< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » nod juni 2006

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
05/08/2008 @ 11:14
Belisa

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Leuk he als ze gaan kletsen, Martijn kan alleen nog papa en mama en wuf als er een hondje langs komt maar kan verder verdomd goed duidelijk maken wat hij wil

Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 18:34
Belisa

Wanneer heb je 20 weken echo Noena? WIl je het weer weten?

Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 18:53

hoi hoi

Sydney kletst al heel veel:
Papa, mama, baby, woef, poes, knijn (konijn), inkn (drinken), umba (bumba) en nog een aantal woorden waar ik nu niet op kan komen helaas zegt ze ook shit (stiekem moet ik om lachen om dat kleine meisje dat te horen zeggen).

Sinds gisteravond zet ze ook steeds meer stapjes los dus nu zal het niet lang meer duren!!!

Ik heb 25 augustus de 20 weken echo ben dan 22 weken zwanger!
We willen het niet weten maar twijfel nog wel een beetje want het is makkelijker kleertjes kopen enz als je het wel weet dus we beslissen daar te plekke!

Gaan we nog naar de dierentuin of zo? Want moet dan wel wat gaan plannen ivm dat ikzelf anders niet meer mee kan en dat zou ik erg jammer vinden!

Xx
Noena

Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 21:12
Deb

Online Status Bekijk profiel
Ohhhhh Els !! Nog van harte gefeliciteerd met Chris . Ook alweer 1 jaar, super hoor! Sorry dat ik niet eerder gefeliciteerd heb.

Ja, we moeten dan idd wel iets gaan afspreken. Weten we al waar we heen gaan dan??
Misschien kunnen we ergens in september/oktober iets afspreken.

Wij hebben volgende week vakantie, we gaan alleen niet weg, maar ik moet zeggen dat ik wel toe ben aan 3 weken vrij. De laatste weken veel extra gewerkt ivm de vakantie periode. Nu alleen nog moregn middag/avond werken en nog een paar uurtjes op vrijdag.

Jayden is ook al heerlijk aan het kletsen, een paar woordjes van hem: papa, mama, oma, woef, bah, auw, koekie, ti(k)-ta(k)(van de klok), doei, dag dag, hoi, verder zegt hij heel veel na.

Nog even over ons uitje....gaan we doordeweeks of in het weekend?? en alleen mama's en kindjes?? Hebben jullie verder al ideeën??
Ben benieuwd,

Liefs, Deb

[Laatst gewijzigd door Deb - 05/08/2008 @ 21:15] - Link naar deze reactie
10/08/2008 @ 08:19

hoi hoi

Ik ben vandaag alweer 20 weken zwanger! Ben dus op de helft!

Gaat echt super snel veel sneller dan met Sydney!

En sydney loopt sinds afgelopen dinsdag! Ineens vanuit het niets! Nogwel erg voorzichtig en een beetje onzeker maar toch!

Xx
Noena

Link naar deze reactie
10/08/2008 @ 18:18
Deb

Hoi Noena,

20 weken, goed zeg dat je nu al op de helft bent!!
en ook goed dat Sydney nu loopt, zo mooi hè de eerste stapjes?!

Liefs, Deb

Link naar deze reactie
10/08/2008 @ 20:33
moniek

hoi hoi

Geweldig dat Sydney loopt! En ja alweer op de helft.... Gaat snel.

Lang geleden dat ik hier ben geweest. Druk druk, jullie kennen het wel!!
Els nog gefeliciteerd met Chris!
Ben begonnen op mijn nieuwe werkplek. Lijkt erg leuk!
Nog 2 weken werken en dan hebben we vakantie. We gaan op 29 aug. een weekje naar Weert in een huisje. Heb er veel zin in!!

Verder met iederen alles goed??

moniek

Link naar deze reactie
10/08/2008 @ 20:35
moniek

O en Belisa, jullie gaan ook voor een 2e!!!
Leuk og 10 dagen en dan je nod. Ik alvast voor de 2e, 2e zwagerschap!!

moniek

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 13:59
Deb

Hoi Dames,

We zijn niet meer zo actief hier!
Hoe is het met jullie??
Willen we nog een uitje organiseren??

Hier gaat alles goed, Jayden praat heel veel, leert met de dag weer woorden bij, erg gezellig. Ook kan hij de laatste tijd behoorlijk koppig zijn. Lekker schreeuwen en gillen midden in een winkel en dat soort dingen, had hij eerder eigenlijk nog niet zo. Ach ja hoort er allemaal bij he!

Noena, Hoe gaat het met jou?? Alles nog goed met je zwangerschap??

Belisa, leuk dat jullie ook voor een tweede gaan, hou je ons nog een beetje op de hoogte??

Liefs, Deb

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 10:08

heej

Het is hier zeker heel erg stil!!

Belisa leuk joh dat jullie voor een tweede gaan!

Hier alles super vanmorgen 20 weken echo gehad en alles was goed!! We hadden zelf zoiets van we hoeven niet te weten wat het wordt maar toen ze opzoek was om het bovenbeentje had ik het al heel snel gezien! Het is overduidelijk! SYDNEY KRIJGT EEN BROERTJE!!!

Xx
Noena

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 10:32
Els

Hee Noena, fijn dat alles goed was op de echo. En leuk joh, een jongen erbij! Helemaal geweldig toch, van allebei 1

Els

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 11:49
moniek

He Noena

Een jongen leuk!!!!!! Gefeliciteerd!! Heb je het voor de zekerheid nagevraagt?? !! Toch wel leuk om te weten nu??

Hier alles prima! Wij hebben vakantie!! Vrijdag een weekje naar de Weerterbergen in Weert. Erg veel zin in. Vooral als je dit weer hebt!! Heerlijk!!!

moniek

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 12:01

ja ja

Toen ik zei dat ik het al gezien had heeft ze het nog even goed laten zien maar heel duidelijk!!

Xx

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 14:16
Belisa

Geweldig joh, van harte!!

Ja een tweede voor ons idd... zijn er niet zo heel erg mee bezig als toen met een eerste moet ik je eerlijk zeggen. Laten het nu gewoon op zijn beloop en zien wel hoe of wat. Mag nu, maar mag ook over een half jaartje!! Zijn erg benieuwd hoe het gaat lopen, ook wel weer spannend hoor!

x

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 11:46
Els

Leuk hoor Belisa! Wij gaan er vanaf 1 januari weer voor. Hoop ook er dan niet zoveel mee bezig te zijn als toen met Chris. Gewwon van, we zien wel hoe het loopt. Wat je zegt, het hoeft niet meteen. Wel weer spannend ja, als ik er aan denk krijg ik toch weer van die kriebels

Els

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 18:33

Hoi hoi

Hier alles super!!!

Heb net m'n profiel ff aangepast nieuwe foto's van Sydney en van de echo duidelijk te zien dat het een jongentje is!!!

Meer foto's op de site! (http://www.sydneygruijs.babyblogs.nl)

xx
noena

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 21:43
moniek

Nou Noena dat is luid en duidelijk!!!!!

Belisa en Els lekker rustig aan doen!!! Het komt zoals het komt!

Hier ook alles prima. Norah gaat steeds nieuwe dingen doen. Zo grappig. Morgen gaat ze bij oma logeren. Ik en mijn vriend gaan dan naar Bobbejaanland! Het weer wordt goed dus.....!!!! Kom maar op!
Vrijdag een weekje weg. Hebben er zin in!!

moniek

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 16:36
Macy

hey girlzz,

Kom hier ook weer eens kijken. Leuk Noena een jongetje en broertje!!
Wij wachten nog een week of 10 af, wat zal het zijn?? De ene dag denk ik een jongentje en de andere dag een meisje... Spannend..
Els en belisa leuk dat jullie voor een tweede gaan.
Wel gek dat er nu al tweede kindjes aankomen, de tijd gaat snel he.
Topicje bestaat ook al ruim over de twee jaar!

Vanavond de eerste yoga les samen met mijn buurmeisje die 5 dagen later uitgerekend is.
Wel zin in en we zijn vandaag 4 jaar getrouwd, dus na de yoga lekker een gebakje met de papas en mamas en broer.

Ben alweer de mijlpaal va 30 weken voorbij en van het weekend alweer 31 weken. (zie fotooke op profiel). Nog niet veel aangekomen. 8 kilo ofzo. Vandaag en gisteren voel ik de baby niet zoveel, waarschijnlijk is en een andere kant opgedraait ofzo.

Straks lekker in bad, want ben gebroken hier de hele dag zitten achter mijn bureau.. Nog 3 en een halve week en dan verlof.. Kijk er zo naar uit, lekker uitrusten en de laatste dingen afronden. Maar zal het zwanger zijn wel erg missen, maar je krijgt er weer iets heel moois en liefs voor terug en voor mijn man is het natuurlijk ook niet echt gezellig als de baby nog een jaar of wat blijft zitten in mijn buik..

Ciao!

Vermoedelijke bevalling op 02/11/2008.
Al 44 weken en 5 dagen zwanger (112.07% ver), nog 4 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 20:24
Els

He Macy, leuk te horen dat alles lekker gaat met je! Enne... voorlopig kun je er nog even fijn van genieten!
Zwangerschapsyoga heb ik ook gedaan trouwens, vond het erg lekker.

He Moniek, dus jij hebt nu ook vakantie? WIj zitten nu in de tweede week, balen er wel van dat het geen strand weer is (wij wonen aan het strand, tenminste, op 2 straten na ) Maandag gaan we lekker een midweekje naar Centerparcs met zn 3tjes. ZIjn we in juni ook geweest en is erg goed bevallen!

xx Els

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 20:28
moniek

He Macy

Mooi buikje hoor!! Je zou niet zeggen dat het maar 8 kilo is! Haha.
Yoga heb ik ook gedaan. Vond het wel ontspannend. Soms wat zweverig, maar daar deed ik niet aan mee.

Groetjes aan iedereen!

moniek

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >