[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
10/03/2008 @ 13:53 ![]() | nou heb ik een cyclusbanner kunnen aanmaken maar kan nog geen zwangerschapsbanner aanmaken snap er niks meer van |
10/03/2008 @ 14:50![]() | Hoi Margret, Op de berekeningspagina kon je je onder "Ik ben zwanger" de datum bewaren door op de "Bewaar deze datum"-button te klikken. Eens je dit gedaan hebt, kun je je zwangerschapsbanner gewoon aanmaken en komt deze in de plaats van je cyclusbanner. Ik heb het even voor jou gedaan (als test), maar je kunt alles natuurlijk gaan aanpassen naar de kleuren, etc van je wensen. Heel veel succes! Groetjes, Eva eva@9maand.com |
10/03/2008 @ 14:56 ![]() | dank je wel eva dat staat alweer beter ![]() ![]() |
10/03/2008 @ 19:30 ![]() | hij doet het weer het lag inderdaad aan mijn computer!!sorry ![]() |
26/06/2008 @ 10:48![]() | Met het risico dat er mensen met een 3 of 4-ling ook komen "zagen" ![]() We zullen kijken wat we kunnen doen, bedankt voor de suggestie. -S. |
| 21/07/2008 @ 21:45 | hoe banner neer te zetten hallo, weten jullie misschien hoe je je banner onder je naam krijgt? Groetjes Oudje |
04/08/2008 @ 17:27![]() | Ik heb zonder de minste problemen een banner voor je kunnen aanmaken. Misschien wil je hem nog wel wijzigen? Klik dan hier -S. |
| 04/08/2008 @ 19:46 Mopje Dropje ![]() | Hartelijk bedankt STEVE!!! Zal wel aan mijn hormnen liggen dan.... ![]() |
[Reageer]

zwangerschapsbanner

krijg ook geen nieuwe aangemaakt er komt te staan bij de zwangerschapsberekening bewaren en uitrekenen voor cyclusbanner moet ik dan nu eerst een cyclusbanner aanmaken?