[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 04/08/2008 @ 12:52 | bevallen in sept. te az st jan brugge Nog mama's die gaan bevallen in september te AZ St Jan Brugge? |
| 14/08/2008 @ 12:55 | Niemand bevallen in het az sint jan te brugge???? Is er niemand die moet bevallen in het az sint jan in september?????? |
| 16/08/2008 @ 13:32 Melleke | Hey hallo, ja het is ons eerste kindje. Ik moet normaal bevallen rond 27 sept. en heb dr. Goessens. Wat je content van het AZ, vriendelijk en zo? Hoe lang moet je er normaal blijven, ik heb gehoord 4 nachten ofzo, kan dat? Groetjes Melissa |
| 18/08/2008 @ 12:39 melleke90 | Hey bedankt voor de antwoorden op mijn vraagje, zwangerschap tot nu toe heel goed verlopen, practisch geen kwaaltjes enzo gehad... Maar nu begint het wel wat zwaar te worden, mijn in de onderrug, slecht slapen enzo, maar ja dat moet ik er bij nemen hé. Ja kverlang er al naar!!!! Amai niet normaal, iedere dag is weer een dag dichter bij de bevalling en onze kleine spruit. Groetjes |
| 05/09/2008 @ 09:29 eefje ![]() | Hey Melleke hoe gaat het ondertussen met je? Nie te veel zenuwen? ![]() groetjes ![]() |
| 06/09/2008 @ 12:46 Melleke | Ja redelijk wat zenuwen, zowel bij mij als mijn man... Kheb al enkele zware nachten achter de rug dusja... We leven in hoop, ik moet nog een weekje werken, hoop gewoon da ik het nog twee weekje volhoud en dan mag het komen voor mij hoor... Groetjes |
| 06/10/2008 @ 08:55 eefje ![]() | Hey melleke, hoe gaat het? Ondertussen al bevallen?? |
[Reageer]

Bevallen in sept. te AZ St Jan Brugge