volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 10/06/2008 @ 21:14 | hoikes manman, ik schaam mij dood dat ik hier al zo lang niet meer was komen piepen. Nessie, een hele dikke proficiat met de geboorte van jullie wondertje. Hele mooie naam!!! Ik hoop dat je staartbeentje ondertussen al een beetje beter is. ( wil je niet ontmoedigen maar bij mijn vriendin is het nooit meer overgegaan en haar dochtertje wordt al 5) Belle, laat je niet opjagen opt werk hoor, als ze deadlines willen stellen, moeten ze ook haalbaar zijn he. Ik zie bij ons opt werk heel veel mensen die kweetniehoeveel overuren maken en die worden bij ons aanzien als vrijwilligerswerk he! Dus van mij moeten ze dat niet verwachten hoor, dan moeten ze maar betalen, ik heb mij op mijn vorig werk zo laten opjagen dat ik helemaal gespannen en gestressd ontslag genomen heb, dat doe ik mezelf nooit meer aan. Hier is verder alles prima, ons Febe is momenteel een beetje ziek, maar dat zal nu wel snel beteren, ze heeft gisteren antibiotica gekregen van de HA en ze heeft vandaag toch al terug iets gegeten. Heel veel mensen vragen wanneer ze naar school mag, omdat ze zo groot is, en al zoveel kan zeggen. Maar ze is zelfs volgend jaar met pasen nog geen 2,5 dus het duurt nog wel even voor ze naart schooleke mag. Voor mij hoeft het niet, ze is nu al zo snel groot geweest. ![]() Verder zijn we nog volop aant verbouwen en dat zal de komende jaren nog wel zo blijven. ![]() Ik ga nog een beetje stofzuigen en dan bedje in, want ik ben het niet gewend maar ons Febe is een paar nachten na mekaar wakker geworden en ik kan daar dus niet tegen. |
| 03/07/2008 @ 14:50 liesbethje | dames, ik heb een beetje hulp nodig, normaal zou ik dit nooit doen maar het is een noodgeval. Wss weet niemand van jullie dit, maar ik heb een "domme" hobby, ik geef tupperware demo's. Nu het probleem is, normaal gezien zit daar absoluut gene stress op en doe je zoveel demo s als je zelf aankan en als je geen doet, dan doe je er geen, maar nu had ik voor 1 keertje een uitzondering, ik zou voor nu maandag de 7ejuli voor 1700euro moeten verkopen, nu ik zit aan 1500 dus nog 200 euro te kort. Natuurlijk kan ik van niemand meer verwachten om nu nog volk gaan op te trommelen om een demo te doen. Dus nu is mijn vraag, heeft er iemand van jullie toevallig nog iets nodig die dit graag wil bestellen? (alle beetjes helpen en je krijgt zowieso een extra gratis tupperware geschenkje van mij erbij!!) je mag me altijd mailen met verdere vragen, liestorfs@hotmail.com groetjes Liesbeth ps, is er nog iemand die aan de meeting denkt? want ik wil ook wel graag komen. voor mij liefst op een vrijdag als het zonder kindjes is. |
| 28/08/2008 @ 22:13 Baki ![]() | @ liesbeth: Wij gaan op de Veerleseweg wonen. We zijn nu druk bezig met poetsen en morgen en zaterdag gaan we al meubels en zo verhuizen. ![]() |
| 01/09/2008 @ 14:05 liesbethje | weer eeuwen geleden dat ik hier nog iets schreef, ![]() @baki: mijn ouders wonen ook in Zammel, (op de grotesteenweg) t is er wel leuk om te wonen vind ik. @Liesbeth: waaw Mats naart scholeke, waar gaat hij naar school? vond hij zijn eerste dagje leuke? Gaat hij hele dagen? of halve? @ sofie: ook van mij, van harte welkom hier. Met ons gaat alles heel goed, Febe groeit ontzettend, ze babbelt honderduit, kan tot 10 tellen, zingt heel veel liedjes mee, en begint de kleuren al te kennen. En dit terwijl ze in oktober nog 2 moet worden. Een 3tal weken geleden hebben we een vreselijk accidentje gehad, maar gelukkig is alles goed afgelopen. Het glazen tafelblad van mijn eettafel brak in duizenden stukjes toen ik er een pint opzette, en ons meisje lag hieronder. Gevolg: een snee in haar neus en 1tje boven haar oog. En een blauw oog. Al bij al dus niet zo heel erg, maar ik was wel enorm geschrokken. En we hebben 3 uur op spoed gezeten, de dokter was met de MUG mee, dus wij moesten wachten. Ga een beetje verder werken (zo tssdoor opt werk ff vlug berichtje posten ) |
volgende pagina >

mama's Geel

) mama's en de iets grotere kindjes?
. Neen echt. We zitten met twee onhaalbare deadlines. We doen ons best, ookal weten we dat het gewoon niet haalbaar is. En iemand erbij krijgen, zit er niet direct in... Pff, we kunnen niet meer dan ons best doen natuurlijk, maar denk je dat er dan eens een dankwoordje vanaf kan? 

dat je maar 2 handen en 1 hoofd hebt en dan ben je beperkt in je kunnen. Je werk is het niet waard om depressief te worden.
)

maar dat zijn gelukkig heuglijke gebeurtenissen, he.

)