Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/08/2008 @ 11:57 cindy ![]() | Lizzie, ben blij dat alles ok is met jou en je ukkie ![]() |
| 03/09/2008 @ 13:04 cindy ![]() | Wat is het hier de laatste tijd kalm ![]() |
| 04/09/2008 @ 16:56 nathalie | engelmama, ooit krijgt Anou ook een brusje. We blijven duimen. |
| 05/09/2008 @ 17:07 mama | hey mama ik heb net je verhaal gelezen ik kon mijn tranen niet houden.ik heb ook 3 miskramen gehad en de laatste op 20 weken da is verschrikkelijk. uiteindelijk heb ik toch een schat van een zoon veel te vroeg geboren 32weken maar alles is goed gekomen hij is alweer 5jaar. ik kan wel zeggen dat ik weet wat je voelt maar ieder is anders en jij was nog verder ik vindt je een super meid ook al ken ik je niet. ik duim voor je dat alles goed gaat de volgende keer. |
| 17/09/2008 @ 16:10 cindy ![]() | Ikke...bedankt hé! ![]() Hoe gaat het nu met jou meisje?? ![]() |
| 17/09/2008 @ 16:37 ENGELMAMA ![]() | cindy, amuseer u aan zee. en super dat je poppemie het zo goed doet. ![]() |
| 17/09/2008 @ 16:40 ikke ![]() | hoe gaat het nu met u engelmama en met de rest het is hier zo stil ![]() ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

kindje verloren bij 17 weken zwangersch

is geboren)

wij waren op 9sept 3 jaar getrouwd

want zaterdagmorgen moeten we gaan voor een betrekkingsonderzoek. (hij zal dan vaginaal kijken of eitje gesprongen is, of mijn man zijn zwemmertjes goed zwemmen en als ze overleven in mij)