< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » September.. Wie ook??

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
02/06/2008 @ 08:54
Romy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey meiden!

Goed weekend gehad allemaal??
Wij wel enorm druk maar erg gezellig.
Vrijdag eerst de bruiloft gehad van mijn schoonbroer, gelukkig was het droog gebleven want het zag er 's morgens erg somber uit.
Feest was ook super maar was daarna helemaal kapot haha.

Gister hebben paul & zijn broer meegedaan aan ter land ter zee & in de lucht, tobbedansen Ik heb me dood gelachen dat was dit keer op centerparcs waar we vlakbij wonen dus lekker dicht bij!
Het was de eerste keer en we dachten echt dat de boot meteen zou zinken maar nee hoor ze konden zo naar de kant peddelen hij is nog helemaal heel!
Ze hebben wel de originaliteitsprijs gewonnen met hun discoballenboot.
Dus houd 30 augustus je t.v. in de gaten want dan word het uitgezonden!

Verder zit ik enorm in spanning er vanuit gaande dat ik de 4e mijn NOD zou hebben... (weet dit niet zeker want heb mijn eisprong niet duidelijk op 1 dag gevoeld maar een paar dagen buikpijn gehad)
Gister inderdaad nog een ovulatietest gedaan want die had ik nog over en was toch wel benieuwd wat hij nu aan gaf en nu was hij nog duidelijker positief?! het controlestreepje was licht van kleur en de test streep donkerpaars. Zo donker zijn mijn zwangerschaps testen zelfs nog nooit geweest.
Weet nu wel dat ik geen ovulatietesten meer koop om zwanger te raken als ze zo lang positief zijn volgens dat ding ben ik 2 weken lang vruchtbaar haha.

Voel verder niet zo veel wat kan duiden op een eventuele zwangerschap dus ben er bang voor.
Wel af en toe wat misselijk en nu begin ik een beetje buikpijn te krijgen maar dat kan natuurlijk ook een opkomende ongi zijn.
Normaal heb ik dat niet maar nu natuurlijk die miskraam gehad dus kan het denk ik wel anders zijn.
Heb ook geen zere borsten terwijl ik die wel altijd heb bij een zwangerschap maar ook bij een opkomende ongi.
Ach ja we wachten gewoon in spanning af zolang er geen ongi komt.....
Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte!

Romy

Link naar deze reactie
04/06/2008 @ 08:13
Romy

Hey meiden ik ga er trouwens vanuit dat mijn NOD rond de 7e ligt want kreeg de buikpijn van mijn vermoedelijke eisprong ook rond 4 dagen later dan normaal.
In ieder geval nog geen ongi hier maar wel een paar dagen alsof ik het zou gaan worden, maar dat heb ik bij mijn zwangerschappen ook allemaal gehad.
Als het echt van de ongi zou zijn zou het er denk ik al geweest zijn.
Zou wel leuk zijn want mijn uitgerekende datum zou dan 14 februari worden.

Ik word gek van dat wachten....
Romy

[Laatst gewijzigd door Romy - 04/06/2008 @ 08:15] - Link naar deze reactie
07/06/2008 @ 21:47
Romy

Hier nog steeds in spanning meiden nog geen ongi te bekennen ga maandag testen want paul is ervan overtuigd dat hij dan positief gaat zijn.
Mijn borsten doen inmiddels sinds 2 dagen ook weer ontzettend pijn en ze zijn weer aan het groeien (altijd mooi meegenomen haha).
En blijft die lichte buikpijn houden en met vlagen misselijk zijn.

Maandag horen jullie meer!
Fijn weekend!!

Link naar deze reactie
09/06/2008 @ 17:07
Romy

Vanmorgen een testje gedaan maar helaas toch negatief.

Heb het er nog met de dokter over gehad en waarschijnlijk heb ik bij die laatste positieve ovulatietest mijn eisprong dus gehad.
Deed er namelijk gister nog 1 en daar was bijna geen 2e lijntje op te bekennen.
Tja.... en dan is het nog veel te vroeg om te testen want dat was 1 juni dus kan ik pas rond de 16e testen of zo.

Ook vanmorgen een stippeltje rood bloed met een sliertje slijm lichtbruin (sorry) verder niks dacht dat de ongi door ging komen dus een tampon in gedaan en helemaal niks tot nu toe, normaal zet het meteen door.
Weet even niet meer wat ik ervan moet denken....

Zijn jullie ook allemaal lekker van het zonnetje aan het genieten??

Liefs Romy

Link naar deze reactie
10/06/2008 @ 12:51
Sannie

Hey meiden

Net ahhh toe mogen wij het ook niet weten..ik ben heeeeel erg nieuwsgierig haha. Ik ben blij dat alles goed was en jullie weer ene hele mooie echo hebben gehad!!

Romy bah zeg..denk je er te zijn nu dit weer..een lange cyclus… Maar mocht je echt maandag je eisprong hebben gehad (wel geklust???) en je gisteren wat rood slijm bloed had dan kan dat best ene innesteling zijn, we zitten immers al op dag 10 vandaag!!! Mijn duimpjes draaien hoor moppie

Sorry dat ik er even niet was, was best druk ondanks dat ik tuis zit haha.
Met me rug gaat het beter ik blijft volgende week nog thuis en de week erop ga ik rustig beginnen. Ik neem het werk van me chef over en zie wel hoe het gaat…kan best zijn dat ik de pijn die ik nu heb de rest van de zwangerschap hou, maar dan hoor je me niet klagen, ik kan alweer heel veel, maar niet alles op 1 dag. Verder gaat het goed, alweer bijna 15 weken en vrijdag controle, we gaan dan meteen vragen of we volgende week ene echo kunnen krijgen, gewoon zomaar we zijn erg benieuwd..tot 20 weken is nog zo ver hihi

Liefs

Sandra

Link naar deze reactie
11/06/2008 @ 18:11
Romy

Hier lijkt het er toch op dat de ongi doorkomt begin nu toch meer bloed te verliezen helaas...op naar de volgende ronde!!
Kan nu in ieder geval morgen wel naar de dokter voor medicijnen voor hooikoorts.
Hoop dat mijn volgende cyclus weer wat duidelijker is & korter natuurlijk haha.

Liefs Romy

Link naar deze reactie
16/06/2008 @ 14:14
Sannie

Hey meiden

Romy gatsie dus toch je ongi..naja volgende ronde beter, ik duim enorm en weet hoe frustrerend het kan zijn als je weer ongi word..bah bah bah.
Komt goed lieverd je hebt het al 2-maal eerder bewezen!!! voor je het weet is het zover.

Hier alles goed, vrijdag op controle geweest en het kindje is al bijna ter hoogte van me navel..ieuw wat snel.. heb ook al een buikje dus dat kan wle kloppen. Hartje ook gehoord
Alle uitslagen van bloed enzo waren perfect en me bloeddruk ook nog perfect.. We hebben 2 juli extra echo ingepland gewoon omdat we nieuwschierig zijn

Liefs

Link naar deze reactie
23/06/2008 @ 14:06
Net

hoi hoi,

Zo San jij alweer 16 weken wat lekker he. voel je je goed?

Romy wat jammer meid positief blijven en er zo min mogelijk mee bezig houden al is dat moeilijk. we duimen voor je!!!

Hier alles goed we zijn gisteren terug gekomen van korfbalkamp en het was weer erg gezellig en leuk. Demi is meegeweest en heeft zich ook prima vermaakt.
hier voor de rest weinig nieuws alles gaat gewoon GOED

Groetjes

Link naar deze reactie
23/06/2008 @ 20:01
Romy

Hoi Meiden,

ben ook weer van de partij na een paar dagen zwitserland.
Ben er lekker even met Paul tussenuit geweest na een nogal onrustige periode was dat erg fijn.
Wij zijn dus voor het Ek daar geweest en het was echt super!!
Donderdag vertrokken en gisteravond terug gekomen.
We zaten op een super mooie camping (oranjecamping) tussen de bergen en met een super mooi helder blauw meer.
Zaterdag naar Basel geweest net als 150.000 andere suporters Jeetje wat was het druk en warm maar wat een feest!
Jammer dat ze verloren hebben we zijn ook meteen terug naar het station gegaan.

Over 2 weekjes lekker naar turkije hoop dat deze verzetjes helpen voor wat beter nieuws volgende maand!

Eerst woensdag de verjaardag van Isa (& tevens Julians kinderfeestje) Dan zondag hun verjaardagsfeest en dan volgende week donderdag Julian jarig en dan is het alweer vakantie de tijd schiet op!!

Liefs Romy

Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 08:14
Romy

Heey meiden ben weer terug van vakantie en deed vanmorgen een test en wat denk je hartstikke zwanger!!! Super duidelijke 2e streep ik had het echt niet verwacht voel me helemaal niet zwanger...
Heb geen buikpijn terwijl ik dat andere keer wel had maar heb wel zere borsten.
Ik denk dat ik al ietsje verder ben omdat hij al zo duidelijk is.
Ik had ook 2 positieve ovulatietesten voordat ik op vakantie ging.

Ben echt super blij, kom snel terug om te vertellen over de vakantie ben nou iets te hyper haha.

Veel liefs Romy

Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 13:06
Sannie

Hey meiden

Romy whaaaaaaaaaaaa ja wat super..nu gaat het wel goed ik weet het zeker!!!

Heb je de verloskundige al gebeld om te vragen wanneer je heen mag??

Net bij jou alles nog goed??

Hier met de baby alles goed, laatste echo`s en controles waren perfect, met me rug gaat het minder daarom ben ik er ook bijna niet, heb er veel last van, maja alweer op de helft dus dat gaat lekker

Liefs

San

Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 19:38
Romy

Ja de verloskunige meteen gebeld ook op aanraden van de huisarts en mag 4 augustus al voor een echo & 6 aug naar de verloskundige. Dus dat schiet lekker op hopen dat ik die 3 weekjes een beetje doorkom want ben nu toch wel bang dat het misgaat gezien de vorige keer.
Maar die kans is net zo groot als bij iemand anders....dus gaan we er maar gewoon vanuit dat het nu wel goed gaat.

Wat fijn alweer 20 weekjes begint lekker op te schieten bij jou!
Wil je ook weten wat het word of dat niet?
Ik wil het deze keer niet weten ben benieuw of ik dat vol kan houden.hihi

Vakantie was super! Lekker 38 graden maar niet te warm.
Ook een super mooi park echt een aanrader! Zeker voor de kinderen met de nederlandse kidsclub geweldig!

Liefs Romy

Link naar deze reactie
14/07/2008 @ 20:19
Net

hoi hoi,

Romy wat super meid nou van harte hoor!!!

Hier alles goed hebben een pretecho gehad vrijdag en was weer super om te zien.
Net naar de vk geweest mijn bloeddruk was helemaal goed moet alleen mijn suiker in de gaten houden.

Voor de rest nergens last van. Nog 2 weekjes en dan Vakntie!!!!

Groetjes Net

Link naar deze reactie
17/07/2008 @ 14:16
Sannie

Hey meiden

Romy haha of we het willen weten..ja dat willen we, sterker nog we weten het al.. wij krijgen een meid. Het is dat ze nooit met 100% mogen zeggen maar het was enorm duidelijk te zien..de kleine lag erg stil en liet ons alles netjes ziet. Ze heeft met de laatste echo meteen alles even nageteld en bekeken en alles zit erop en eraan..

Maandag gaan ze natuurlijk verder heel uitgebreid kijken of alles goed is maar daar gaan we wel vanuit.

Net wat super dat de pretecho zo gaaf was, ik weet niet of wij die nog gaan doen..een gewone echo kost hier 15 euro en daar kan je alles ook mooi op zien.. met 24 weken krijgen we nog een echo die we zelf betalen en de word op dvd gezet

Hier ook nog 2 weekjes werken al is het voor halve dagen hihi en dan 2 weekjes vrij, heerlijk

Liefs

San

Link naar deze reactie
20/07/2008 @ 13:00
Romy

Hey sannie wat leuk een meid bij ons konden ze het toen ook erg goed zien.
En kost een echo maar 15 euro bij jullie?
Dat is weinig dan kun je tenminste nog eens een echo laten maken als je ongerust bent of zo.
Ik wil deze keer zeker een 3d/4d pretecho laten maken, heb ik hiervoor nog nooit gedaan eigenlijk.

Nu zeg ik nog dat ik het niet wil weten (tenzij het er 2 zouden zijn) maar dat kan altijd nog veranderen hihi.
Kijk echt uit naar de echo maak me nu bij ieder buikpijntje druk dat het mis gaat..
Ach nog 2 weekjes...

Net wat fijn dat alles goed was en bijna vakantie heerlijk!
Zal duimen voor je dat het weer dan beter is want deze regen is ook niks!

Liefs Romy

[Laatst gewijzigd door Romy - 20/07/2008 @ 13:02] - Link naar deze reactie
27/07/2008 @ 13:26
Romy

Hey meiden hoe is het hier??
Lekker van de vakantie aan het genieten?

Link naar deze reactie
31/07/2008 @ 10:17
Sannie

Hey meiden

Romy alles nog goed bij jou..houdt hoop hoor lieverd deze keer gaat het wel goed!!!

Net hoe is het bij jou? Erg last van de warmte

Hier is alles goed ik heb ipv 2 weken vrij 3 weekjes vrij waarvan deze week de eerste hmmm..
Ik hou wel wat vocht vast maar daar valt mee te leven hihi, verder gaat het wel lekker behalve die bekken instabiliteit dat is soms nog drame..zo was ik gisteren lekker in huis bezig..lichte dingetjes opruimen enzo, maar dat mocht ik savonds weer bekopen met een hoop pijn grrr..ik moet gewoon niks doen, maar dat is zooo moeilijk.

Volgende week weer controle en de week erop een echo die op dvd word gezet.

Ik voel de kleine nog steeds niet terwijl ze toch heel druk is volgens de echo..of ik weet niet wat ik moet voelen..komt vast wel

Liefs

San

Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 20:14
Net

hoi hoi,

Ja het is hier ook goed te doen met de warmte hoor dames heb vakantie dus lekker verkoeling aan het zwembad of strand gezocht.
Ik hou gelukkig geen vocht vast dat was vorrige keer het euvel. Nu gaat het gewoon helemaal top!!
Gisteren weer bij de vk geweest en vanmorgen weer een echo voor de ligging van mijn placenta en die lag nu goed dus kan natuurlijk bevallen Met de kleine is alles oke alleen erg druk en beweeglijk af en toe zie je mijn hele buik bewegen.

Voor de rest weinig nieuws !

fijn dat het met jullie ook goed gaat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes

Link naar deze reactie
07/08/2008 @ 20:09
Romy

Hier ook alles goed!! Ben blij dat het iets minder warm is nu ben ook niet meer zo misselijk.

Maandag echo gehad & alles zag er super goed uit en nog beter een mooi duidelijk kloppend hartje!!!
Dus ik ben al een stuk gerustgesteld!
Gister naar de verloskundige geweest en ze zei me ook dat de kans nu heel erg klein is dat het nog mis loopt.
Verder ook alles goed alleen mijn bloeddruk is weer erg laag.

Mag alweer een nieuwe afspraak maken voor een echo over 3 weken dus dat schiet lekker op!!
En ook hebben we besproken dat we de 20 weken echo ook weer krijgen dus dat is een mooi vooruitzicht.

Net wat fijn om te horen dat alles goed was en dat je gewoon mag bevallen! Het aftellen kan nu beginnen zie, ik spannend!!

San hoe is het bij jou??

Liefs Romy

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 08:59
Romy

Hey meiden hoe is het hier??
Het is zo stil?!

Net ik zie dat het al aardig opschiet bij jou hou je het nog een beetje vol??

& San hoe is het bij jou??

Romy

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >