< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Ik zoek dames die gaan bevallen in Ieper

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
Ik zoek dames die gaan bevallen in Ieper
25/07/2008 @ 20:07
evi

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey,

ik ben terug van de gyn en ons ventje weegt al een 1600gram, weten jullie nog hoeveel het van jullie was op 30 weken??

groetjes

Link naar deze reactie
30/07/2008 @ 16:55
evi

stil hier wi!

Link naar deze reactie
30/07/2008 @ 19:49
Muis

Online Status Bekijk profiel
hoi,

evi, de gyn zei altijd dat het op het laatste 200 gr gemiddeld per week bijkomt. Dus, ongeveer nog 10 weekjes, dus dat zal, 3,500 kg zijn, naar schatting ,hé! Ik ben geen gyn, maar dat klopte ongeveer bij Mathies en Noortje.

En idd.Hier ist stil.

Tweety, hoe ist?

Mariposa, alles goed nu met je kleintje?

groetjes Muis

Link naar deze reactie
30/07/2008 @ 19:54
mariposa

hoi evi,
hier op 28 weken 1200gr en op 33 weken 2100gr. dus van u zit dat daar schoon tussen he volgens mij. ook bij mij klopte het zo ongeveer van die 200gr per week derbij. biij alle 3 trouwens.

heir gaat alles zijn gangetje wi! de kleine is weer enorm geel aan het worden, maar moet morgen naar de kliniek op controle (stond al lang vast). zien of ze nog ne keer onder de lampen moet he! gelukkig vandaag ideaal weer voor in haar bloten buiten te leggen! zal ook wel schelen voor haar bilirubine hé.
hoe gaat et bij jullie?

Link naar deze reactie
30/07/2008 @ 23:49
Muis

hoi

mariposa,jouw dochtertje ziet er flink uit op de foto!!
Hopelijk blijft alles goed met dat geelworden, hoe komt dat?Zijn da de nierkes ofzo?

groetjes Muis

Link naar deze reactie
31/07/2008 @ 13:16
mariposa

hoi
ze is voorlopig goedgekeurd si! ja die geelheid, das omdat haar niertjes idd niet rijp genoeg waren en omdat ze nie genoeg wil drinken, dus niet genoeg pipi doet en dus nie genoeg bilirubine kwijt kan.

maar voorlopig dus alles ok! oef!

Link naar deze reactie
31/07/2008 @ 14:22
Muis

hoi,
mariposa, da's al goe nieuws hé meid!!!

groetjes Muis

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 00:03
Tweety

Hey iedereen.

Ik heb eindelijk weer eens de tijd gevonden om nog eens te komen piepen.
Ik heb wel nog geen reactie gelezen omdat het toch wel een tijdje geleden is.

Sinds onze Oakley er is heb ik presies het gevoel voor niets nog tijd te hebben. Anders gaat alles prima hier en met ons kleintje ook. Hij weegt ondertussen al een 2kg820gr. en dinsdag moet ik voor zijn hoortest en dan wegen ze hem terug. Ons Casey is ook niet jaloers waar ik echt blij om ben. Ze ziet heel graag haar broertje en zorgt heel goed voor haar broertje, ook sinds haar broertje er is is ze droog snachts wat wel tijd werd vind ik.

Hoe gaat het anders nog met jullie?

Groetjes en tot binnenkort.

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 01:28
evi

hey

tweety: kan mij het goed voorstellen dat het druk druk druk is bij jou. nog al ne chance dat je dochterje niet jaloers is, want bij mijn nicht is het andere koek ze!

kheb nu toch de body's en pyjama's gewassen en gestreken en al in de valies gestoken. pff kheb al alles klaar denk ik van mijn valies. juist nog de eveloppen schrijven en ik denk dat ik dan alles heb.? maar de drukker is in congé dus da wordt nog een eindje wachten.
Kheb ook al een ontwerp gekregen voor onze kaarjes en tis al redelijk goed meegevallen buiten nog een paar veranderingen is da ook in orde!
weten jullie nog hoeveel jullie daarvoor ongeveer betaald hebben? tis vanons met een foto erop.

Vantweekend heb ik mijn verjaardagscadeau al gekregen van mijn ventje, zo'n armbandje voor ons zoontje int witgoud met zijn naam erop schattig wi. twordt precies echter en echter

alé kga eens naar m'n bedje

slaapwel

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 09:51
evi

Kvoel mij een beetje heel . Morgen is mijn verjaardag en mijn vent is camionchauffeur. Nu ik ging eerst niet meegaan voor de week omdat we met een logé zitten (hond), en doordat wij zelf 2 staffies hebben dacht ik dat het nie zo goed ging gaan(de vorige hond die voor een week kwam hebben we moeten naaien maar da was ne reu, nu ist ne teef. Nu al goed en wel het gaat eigenlijk perfect tussen de honden! En had ik zo van ja ik zal toch meegaan, maar nog niet gezegd. Ik ben nog zo iemand die op mijn verjaardag zeker nie alleen wil zitten en zeker nie zonder man! blijkt heeft hij al een sms gezonden aan een kind van 13 om mee te gaan!!!!! Ik ben nu zo op mijn tenen getrapt é. Ik kan er al niet tegen dat die kleen meegaat, in mijn ogen is het gewoon van die moeder om hem kwijt te zijn ( hij is licht autist) dus vragen ze iedere week mag ie mee!!! Beetje ego mss van mij maar sinds ik zwanger ben kan ik niet verdragen dat hij meegaat, ervoor ook nie maar nu ist nog duizend keer erger!! Ik kan hier wel de hele tijd grrr Ik voel me zo in de steek gelaten hé!!!
srr maar tmoest mij even vant hart

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 15:05
Muis

hoi,
tweety, ons Mathies heeft ook nog natte pampers 's nachts! We hebben al veel geprobeerd maar tevergeefs...

evi, ik kan je begrijpen. Ik hecht ook graag belang aan verjaardagen. Ik ben ooit es razend geweest toen we nog maar samen waren en hij ging daar licht over over mijn verjaardag...Dat heeft ie onthouden. En van die jongen, ze zijn gemakkelijk die ouders als die jongen mee is met je ventje. grr.
Voor de rest heb je toch al weer iets gedaan, een stapje dichter bij de bevalling, je valies gemaakt.
Ons kaartjes van Noor (150 stuks, en kaartjes voor de borrel, kosten samen zo'n 250 euro denk ik) Ik vond het veel, want het waren hele gewone witte) Simpel!
Als we het geluk hebben van zwanger te zijn, ga ik naar Ieper naar 'indruk.' Om met enkele foto's te werken. Waar ben jij geweest?

groetjes Muis

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 17:11
mariposa

ik ben voor mijn oudste zoontje bij indruk geweest!
als je 250 euro al veel geld vond, dan vrees ik dat je daar echt achterover zal vallen van de prijs.
ik had toen voor 100 kaartjes al 450 euro betaald. geen babyborrel maar wel nog kaartjes voor aan de suikers derbij.

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 18:49
evi

hey

ik ben voor het ontwerp geweest naar mijn nicht, maar ik moet nu de hele tijd zagen om te weten wat het kost en al. ze werkt samen met een drukker maar weet niet welk. kzou graag al mijn eveloppen schrijven want je weet nooit é dat ommekeer vroeger komt é. Da vind ik wel ambetant wi! die drukker is nu geloof ik in congé. dusja

groetjes

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 22:24
Muis

oeps, mariposa, ik denk dat ik dan juist es ga kijken bij indruk...Ik vind dat altijd mooie kaartjes. Wij hebben er 150 nodig. da's dan nog es de helft erbij, amaai, dat zou zeker op 675 euro komen. zeker, want alles slaat op...
Waar ben jij nu geweest? Was het met foto?

evi, da's vervelend hé als je geen prijs weet.

groetjs
Muis

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 22:35
evi

ja gewoon bij mijn nicht anders geef ker je email en dan zend ik es het ontwerp door, ja tis met 1 foto erop

groejes

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 22:39
mariposa

ik heb nu nog veel meer betaald per kaartje hoor.
kzit aan 500 euro voor 60 kaartjes en babyborel der wel bij.
twas idd weer met foto. van alle 3 al, en bij 3 verschillende drukkers geweest haha.
ben nu van nayeli bij iem in hollebeke geweest, een grafisch ontwerpster.
moet maar ne keer googlen op lina design.

kga morgen ne keer mijn geboortekaartje inscannen anders.

Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 12:14
Muis

hoi

Evi, gelukkige verjaardag meid!!!
Wat kreeg je van je ventje?
Je geboortekaartje zal dan wel bij je ma uithangen zekers?
Is je ma meter?
Zeg, werkt ze al terug? Of ist vanaf 15 aug.?
Ik zou nog moeten bellen voor Noor, om te veranderen van dag. Ze zou de donderdag moeten gaan en de maandag en soms de vrijdag. Ben benieuwd of't ga lukken bij je ma met de andere kids. En ik wil ze nie storen in haar verlof.

Mariposa, amaai, zoveel centjes... Maar ja, alst mooi gelukt is da kaartje, doet dat deugd da de mensen dan boffen...
Ben benieuwd om te zien...
Lukt da met 3 kids? En BV?
Vragen de anderen nie teveel aandacht?

Vanavond moeten we naar Roeselare naar gyn vo gesprek vo ivf, ben curieus....

grtjs
Muis

Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 12:17
Muis

evi, mijn email is mieke_mylle@hotmail.com

Link naar deze reactie
06/08/2008 @ 13:18
mariposa

voorkant
http://img299.imageshac...geboortekaartje1cj5.jpg
achterkant
http://img352.imageshac...boortekaarten005ht5.jpg

formaat was 22.5cm x 22.5cm

kom later nog wat meer vertellen hoe het met de 3 kids gaat, moet nu na de osteopaat

Link naar deze reactie
06/08/2008 @ 14:10
Muis

mariposa, prachtig gewoon
amaai, da's zeker zijn prijs waard!

groetjes
Muis

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >