Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 12/07/2008 @ 15:46 reb | yoehoeeeeeeeeeeeee, proficiat claudia!!! haha die statistieken staan voor niets meer!! Geniet!!!!!!!! |
| 14/07/2008 @ 12:38 sjattieke ![]() | claudia, proficiat!!!! maar wat bedoel je met de statistieken verslagen??? groetjes! Anntje |
| 14/07/2008 @ 12:39 sjattieke ![]() | M Hopelijk gaat het snel beter met de kleine laurine, want ziek zijn op vakantie is niet echt leuk hé! Groetjes, Anntje |
| 23/07/2008 @ 22:22 reb | even vlug hier! Nog altijg geen kindje in mijn armen, nog eventjes geduld! ![]() heb niet echt grondig bijgelezen, maar denk wel dat alles goed gaat hier met iedereen! Wel lang geleden dat we nog iets van Neleken hebben gehoord... alles ok meid?? ![]() |
| 30/07/2008 @ 09:30 reb ![]() | iedereen op vakantie? ik ben nog steeds aan het wachten ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Het duiveluitdrijvingsclubje

, hopelijk niet he
. Op controle geweest, heb al 2cm opening, dus het kan snel gaan maar voor hetzelfde geld loop ik zo nog een paar weekjes rond!!
(en wij ook natuurlijk)

gehad hoor, ze zijn zelfs redelijk regelmatig ... 35 dagen ongeveer ... maar ik bedoelde dat er nog geen enkele maand teken was van een nieuw
... niet dat het moet hoor, maar het mag 

), doet mooi bravo, drinkt haar melk helemaal alleen en begint zowat aan de hand te stappen