[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 05/08/2008 @ 13:24 Helga | In mijn vruchtbare dagen wil ik graag een aantal keer per dag vrijen, maar dat lukt niet zo goed. Mijn vriend zijn "goesting" staat altijd beneden het vriespunt nadat hij een zaadlozing heeft gehad, en de zin komt pas eigenlijk weer de volgende dag terug. Twee maal per dag lukt wel maar hij heeft er weinig plezier aan en er komt de tweede keer ook bijna niets meer uit. Is het normaal dat mannen het maar 1 keertje per dag kunnen? |
| 05/08/2008 @ 13:26 karen | nou helga, 2x per dag is ook gewoon niet goed voor het zaad hoor, zijn lichaam moet wel de tijd hebben om zaad aan te maken hé (da's niet zoals bij vrouwen, wij hebben al onze eitjes al van bij de geboorte, mannen maken telkens nieuw zaad aan) en als je weet dat zaad gemakkkelijk 24-48 uur blijft leven (soms zelfs langer) dan is om de andere dag genoeg, dat zullen alle dokters je ook zeggen |
| 05/08/2008 @ 13:29 Lizzy | Waarom zou je het 2 keer per dag WILLEN?? om de dag is het allerbeste en misschien rond de eisprong voor 4 dagen elke dag ... Hoe vaker je het doet hoe minder zaadcellen in zijn sperma aanwezig zullen zijn dus veel minder effectief ... Daarnaast moet je toch ook nog een beetje plezier houden aan het vrijen met elkaar?... 1 maandje theoretisch vrijen volgens de hoe-word-ik-het-snelst-zwanger methode is leuk .... maar na een paar maanden gaat de lol er flink af ... Maar om antwoord te geven op je eigenlijke vraag ... die heb ik niet hihi Mijn mannetje heeft ook geen puf, of zin of verlangens om het 2 keer na elkaar of op 1 dag te doen .... Volgens mij is dat niets raars ... Liefs ![]() |
| 05/08/2008 @ 13:29 A. | Je hebt nog geluk! Bij mijn man duurt het TWEE dagen eer hij weer helemaal opgewonden raakt van alleen al mij bloot te zien :-) Anders mag ik staan zwieren met om het even welk lichaamsdeel, hij ziet het gewoon niet. Ik ben bang dat het mannelijk lichaam gewoon zo is gemaakt. Na een zaadlozing is de zin volledig weg. Waarom? Omdat de natuur denkt: het zaad is op, het heeft geen zin meer om nog te vrijen. Dus krijgen de mannen geen zin meer. En zoals je zegt: als je het dan toch forceert, komt er niks meer uit (of een paar druppels). Het duurt 2 dagen eer de volledige voorraad is bijgevuld, dus zelfs in je vruchtbare periode is het aangeraden om toch telkens 1 dag er tussen te laten. |
| 05/08/2008 @ 13:36 T. | euh dames, behandelen jullie je mannen ook niet teveel als een sperma-machine??? pfff, moest ik jullie man zijn en ik lees dit, ik zou ook al lang geen zin meer hebben zenne |
| 05/08/2008 @ 13:52 Lizzy | heeeeeeeeeeej heb je mijn antwoord niet goed gelezen?? Liefs ![]() |
[Reageer]

Meerdere keren lukt niet bij vriend