Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 11/08/2008 @ 13:57 Tihany ![]() | @ petitje: ik denk dat het toch wel al een half jaartje geleden is. Maar toen was ik er ook nog maar pas. Dus kben hier nog niet heel bekend ![]() Gisteren hebben we doopfeest gehad van de kleine van m'n broer. Het is heel leuk geweest. Alleen heeft Kiara het wat begaaid in de kerk . Ze was maar aan het tateren en rond lopen. Mja het is een kinderfeest hé. Gelukkig vonden de andere mensen het geen probleem.Wie foto's ervan wil zien. Ze staan op Kiara haar site. http://www.everyoneweb.com/KiaraTemmerman. |
| 12/08/2008 @ 12:16 nathalie ![]() | hoera hoera yinthe is 1 jaar ![]() ..maak er een spetterende verjaardag van ![]() dikke kuzzz ![]() |
| 12/08/2008 @ 12:37 tanja ![]() | Hiep hiep hoera voor Yinthe ![]() maar goed en hopelijk krijg je veel ![]() ![]() Groetjes |
| 16/08/2008 @ 19:01 tanja ![]() | Een heel gelukkige verjaardag voor Jonathan. 6 Jaar amai wat gaat het snel.Hopelijk krijg je veel ![]() en heb je een toffe verjaardag.Groetjes Tanja |
| 16/08/2008 @ 20:19 Emmeke ![]() | Een fijne verjaardag voor Jonathan!! Veel en een lekkere taart!!Dikke kus! |
| 16/08/2008 @ 23:09 nathalie ![]() | hoera jonathan is jarig .veel gekregen en lekkere taart![]() .groetjes nathalie ![]() |
| 16/08/2008 @ 23:10 nathalie ![]() | heb het zelfde als emmeke geschreven hahaha,thelepatie!!! ![]() ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Limburg-belgie

Ik kijk er wel naar uit ook al wordt het weer slechter. Waar ik echter minder naar uitkijk, is dat ik bijna moet gaan werken
Maar iedereen waar ik zo eens mee babbel zal ondertussen wel weten dat ik mijn werk momenteel echt HAAT
Hopelijk mijn laatste jaar daar en volgend jaar op naar iets nieuws...
Eens haar kamer echt af is, zal ze 's nachts ook wel daar willen gaan slapen denk ik.
. Ze was maar aan het tateren en rond lopen. Mja het is een kinderfeest hé. Gelukkig vonden de andere mensen het geen probleem.

Maar het wordt wel beloond hé.
!
,dat gaat echt snel!

dan ben je echt moe.
weegde nu 2100 gr,was wel aan de kleine kant,maar niet super klein voor de aantal weken.
Gelukkig trok het om half 10 terug open en hebben we het er op gewaagd om te gaan! Het is de hele dag droog gebleven en de kindjes hebben zich echt geamuseerd in plopsaland! We hadden een meet en greet met de échte kabouters Lui en Klus en Joy vond het geweldig. Die heeft die kabouters de oren van het hoofd getetterd