker gemaakt om 23u om nog iets te drinken, en daarna is hij terug in slaap gevallen tot 6u30. Om 8u is hij terug in slaap gevallen tot 9u30, en nu slaapt hij alweer vanaf 11u. Amai, ik weet niet welke kriebel hij te pakken heeft, maar dit vind ik wel een toffe evolutie!!
hoe gaat het met de andere beebjes en mama's?
het is eindelijk mooi weer, dus nu kan jasper eindelijk toch es genieten van zijn zomerkleertjes (die alweer bijna te klein zijn, helaas).
groetjes!

Link naar deze reactie
25/07/2008 @ 23:09
sunshine

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey meiden,

Wat erg zeg van Lara. Zolang gevochten en dan toch een sterretje...

Akiki: amaai, ik hoop dat het blijft de goede kant uitgaan met Jasper. Hij doet echt wel zijn best hé.

Wij vertrekken morgen tot 4 augustus naar Limburg dus zal ik een tijdje niet op het forum komen.
Ik hoop maar dat alles goed verloopt met Romy. Zodra ze niet in haar eigen huisje is 's avonds gaat het haar echt niet en huilt ze tot we thuis komen. We houden dus ons hart vast.

Sorry voor het korte berichtje maar Romy moet naar bed en mama eigenlijk ook. De nachten zijn immers weer korter. Tussen 5 en 6 uur is Romy daar weer. Ik vermoed dat het te maken heeft met het weer dat ze dorst heeft. Het is dan ook zo warm in haar kamertje. Ik laat haar de volledige dacht en nacht in haar body liggen. Is veel te warm anders.

Meiden, geniet van het mooie weer zolang het duurt,
Garnaaltje, ik duim voor je want jij moet weer beginnen werken zeker?
Oja, en bedankt voor de toffe foto's. Sorry dat ik niet meer op je mailtje gereageerd heb maar het is ongeloofelijk druk geweest om nog mijn huis te poetsen, was te doen, valies te maken,...

Tot binnen een goeie week meiden,
Sunshine

Link naar deze reactie
27/07/2008 @ 21:28
Garnaaltje

Dag lieve meiden,

Wat voel ik me vreemd: morgen opnieuw gaan werken! Ik voel me zo triestig, zal mijn ventje zo zo missen! Ik heb het ook erg moeilijk met de gedachte dat er a.h.w. een einde is gekomen aan mijn 'roze wolk', de 'roes' (hoewel we het vaak erg zwaar hadden!). Ik denk dan terug aan de kraamperiode, aan die eerste weekjes met onze jongen en ik moet dan vaststellen: tja, de draad van het dagelijkse leven moet terug opgenomen worden... Pfff, wat een weemoed, echt!!

Mijn man heeft morgen, dinsdag en woensdag de nachtshift en aangezien de crèche ook gesloten is wegens jaarlijkse vakantie, zal Finn 3 dagen bij mijn schoonouders gaan. Ik zal dan 's avonds na mijn werk ook naar daar gaan (is wel een uur rijden, bah!) en daar 3 nachten blijven slapen. Ik vind het een beetje vervelend omdat ik graag van bij het begin wat meer regelmaat had gehad, maar dit is helaas de enige oplossing. En ach, hij zal er met de beste zorgen omringd worden.

Ik heb trouwens een vraagje voor jullie. Mijn schoonouders willen minimum één dag per week voor Finn zorgen. Als mijn man tijdens de dag moet werken, zou hij Finn meenemen en afzetten bij z'n ouders (is in de buurt van z'n werk). Dit zou dan betekenen dat hij Finn om 04.30 uit z'n bedje moet halen. Ik voel me hier echter niet zo goed bij. Ik ben er immers van overtuigd dat een kindje regelmaat nodig heeft (stel je voor dat hij elke dag om 04.30 wakker wordt uit gewoonte!!). Volgens mijn man ondervindt een baby'tje hier echter geen hinder van. Wat denken jullie hiervan? Is hij nog te jong om daar al last van te ondervinden? En indien dit niet zo is, vanaf welke leeftijd wordt dit wel moeilijker? Ik bedoel maar, ik kan me voorstellen dat een kindje van een jaar oud, dat zijn vaste middagdutjes heeft en zijn vast tijdstip om te gaan slapen, wat lastig is als hij midden in de nacht wordt gewekt...

Ik ga nu maar even mijn spullen pakken... ik zal morgen gepakt en gezakt zijn!!

Veel liefs,

Een triestige garnaal
x

Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 21:48
akiki

hoi meiden,
amai het is hier kalm op het forum. Sunshine en Cindy op reis, Garnaaltje druk aan het werk... Ik mis jullie babbels!! Sweety, Fietje, Daantje, waar zitten jullie?
Hier is alles oke. Jasper heeft het al enkele dagen redelijk moeilijk om in slaap te vallen. Hij begint steeds te krijsen, te huilen, ... gedurende lange tijd. Soit, vandaag ging het alweer stukken beter, dus wie weet was het gewoon effe van de warmte?
Mijn vriend en ik zijn vandaag es alleen op stap gegaan. Dat is voor het eerst sinds de geboorte! Ik had genoeg melk afgekolfd zodat mijn zus kon proberen om Jasper de fles te geven (dat lukt ons nog steeds niet goed; Jasper weigert de fles...). Maar toeval of niet, mijn zus was op wandel met Jasper en passeerde het restaurantje waar mijn vriend en ik zaten te eten! Dus heeft Jasper effe een "drive in" gedaan, en daarna konden we ons aparte uitstapje terug verder zetten.
Jasper zit trouwens op een super leuke leeftijd. Bij mij is de ergste vermoeidheid verdwenen, en Jasper gaat meer en meer in interactie, zowel in gedrag als in communicatie. Echt leuk!!
Garnaaltje, het is niet gemakkelijk om nu al terug aan de slag te gaan he. Ik hoop dat het toch snel went hoor. Nu, wat je vertelde in je vorige berichtje, het lijkt mij alvast niet zo'n goed idee om Finn zo vroeg al te laten op staan om naar je schoonouders te brengen. Jasper zou daar alvast geen plezier aan beleven, hij zou daar zelfs een beetje van slag door geraken. Kunnen je schoonouders niet naar jullie thuis komen?
Zo, ik plof me in de zetel.
Tot later!

Link naar deze reactie
30/07/2008 @ 16:10
Fietje

Hi lieve meiden,

Hier ben ik ook nog eens! Sorry dat ik niet eerder kon passeren maar ik heb drukke en vermoeiende dagen achter de rug.

Garnaaltje, ik hoop dat je eerste werkdag een beetje is meegevallen? Lukt het een beetje om terug in de werkwereld te vertoeven? Ivm je vraagje over Finn zo vroeg uit zijn bedje te halen....eerlijk gezegd lijkt me dat niet zo'n goed idee. Ik denk dat zo'n klein kindje er geen goed aan heeft om zo vroeg uit zijn bedje geplukt te worden. Ik denk dat hij daar heel ambetant van zal zijn. Kunnen je schoonouders niet tot bij jou komen en zo voor Finn zorgen? Mijn vriendin haar kindje moet elke morgen om 6u00 op omdat zij om 7u00 in de creche moet afgezet worden, en dat is echt vreselijk ambetant voor haar kindje en super vermoeiend. Hoe voelen wij ons niet als we om 4u30 moeten opstaan. Ik hoop dat je eruit geraakt met je man. Kan je me trouwens eens de foto's van de uitstap doormailen?

Akiki, ik heb maandagavond nog aan je gedacht! Mijn man en ik zijn naar de Gentse Feesten geweest en toen we de Overpoort binnen reden, denk ik dat we je vriend met de fiets hebben zien rijden. Was zo rond 21h30. Goed zo dat Jasper het zo flink doet en dat je zo'n leuke interactie hebt met hem! Mmmm, en dat krijsen voor het slapen gaan...ik heb hier ook zo eentje. Ik kan Leander met niets ter wereld troosten, zelfs knuffels wil hij niet aanvaarden op dat moment.
Slaapt Jasper ondertussen goed door 's nachts?
Wanneer ga jij terug werken Akiki?

Hier gaat alles zijn gangetje. Ik ben de voorbije dagen vaak op stap geweest naar Gent: maandagavond naar de Gentse Feesten en vanmiddag gaan eten met mijn collega's vanuit Gent. Leander heeft ook genoten van alle aandacht vanmiddag. Mama is daarentegen erg moe voor het moment...waarschijnlijk een combinatie van teveel weggaan en Leander.
Leander draait zich de laatste dagen constant op zijn buik...met als gevolg: al huilend wakker worden omdat hij niet terug kan draaien. Om de paar uur huilt hij dus in zijn slaap en mag mama hier opstaan om hem terug goed te leggen. Iemand raadde mij een slaapzak aan, maar zelfs daarmee kan hij zich draaien. Heeft iemand advies hieromtrent?
Ik ben ook volop bezig met de voorbereiding van Leander zijn doop. Heeft iemand tips wat te geven qua eten op een doop? Geef je in feite een cadeau aan de meter en de peter?
Leander doet het voor de rest prima: een erg vrolijke en lieve baby die nu af en toe toch wat verlegen begint te worden als mensen hem aankijken....erg grappig hoe hij zich telkens wegstopt in mijn haren.
Binnen een paar weekjes vertrekken we op vakantie dus dan ga je me ook eventjes niet meer horen.

Allez, ik ga wat in onze vijvers gaan ploffen! Het is daar lekker fris.

Liefs
Sophie

Link naar deze reactie
30/07/2008 @ 18:05
akiki

fietje, ik weet dat er zo'n speciale kussens bestaan om je kindje in een bepaalde houding te laten liggen, maar eigenlijk kan je ook gewoon een grote badhanddoek rond hem leggen (in een u-vorm, met zijn hoofd in de opening), of je borstvoedingskussen of zo. Tsja, wij laten jasper slapen in een puckababy omdat hij zichzelf anders wakker slaat (zijn armen zwieren dan zodanig in het rond dat hij telkens opnieuw wakker wordt), dus meer tips kan ik je niet geven. Yep, mijn vriend heeft maandag idd rond 21u30 in de overpoort gereden. Dus jullie hebben hem idd gezien. En he, als je nog es in Gent bent, mag je gerust hier effe komen uitrusten of een babbeltje komen slaan hoor!
Ik weet nog steeds niet wanneer ik aan de slag moet. Mijn huidige werkgever weet nog niet of hij me mijn opzegperiode zal laten uitwerken of niet. Dus ik weet niet of ik nu direct op mijn nieuwe job aan de slag ga, of toch eerst nog naar mijn oude job ga. Lastig is dat, want de onthaalmoeder wil intussen ook wel wat meer zekerheid hebben. Tsja. Nog effe wachten he.
jasper zijn huilbuien voor het slapen gaan zijn aan het inkorten. Nu duren ze nog max. een kwartier. Dus dat valt we mee he. Hij valt nu telkens rond 23u in slaap en komt rond 4u nog es eten, en dan rond 7u30 is hij wakker.
Hij heeft gisteren nog iets speciaals gedaan: hij lag op zijn buik, en plots stond hij gewoon in een brug: op handen en voeten (dus zonder te steunen op zijn knieën)!. Nu, het duurde niet lang hoor, en hij heeft het daarna ook niet meer gedaan. Maar ik vond het wel effe spannend!
Zo, ik ga de tafel dekken.
Groetjes allemaal!

Link naar deze reactie
31/07/2008 @ 12:45
Fietje

Mercikes voor de tip Akiki. Ik heb zo'n puckababy eens gezien in een winkeltje in Brugge, maar weet niet meer waar. De vraag is natuurlijk of Leander zich daarmee ook op z'n buik zal kunnen draaien of niet...met een zomerslaapzak lukt het hem zonder probleem om zich te draaien. Ik had ook al gedacht aan m'n borstvoedingskussen, maar had wat schrik om dat te doen omdat er velen zeggen dat je geen kussens in hun bedje mag leggen.
Ah, ik heb dus toch goed gezien ivm je vriend! Mijn man was dus nog meer razend benieuwd naar jullie en vroeg: 'zouden we niet eens binnenspringen bij hen'. Maar 'k vond dat wat raar om te doen om zo onverwachts aan je deur te staan. De volgende keer zal ik je een smsje sturen ofzo.
Wanneer moet je normaal gezien naar je oude werkgever terug? Nog in augustus ofzo?
Leander blijft net zoals Jasper tot rond 23h00 wakker 's avonds. Deze nacht had ik terug een erg onrustige nacht: om het uur moeten opstaan omdat hij niet meer goed lag in zijn bedje. Mijn wallen zijn dus te zien van hier tot in Australië :-). Leander was ook afgemat vanmorgen want heb al een fikse huilbui achter de rug met hem van meer dan 1 uur.

Wat spannend trouwens van Jasper! Hij is echt aan het ontdekken waarvoor hij zijn armen en benen kan gebruiken hé! Draait hij zich al van buik naar rug en omgekeerd?

Hoe gaat het nog met de andere meisjes hier? Het is hier inderdaad kalm. Iedereen is waarschijnlijk op vakantie.

Allez, k ga Leander zijn patatjes gaan klaarmaken.

Liefs
Sophie

Link naar deze reactie
31/07/2008 @ 18:59
akiki (op pc ouders)

hoi,
Fietje, ja hoor, Jasper kan zich al draaien van buik naar rug en omgekeerd. Hij doet het niet zo vaak hoor, maar hij kan het dus wel. Vannacht was ook een ramp, dus ik ben ook terug erg moe aan het worden. Jasper lag weeral es een uur te babbelen in zijn bed, klaarwakker was hij. Tsja, met die warmte slaapt hij nogal veel overdag, en op die manier wisselt hij precies dag en nacht om.
In je vorige berichtje vroeg je ook tips voor de maaltijd op het doopfeest? Wat wij hebben gedaan, was simpel, relatief goedkoop maar toch erg lekker: we hebben gewoon pistolets en stokbrood gekocht, maar wel vanalles vers gemaakt voor erbij: aardappelsla, eiersla, garnaalsla, surimisla, wortelsla, pastasalade, enz. En dan een heleboel verse groentjes. En allerlei soorten kaas en vlees voor op de pistolets. De mensen waren tevreden hoor.
Garnaaltje, laat je nog es weten hoe het gaat op je werk? Nog een dagje, en je eerste werkweek zit erop. Eindelijk weekend he!! Ga je trouwens ook naar de rommelmarkt dit weekend (rond de st-bernadettestraat)? Wij gaan zaterdag!
Groetjes,
Akiki
Link naar deze reactie
01/08/2008 @ 16:08
Fietje

hoi hoi,

Akiki, Leandertje doet het constant zich zo omdraaien. Ik word er eerlijk gezegd soms gek van want hij zit dan de ganse straat bijeen te krijsen
Deze nacht was het ook terug een ramp bij ons. Ik ben bij 8 keer vergeten verder te tellen hoeveel keer ik ben opgestaan. Leander blijft slapen maar huilt omdat hij niet goed ligt. Mijn hulpmiddel vandaag is nu het borstvoedingskussen...wordt dus vervolgd!
Vannacht lag Leander ook te babbelen in zijn bedje...en het volume werd telkens hoger en hoger. Soit, is misschien een periode waardoor hij moet maar de mama begint serieus moe te worden zo.
Bedankt voor je tip voor het doopfeest! Ik vind dat nog een goed idee en klinkt in ieder geval erg lekker! Straks eens voorleggen aan mijn man als die thuis komt.

Allez, ga wat verder werken aan het doopboekje terwijl mijn kleine man aan het slapen is.
Wij gaan vanavond naar Klinkers, dus wie weet mocht je nog bij je ouders zijn dat je daar ook naartoe gaat.

Liefs
Sophie

Link naar deze reactie
01/08/2008 @ 20:28
Garnaaltje

Dag lieverds!!

Inderdaad, de eerste werkweek zit erop... Amai, het was toch een enorme aanpassing hoor. Enerzijds ben ik nu zooooo weemoedig en denk ik voortdurend terug aan de voorbije weken. Ik denk dan ook terug aan die kraamperiode en ik word er helemaal triestig van. Hoewel ik me nog erg goed herinner dat ik erg veel last had van de zogenaamde babyblues en ik me toen echt niet zo goed voelde. Gek hoe een mens toch kan idealiseren he... Anderzijds is het heel erg vreemd hoe onwennig ik me voelde; ik was echt zoveel vergeten! En dat komt wel snel terug, maar toch... is geen leuk gevoel. Ik kan mijn gevoelens niet goed uitleggen, het is alsof ik bruusk van mijn roze wolk werd getrokken, alsof die 15 weken een soort roes waren. Ik weet zeker dat ik deze periode nog ongelooflijk hard zal missen!

Fietje,
Ik heb helaas je e-mailadres niet en naar 't schijnt lukt het niet om een pb'tje naar mij te sturen. Akiki, misschien kan jij me Fietjes e-mailadres ns bezorgen?
Fietje en Akiki, jullie hebben blijkbaar toch ook al wat vermoeiende dagen achter de rug! Pfff, ik hoop maar dat Finn maar goed blijft slapen, want als je er om 06.30h uit moet... Fietje, wij hebben steeds één van de tips van Akiki toegepast: wij leggen steeds en opgerolde handdoek in omgekeerde U rond Finns hoofdje en dat lukt wel vrij goed. Dus misschien lukt het ook wel vannacht met je voedingskussen. Amai je moet nu wel doodop zijn! Kan je overdag wat bijslapen?

Akiki,
Wij zouden morgen ook graag eens naar de rommelmarkt gaan. Wij zouden in de vroege namiddag gaan. Wanneer gaan jullie? Zou wel leuk zijn elkaar daar eens tegen te komen?

Zo, wij gaan nu even lui naar een filmpje kijken... ben zoooo moe!!

Liefs,

Garnaaltje

Link naar deze reactie
01/08/2008 @ 22:25
akiki

hoi,
garnaaltje, ik heb je daarnet zien wandelen met finn en je man, langs de ring (zat in de auto dus kon geen goeiendag zeggen). Blij dat je eindelijk terug kan genieten van je kleine ventje. Tsja, het klinkt echt niet gemakkelijk om terug aan het werk te gaan. Bij mij komt die dag ook steeds dichterbij. Pff. Zie het ook niet goed zitten hoor. Oh ja, wij weten nog niet goed wanneer we naar de rommelmarkt gaan (is trouwens in st amandsberg). Waarschijnlijk late ochtend of vroege namiddag, want 's avonds hebben we een trouwfeest in antwerpen.
fietje, ik ben al terug in gent. Mijn zus ging wel naar klinkers, maar tsja, die zal je natuurlijk niet herkennen he. Geniet ervan!!
ik ben doodop, dus ik ga al naar mijn bed toe. Jasper heeft de hele dag geweigerd om te slapen. Vermoeiend, want ik ben wel telkens super lang bezig geweest om hem in slaap te proberen krijgen. Soit. Hij ligt nu eindelijk in slaap, dus ik duik er ook maar meteen in.
groetjes!!
x

Link naar deze reactie
01/08/2008 @ 22:26
akiki

oh ja, garnaaltje, ik zend je fietje's emailadres direct door!!
x

Link naar deze reactie
02/08/2008 @ 22:06
Cindy

Hallo meisjes!

Hoi meiden!Zoals jullie zien zijn wij weer thuis! Het was heerlijk!
We hebben er echt van genoten! Ook Djoshua deed het super voor een eerste x camperen!

Ik kom morgen alles vertellen!
Ik heb geprobeerd wat bij te lezen maar poeh... ik doe het morgen wel verder want jullie hebben goed geschreven he!

O voor de foto's zal ik zorgen!Maar dat komt dan deze week wel goed!

O ja en ook wij hebben de ontmoeting als zeer geslaagd ervaren en zeker voor herhaling vatbaar en voor ons dan hopenlijk wat langer!

Tot morgen!

Liefs Cindy!

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 13:42
akiki

cindy, welkom thuis!!!
blij dat jullie een goeie reis hebben gehad!
heb je nu nog even vakantie, of moet je direct al terug werken?
ik ben al benieuwd naar je foto's! garnaaltje had er ook een aantal getrokken, die zijn alvast erg geslaagd.
groetjes,
akiki

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 15:15
Cindy

Hoihoi!

Zo ik dacht dat doe ik wel even, alles bijlezen, maar het er is flink geschreven!

Dus hier ben ik, weliswaar een dagje later dan ik schreef! Maar ja ik ben dan vandaag ook al weer begonnen met werken.In de zomervakantie werk ik langer dan normaal.Van 9 tot 3 ongeveer.Ik moet dus vroeg opstaan, kolven voor Djoshua, ontbijten etc etc. Maar ik ben net thuis gekomen en Djoshua ligt heerlijk te slapen, heeft zijn flesje afgekolfde melk helemaal leeg gedronken en mijn vriend heeft voor het avond eten gezorgd!

Onze vakantie was heerlijk! En Djoshua heeft het heel goed gedaan! Het slapen in een tent vond hij ook niet erg, hij sliep de eerste dagen wat slechter/korter dan normaal, maar toen kwam hij weer in een ritme en sliep hij goed door tot ongeveer 6.We hebben 1 dag erge onweer gehad met heel erge regen maar ach daarna werd het weer super warm en droogte alles weer goed op!

Op de laatste dag kregen we een sms dat een tante van mijn vriend een lichte beroerte had gekregen.Dit was wel even schrikken maar het gaat gelukkig wel goed met haar naar omstandigheden. Dit is al de 3de tante van mijn vriend die een beroerte heeft gehad.Maar gelukkig gaat het dus wel goed met haar.

Ook met mijn vriend zijn vader gaat het momenteel weer iets slechter.Er zijn weer wat problemen in zijn relatie.We duimen nu dat ze beseffen dat het zo niet verder kan en dat ze een wijze beslissing zullen nemen.Maar ja, het zijn ook volwassenen he, dus tja ze moeten zelf nadenken.

Ik heb echt enorm genoten van onze ontmoeting!Ik vond het eerst wel spannend maar toen ik jullie eenmaal ontmoette had ik echt het gevoel dat ik jullie al jaren ken!Het was wat jammer dat wij niet zo lang konden blijven, we hopen daarom zeker in de toekomst weer eens af te spreken en dan kunnen we langer blijven!
Maar het was echt super!

Djoshua heeft trouwens in de vakantie een vaartje gezet in zijn ontwikkeling!Hij kan zich nu al op zijn zij draaien en heel soms al op zijn buik!Verder heeft hij leren gillen!!(Tja of we daar blij mee zijn?!)
Ook het zitten en zijn hoofdje recht houden op eigen kracht kan hij nu steeds beter!
Het is echt een super mannetje!
In de eerste week zijn we nog met Djoshua naar een huisarts geweest!Hij had enorme last van krampjes!Zo erg had hij het nog niet gehad!Het deed ons gewoon pijn te zien dat hij zon pijn had
Hij had dan ook al 10 dagen geen ontlasting gehad!
We hebben toen het advies gekregen om zijn buikje te masseren, zijn darmpjes te stimuleren door zijn temperatuur op te nemen(rectaal), en ik ben maar roosvicee laxo gaan drinken. En s'avonds mocht hij lekker in een warm badje en toen we hem daarna gingen afdrogen en wilde aankleden...een handdoek vol!!!Hij had echt dikke ontlasting vergeleken met wat hij normaal heeft(Want met de bv is het normaliter wat dunne gele ontlasting).Het was echt zielig maar toen hij eindelijk kwijt was hadden wij onze vrolijke manneman weer terug!!
En gelukkig konden we dus heerlijk genieten van de vakantie!

Volgens mij heb ik al aardig wat geschreven!Ik zal het er maar even bij laten!
Sorry dat ik niet op jullie allemaal heb gereageerd maar het was ook heel veel!Ik heb het wel gelezen!En ik zal iedereen mijn email sturen in een pb, dan komt dat met die foto's ook wel goed!!

Liefs Cindy!

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 15:22
Cindy

ff nog...

ik wil graag de foto's delen met iedereen maar ik kan alleen naar sunshine een pb sturen?!

Hoe kan ik jullie anders nog bereiken?

Liefs Cindy

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 19:11
akiki

hoi cindy, wat de foto's betreft: je kunt die naar mij doormailen? zal ik je de emailadressen van de andere meiden anders doormailen? dan kan je hen ook bereiken?
reactie op je berichtje volgt later...

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 21:00
Cindy

Akiki, dat is fijn als je dat kan doen?!Want er zitten leuke foto's bij hoor!

Liefs Cindy

Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 19:16
Garnaaltje

Hoi meisjes,

Hier een ploetermoeder aan het woord!

Tja, het is toch een hele organisatie hoor nu ik opnieuw aan het werk ben gegaan. Alhoewel, vorige week voelde ik me nog beroerd, maar nu begin ik opnieuw plezier te beleven aan m'n werk, aan de uitdagingen die ik kan aangaan,... Ik heb het alleen nog steeds erg moeilijk met de lange dagen... ik kom pas thuis om 18.30 (of soms zelfs later). Dan is het vlug eten, nog wat oprommelen, strijken of de afwas doen en tja... meestal is Finn omstreeks 20.00h in dromenland. Dan blijft er niet zoveel tijd over he... Maar mijn werk opgeven? Pffff, ik hou echt van m'n job. Ik denk dat ik als 'compensatie' voor de lange dagen maar 4/5 ga werken, zo heb ik toch 3 dagen samen met mijn mannetje.

Cindy,
Blij dat je een leuke vakantie hebt beleefd! Djoshua heeft er blijkbaar ook erg van genoten,leuk! En ocharme, wat moet ie een krampjes hebben gehad!! Blij dat hij zich opnieuw beter voelt!

Akiki,
Hoe was het trouwfeest? Is Jaspertje flink geweest?

Hoe gaat het met de andere dames? Sunshine, hoe was je vakantie? En Fietje, hoe zijn de laatste nachten geweest? Heeft het voedingskussen geholpen? En Sweety, hoe gaat het met kleine Yano?
Ik vind het trouwens vreemd dat we al zolang niets meer van Daantje hebben gehoord. Ik hoop maar dat zij en haar dochtertje het goed maken...

Zo, ik ga vlug wat eten klaarmaken (allez, opwarmen in de microgolfoven!).

Liefs en tot gauw!

Garnaaltje

Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 21:36
akiki

hoi,
garnaaltje, toch al goed dat het deze week beter gaat dan vorige week!! en tsja, 4/5de vond ik ideaal. Die extra dag vrijaf maakt echt een erg groot verschil!
Cindy, ik heb je de emailadressen doorgestuurd. Ben benieuwd naar de foto's!
Jasper is een voorbeeldbaby geweest tijdens het trouwfeest. We hebben hem wel de hele avond in de draagdoek gehouden, en zijn regelmatig naar een rustige ruimte gegaan met hem. Jasper slaapt trouwens steeds beter. Zijn dutjes worden langer en dieper. En dan is hij tussen de dutjes door ook veel leuker, veel speelser en alerter. Nu moet hij alleen nog op zijn eentje leren inslapen... Tot nu toe wiegen we hem nog steeds in onze armen in slaap... Volgende week gaat hij voor het eerst een halve dag naar de onthaalmoeder, om er te wennen. Het voelt raar aan, vind ik. Jasper drinkt trouwens nog steeds niet echt goed van een flesje, dus we moeten nog hard oefenen! Wat hij de laatste dagen wel enorm goed doet, is dit: als hij op zijn buik ligt, dan gaat hij in brugstand staan (op handen en voeten, zonder knieën). Hij schuift dan met zijn voeten achteruit, valt neer, en gaat dan terug in brugstand staan. Enz. Zo kruipt hij dus eigenlijk achteruit. Hij doet het steeds sneller! Ongelooflijk om dit te zien.
Ik duik mijn zetel in, ben doodop.
Ben ook benieuwd naar de verhalen van de andere meiden??
Groetjes!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >