< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger?? » pijnlijke tepels krampen en bijna altijd buikpijn

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger??
pijnlijke tepels krampen en bijna altijd buikpijn
23/06/2008 @ 21:04
Sollie79

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi Sil,
Bij mij zijn de symptomen wat geminderd. Alleen m'n borsten zijn nog gevoeliger dan vroeger. Nog een weekje geduld oefenen.

Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 08:36
Sil

Online Status
Hey Sollie79

Bij mij zijn de symptomen niet verminderd. Ik heb nog steeds zeurende buikpijn en mijn borsten en tepels doen hoe langer hoe meer pijn. Volgens mijn vriend zijn mijn borsten ook groter geworden (ikzelf zie dit niet). Ik heb nu ook allemaal bultjes op mijn tepelhof en de buitenkant is donkerder geworden.

Ik zal blij zijn als het zaterdag is, dan hoop ik te weten wat het is, ... ontpillen of toch

Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 11:24
henriette

Online Status
Zal voor jullie duimen. Ik had ook erg pijnlijke borsten en ze groeiden al in vroeg stadium. Dus er is hoop!!!

Link naar deze reactie
24/06/2008 @ 20:19
Sollie79

Zo spannend!!

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 14:51
Sil

Online Status
Ik heb vandaag getest (kon het niet laten), en POSITIEF!

Hoop dat er snel nog volgen van jullie!!!

Link naar deze reactie
26/06/2008 @ 14:53
Mama!!!

Ik heb veel symptomen zoals jou Sil
hopelijk zijn we gelijk zwanger hé

Link naar deze reactie
28/06/2008 @ 18:00
Sollie79

Proficiat Sil!! Hier bij mij is het nog afwachten. M'n symptomen zijn wel verdwenen dus denk dat het niets zal zijn.

Link naar deze reactie
05/07/2008 @ 01:46
Sollie79

De zijn er sinds gisteren. Nu ja, ik voelde al dat ik niet zwanger was dus was ik niet erg teleurgesteld.

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 18:58
Hunnybee

Hallo dames,

met veel interesse heb ik dit topicje eens doorgenomen... en nu ben ik nog meer verward...

sinds deze maand met de pil gestopt, maar al twee weken, dagelijks steken in onderbuik, die overgaan tot krampen, last van darmen, opstipatie, veel witverlies ( denk soms echt da mijn maandstonden begonnen zijn), sinds paar dagen heel gevoelige tepels en groter tepelhof én misselijk, iedere dag voor of na maaltijd.

NOD: 12 juli, durf er eigenlijk niet teeel over na te denken, omdat het waarschijnlijk toch ontpillingsverschijnselen zijn ( heb 7 jaar pilgeslikt) maar... dan denk je aan andere kant ' zou het toch niet...'

Link naar deze reactie
06/07/2008 @ 20:57

symptomen.
Hoi Hoi,

Dit is ook onze eerste poging.Ik vind het allemaal erg spannend.
Afgelopen weekend zou mijn eisprong ongeveer geweest moeten zijn.
Vanaf afgelopen vrijdag (dag 19 cyclus)was ik eerst heel de dag misselijk en vanaf de avond kreeg ik last van mijn tepels,niet erg veel pijn maar alleen als ik eraan kom.
Ook kreeg ik steken in mijn onderbuik.

Die misselijkheid heeft zaterdag nog aangehouden(met vlagen)en de pijn aan mijn tepels heb ik nu nog steeds.
En vandaag ben ik ook nog ontzettend moe.

Ik ben zo nieuwsgierig.

Kun je het zo snel al voelen?
Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 16:01
Hunnybee

oei, en plots valt het hier helemaal stil ...

Link naar deze reactie
07/07/2008 @ 20:56
Sollie79

Hmmm, ik ben zelf ook nog nieuw dus kan ik jullie niet echt helpen. Ik had ook pijnlijke tepels en steken in m'n buik maar naarmate m'n NOD naderde verminderde dit.
Ik hoop natuurlijk dat jullie wel zijn.

Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 17:18
Lyne

Online Status Stuur bericht
Hey Es84,

Toen het bij mij zover was had ik totaal geen symptomen!!! Behalve het uitblijven van ... Pas aan 4 weken had ik darmproblemen (hormonen leggen darmen plat) en de misselijkheid is ook maar gestart aan 5 weken...(voor de overige 8 maand snif)

Wegens risico op tromboses/embolieën/flebitis was de pil bij mij uit ten boze... ook bij ons heeft het eventjes geduurd (dus zelfs zonder te moeten "ontpillen") waarop de gynae zei dat dit normaal is!(pas aan 1 jaar ging hij onderzoeken starten)... niet iedereen heeft de eerste keer prijs hé ...

Alhoewel ik jullie veel succes wens!!! Je zou ze opeten die schatjes!

Link naar deze reactie
19/07/2008 @ 09:46
Hunnybee

blijkbaar waren dat voor mij de juiste symptonen

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 08:43
Nikki

Zwanger??
Hey,

Ben sinds 14 juli gestopt met de pil, maar sinds gisteren heb ik pijnlijke tepels. 's morgens heb ik last van misslijk- en duizeligheid, heb ook hoofdpijn, last van mijn onderrug en mijn onderbuik doet soms ook zeer. Ben ik mischien aan ontpillen of zou het al meteen raak zijn. Kan nog geen test doen want moet volgende week pas ongi worden ( of ook niet).
Link naar deze reactie
06/08/2008 @ 20:35

zwanger???
Hey,

ben sinds 18 juli gestopt met mijn pil.
Maar heb nu al zo'n twee dagen pijniljke tepels, alleen mijn tepels anders mijn borsten niet.
En buikpijn ook het gevoel dat ik moet overgeven, de hele dag door.
Zou dit kunnen prijs zijn?
Heb een test geprobeerd maar is negatief. moet wel maar binnen twee weken mijn maandstonden hebben.
Link naar deze reactie
06/08/2008 @ 20:52
Sofie

Online Status
vorige reactie van fieke is van mij.
Was mij vergeten intekenen.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]