Hee nou ik heb de huisarts niet ingeschakeld hij kan weinig doen, een echo kan hij niet maken en bloedprikken dat heeft eigenlijk weinig zin. Ik heb gewacht tot ik een week of 6 was en heb toen de gyn gebeld om te kijken of het goed zat. Er zat wel iets, maar het hartje klopte nog niet , ben toen een week later terug gekomen en toen klopte het hartje wel! Ik bleef nog steeds licht doorbloeden, dit is gestopt bij 8.5 week, toen ben ik voor het eerst naar de verloskundige geweest en die heeft nog een keer gekeken en het zat hartstikke goed! Het bewoog zelfs al een beetje.
Ik heb met bijna 14 weken weer een echo gehad, en het gaat super! kindje heel erg actief en beweegt goed. Het bloeden heb ik niet meer gehad sindsdien.
Innestelen kan wel lang door gaan, en je baarmoedermond kan gewoon erg gevoelig zijn, als je dan een keer een beetje bloed, kan het een dag later ofzo weer gaan bloeden omdat er een klein wondje zit het is dan een wat kwetsbaarder plekje.
Al met al heb ik me tot een week of 7 aardig wat zorgen gemaakt, maar daarna... heb ik me zelf streng toegesproken en gezegd, probeer er van te genieten, als het fout gaat het toch fout en daar doe je niets aan. En de kans dat het mis gaat is niet erg groot! Waarom zou ik nou persee die ene zijn bij wie het misgaat.
Sindsdien voel ik me een heel stuk minder onzeker!
Ik hoop voor je dat je gauw uit je onzekerheid wordt gehaald.
Liefs Wendy