Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 05/08/2008 @ 15:39 Lizzy ![]() | Dank je wel Dieltje!!! De concurrentie is hard, er is er eentje die 505 stemmen heeft! |
08/08/2008 @ 21:42 ![]() | ooo ja dat is wel heel veel zeg!!! Nog even een beetje familie optrommelen dus he!!! Succes!!! |
09/08/2008 @ 13:38 ![]() | Laat ons zeker de uitslag weten hé!!!!!! |
| 19/08/2008 @ 18:03 Lizzy ![]() | Hey meiden, Alles ok hier ? De uitslag van de babybus hebben we nog niet, maar van zodra ik het weet, kom ik naar het forum! Lizzy |
29/08/2008 @ 20:13 ![]() | nog geen uitslag??? meisjes ik verlaat jullie even, ik vertrek morgen voor 2 weken naar spanje!!! groetjes |
31/08/2008 @ 22:30 ![]() | ooo ben jaloers marleentje~!!! Fijne vakantie!!! Lizzy alles oke??? Al iets gehoord over de wedstrijd??? Orissa,lekker op vakantie geweest?? Kom later terug de deurbel gaat. ![]() |
20/09/2008 @ 11:23 ![]() | hey lizzy, hoe valt het werken mee? Al nieuws van de babybus? Er staan fotos van spanje op m'n profiel! |
| 30/09/2008 @ 21:32 Lizzy ![]() | Heyhey, Nog niets gehoord van die Babybus! September is nu ten einde, dus ik ga een mail sturen want er moet iets niet kloppen! Leuke foto's! Hoe was het in Spanje? Lizzy |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

We gaan voor 2007 !!

en dus is mijn tijd heel beperkt geworden...