< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » Nieuw hier - jonge mama's gezocht

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
Nieuw hier - jonge mama's gezocht
05/08/2008 @ 08:22
Mirjam

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey

Jambalaya, das niet fijn he als het niet wil vorderen, maar gelukkig is het toch allemaal goed gekomen bij jouw.
En wat een popje hebben jullie zeg!
Oh ja ik vraag regelmatig aan onze lucas waar baby-tje bij mama is en sinds gisteren wijst hij naar mijn buik, hij heeft baby-tje zelfs al een kusje gegeven.
Hij staat hier nu naast mij heel gek te doen op 'lief klein konijntje'

groetjes Mirjam

Link naar deze reactie
06/08/2008 @ 18:47
LiLLeBi

En hoe doet de kleinste sptruit van den hoop het?
Eet ze goed en slaapt ze goed?

Hier mijn kleine ster:
(wel de spatie er van tussen laten, anders zette hij de link hier niet)

http://s133.photobucket.com/albums/q72/danny-carmen-zoe/Zoe%20Ouder%20dan%2018%20maand/?action=view& current=MOV07197.flv

Mirjan das super he! Hier ook zo een babyfan!

Link naar deze reactie
08/08/2008 @ 12:45
LiLLeBi

Trug van het ziekenhuis ...

t'Was alleen bij de assistente nu. En weer begon ze over een brilletje, zoals vorige keer (maar toen zij de arts zelf dat dat het scheelzien enkel zou verminderen, niet oplossen en dat we dan haar oogjes luier zouden maken omdat die hun werk wel degelijk doen) dus ik heb daar maar weinig interesse aan getoont.
Ik moet nu afwisselend afplakken (elke dag ander oogje en maar 1u inplaats 2u) omdat ze niet hard meer een voorkeuroogje heeft.
Als we het brilletje laten voor wat het is dan zou ze waarschijnlijk eind dit jaar geopereerd worden. 2 spiertjes zouden er dan onder hande worden genomen.

Ben eens benieuwd wat onze nieuwe oogarts gaat zeggen!
Daar moeten we volgende maand naartoe.

Deze van vandaag is dat rotziekenhuis ...

(al weet ik ook wel dat opereren nodig is)

Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 08:36
LiLLeBi

Iedereen is druk bezig met baby's verzorgen of zwanger zijn zeker

Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 09:50
sandra

Online Status Bekijk profiel
Dat is zo denk ik. Het is hier de laatste tijd heel stillekes é, we zijn wat aan het dood bloeden geloof ik.
Ik kom elke dag eens kijken of er al nieuwtjes gepost zijn maar het gebeurt niet zo vaak meer hé! En eerlijk gezegd soms weet ik zelf niet wat ik vertellen moet!
Ik ga een poging wagen:

Mijn schoonzus moet normaal gezien deze week bevallen. Super spannend natuurlijk. Ik kijk er enorm naar uit om terug zo'n kleintje in men armen te kunnen houden. En dan ben ik de volgende in het rijtje!!!! Daar zie ik pas naar uit!
Ben al volop kleertjes aan het kopen, en ik schrik er echt van hoeveel roze er te krijgen is voor de meisjes. Andere kleuren zijn echt bijna onvindbaar. Maar heb toch wel al een paar leuke dingen gekocht, roze weliswaar maar dat geeft niet. Ik ben dan ook van plan er een echt poppemieke van te maken!

Donderdag krijgen we eindelijk de sleutel van ons huisje! Het werd tijd want waar we nu wonen staat het vol met dozen en ik kan zelfs niet meer kuisen hier. Het staat te vol en ik heb er gewoon geen zin meer in. Ik wil het nieuwe huis gaan poetsen en daar al alles gaan inzetten! De zware weken kunnen beginnen. Dozen en meubels weg en weer sjouwen en dat allemaal terwijl den Tommy alles terug overhoop maakt. Het zal leuk gaan worden, die zal denken dat hij in een speeldorp zit met al die lege dozen!! hihi

Met de baby in de buik alles goed denk ik toch! Kan maar gokken hé! Ik voel ze goed bewegen en zelfs sven heeft ze al voelen stampen. Geweldig toch! Mijn buikje steekt al goed naar voor en je merkt dat het een volledig andere dracht is dan die van Tommy. Tommy zat erg hoog in mijn buik en nu zit de baby gans onderaan. Vreemd hé, dat meisjes dragen anders is dan jongens! Ik begrijp dat in feite niet!
Eind deze maand naar de gyne, ik vind vier weken altijd te lang tussen! Een luikje in de buik zou hiervoor een perfecte oplossing zijn, dan kan je altijd zien of je baby nog in orde is!
Ik ben erover aan het denken om zo'n 3d echo te laten doen maar de dichtste die er is bij mij is in Gent. En dat vind ik toch iets te ver. Bij Tommy heb ik het niet laten doen en dat beklaag ik mij een beetje! Ze zitten maar één keer in je buik en daar moet je van profiteren en ik heb daar nu geen foto van!

Hoe gaat het met jullie?

Carmen, nog enkele weken en we zijn september! Het klussen voor een beebje kan dan gaan beginnen. En een voorkeur van geslacht??

Mirjam, hoe verloopt de zwangerschap? Hebben jullie in feite een voorkeur of misschien een voorgevoel al?

Jambalaya, hoe gaat het met je prinsesje? Doet ze het een beetje goed? Eten, slapen, huilen, vertel er eens over!

Mama21, Hoe gaat het met je Boys?? Hoe doen die het een beetje tegenover de baby? En hoe doet jouw kleinste het met eten, slapen, huilen,... vertel er maar over!

De babyverhalen moeten hier nu gaan binnenstromen é!!!

Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 14:05
Mirjam

Hey

Lang geleden dat ik nog hier ben geweest!
Vanmorgen naar m'n gyn geweest en ons kleintje is goed gegroeid, kleintje is nu 55,7mm groot en nekplooi is slechts 0,9mm!
Helaas heb ik wel last van bekkenpijn, pff en dat zo vroeg in m'n zwangerschap.
Sandra, nee een voorkeur niet echt, ben al lang blij dat het eindelijk zo ver is. Maar mijn gevoel zegt een meisje, m'n ventje z'n gevoel zegt een jongen, een van de 2 zal gelijk krijgen he.
Spannend zeg, verhuizen!
Hier zijn we vollop aan het wachten op onze bouwvergunning dan kunnen we (allee m'n ventje) met de kelder beginnen.
Carmen, ik ben ook wel eens benieuwd naar jullie nieuwe oogarts. Maar opzich toch al goed dat ze geen voorkeuroogje meer heeft he.

groetjes Mirjam

Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 18:45
sandra

Mensen die een kaartje willen als ik bevallen ben, stuur dan een pbtje met jullie adres aub.

Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 20:11
LiLLeBi

Mirjam, dan was het toch bekkenpijn?
Hopelijk evolueert de pijn niet mee met het groeien van je buik
Maar verder was dus alles ok!

Dat is toch steeds weer een geruststelling he!

Sandra, 4 weken is lang ja ...
Er zou van mij ook nog een controle meer tussen mogen
En dan weten dat we al meer controles en echo's krijgen dan de nederlanders!

Succes met het verhuizen, lijkt mij echt wel superzwaar met een peuter EN zwanger zijn!

Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 20:49

aaah ammai sandra, idd spannend zeg, deze week tante worden, kan je nog eens zien klein babytjes wel zijn
Ik was zo ook zo aan het aftellen, ok nu is die bevallen, dan die nog en dan ist aan mij hihi. Maar het zal er snel zijn hoor, 6 december, al lijkt dat nog superver nu, je bent toch al over de helft.
haha ken dat ja, al dat roze, wilde ook eens iets anders dan roze, maar nu is het dus super schattig hé. Ik maak er ook een echt poppemieke van zelle, alleen spijtig dat ze zo rap alles vuil maakt, dus lang doet ze nog niet met een outfit
Veel succes met de verhuis, lijkt me ook niet simpel zo met een buikje en dan nog een peuter mja als je nekeer geïnstalleerd bent

Heb je eigenlijk een angelsound? Dat overbrugt de 4 weken wel hoor Ik heb hem vaak gebruikt, meer in het begin natuurlijk maar ook op het einde als ik niet veel gevoeld had die dag.

De 3D echo zou ik bij een eventuee volgende niet meer laten doen, mja dat is eigen mening hé. Mss ga jij er wel een beter gevoel over hebben in ieder geval als je twijfelt zou ik het zeker proberen, dan kan je er ook nooit spijt van hebben dat je het niet gedaan hebt.

Carmen, nog minder dan een maand nu, spannend.
Allez zeg, toch sowieso een operatie waarschijnlijk, stom zeg. Ben ook wel benieuwd wat die nieuwe oogarts gaat zeggen.

Mirjam, fijn dat alles in orde was hé. Je bent ook bijna aan de 12 weken seh, ammai dat gaat snel zeg. Ik gok op een jongentje.

Hier alles prima zelle, ons meisje heeft de eerste nachten doorgeslapen, nu de laatste 3 nachten wordt ze wakker om stipt 4u (precies of die heeft ne wekker) en wil ze eten en dan om 8u nog is.
Door de dag drinkt ze ook rond de 3 à 4 uur. Dus ik heb echt een superkindje. Ze huilt bijna nooit, af en toe eens een huiluurtje maar daar zijn we dan helemaal niet lastig van hoor
Ze komt goed aan, zat vorige week op dag 9 al op terug op haar geboortegewicht dus dat is prima.
En voor de rest is het op en top genieten van onze kleine prinses.
Enkel wat last van de borsten mja dat nemen we er graag bij (geef borstvoeding)

och ja zeg, was het helemaal vergeten als iemand alsnog een kaartje wil. pb-tje en het komt er aan

allez, dadakes

Link naar deze reactie
14/08/2008 @ 08:32
LiLLeBi

Jambalaya, amai nu al doorslapen, dat is wel heel flink!
En als je dan effe die rust hebt gehad en je moet er weer uit, dan pikt het wel he ! Lukt de bv goed? Neem maar op tijd je rust!

Link naar deze reactie
14/08/2008 @ 20:26
Mirjam

Hey

Wij krijgen hier echt wel een grote jongen hoor! Onze lucas zegt al een tijdje 'kaka' als hij effectief kaka heeft gedaan, maar daarstraks zei hij weer 'kaka' maar er zat niks in z'n pamperke dus heb ik hem eens op z'n potje gezet en ja hoor hij deed kaka en pipi op z'n potje! Mama is zo fier!
Jambalaya een hele flinke dochter zo te lezen!

groetjes Mirjam

Link naar deze reactie
15/08/2008 @ 14:06

sandra je hebt geen ballonetje staan voor een pbtje te sturen!!!

heb vlug allemaal jullie berichtjes gelezen hier!! en zal vanavond ook een uitgebreid komen vertellen

tata xxx

Link naar deze reactie
15/08/2008 @ 16:50
sandra

stuur anders gerust een mailtje naar men msn adres hoor!

Link naar deze reactie
17/08/2008 @ 10:16
LiLLeBi

Kijk naar mijn banner

September zal pas de ECHTE eerste ronde worden denkik zene ...
Danny wil in Mallorca een kindje maken, maar dan zijn de vruchtbare dagen juist voorbij!

Maar wie weet he

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 14:32

go carmen, go carmen
hopelijk moet de eerste echte ronde zelfs ni beginnen hé!!!

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 08:28
sandra

Ik ben deze morgen terug tante geworden van een meisje. Nina genaamd!
Deze middag gaan we op kraambezoek want ik ben superbenieuwd naar haar verhaal en ook hoe onze Tommy op de baby zal reageren.
Ik laat het jullie nog weten...

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 14:18
Mirjam

Whaaa Carmen, you go girl!!
Sandra, fijn nog eens tante! Daar zal ik nog lang op moeten wachten vrees ik.
Sandra, hoe gaat het met je buik(je)?
Hier hebben we zondag de meter en peter gevraagd en ze zijn allebei heel enthousiast!

groetjes Mirjam

[Laatst gewijzigd door Mirjam - 19/08/2008 @ 14:19] - Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 23:18

carmen joehoe ga ervoor meid
sandra tof he nog eens tante worden!! hoe was het bezoekje! heeft tommy goed gereageerd!! hoe gaat het trouwens met het buikje!! begint ook snel in te korten he!!
mirjam hoe gaat het met u meid? en het buikje?
jambalaya slaapt je kleine meid nu al door!! amai goed he zeg

Hier gaat alles goed! yme is een erg rustige baby, we horen hem zelden!! we zijn vandaag naar k&g gemoeten en hij weegt nu al 4kg700 hij gaat er goed op vooruit snachts moet ik nog 1x opstaan dus das te doen he
met de 2 oudste gaat ook alles goed!! ze zijn alles behalve jaloers! dus ben daar heel blij mee! al wat ze willen doen zijn kusjes geven!! hihihi!! senneke moet op 1sept naar school!! pfff wat ga da pijn doen!!

ale meisjes fijne nachtrust he

tata xxx

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 17:42
LiLLeBi

Ja 1 september zal een grote dag zijn voor je kereltje mama 21 !!!
Tzal toch een 'leegte' zijn denkik he!

Mirjam alles goed met de buik en de bekken?

Sandra, hoe is het bezoekje gegaan?

Jambalaya, je meisje doet het goed zo te lezen

Hoe zou het met alle anderen gaan die hier vroeger meeschreven ...

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 21:00
sandra

Heykes,

Hier zijn we zowel gisteren als vandaag op babybezoek geweest. Tommy kijkt wel naar de baby als je het hem zegt maar verder dan dat trekt hij er zich niet veel van aan. Dat zal misschien anders zijn eens hij dan mama met een baby zal zien liggen é! Maar voor nu is het echt positief al meegenomen.

Hier alles ok, volgende week terug naar de gyn. Enkel erg veel last (pijn!) in mijn staartbeen. Het is net een spons die telkens dicht geknepen word en terug word los gelaten. Vooral als ik gezeten of gelegen heb voel ik het het ergst. Als het bij dat blijft kom ik er nog goed van af é!

Vrijdag en zaterdag gaan we parket gaan leggen in ons huisje en dan volgende week dinsdag verhuizen we. Het is maar best want het word hier onleefbaar. De helft heb ik al niet meer en het komt hier veel te leeg en koud!

Ja, er zijn er hier al heel wat de revue gepasseerd waar we niets meer van horen hé! Spijtig, maar hun eigen keuze! Het zou wel eens fijn zijn te horen hoe het nu met hen gaat en met hun kleintje(s)!
Wie weet lezen er een paar nog stiekem mee en is dit een duwtje om eens iets te laten horen. Wie weet???

Anders alles in orde met jullie en jullie deugnietjes???

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >