< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Limburg-belgie

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
05/08/2008 @ 20:23

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hallo allemaal

kom ook nog eens even piepen.

Hier gaat alles zijn gangetje; Alles aan het voorbereiden voor Yinthe haar verjaardag. Goh, nog een week en mijn kleine meid wordt al 1 jaar. Pfff, wat gaat de tijd toch snel.

Ze slaapt ook sinds vrijdag (eindelijk) op haar eigen kamertje. Enkel deze nacht heeft ze niet zo goed geslapen, de rest van de nachten slaapt ze als een roosje.

Xanthe heeft het potje ook goed door. Ongelukjes gebeuren nu nauwelijks of niet meer. 'S nachts krijgt ze nog een pamper aan, maar als ze opstaat is hij meestal nog kurkdroog.

Voor de rest niet veel nieuws hier.

groetjes

Ilse

Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 20:31
Ellebel

Hoi Allemaal
ik kom mijn hoofje hier snel nog eens binnensteken.
Las dat er weer enkele nieuwe zwangeren bij zijn sinds mijn laatste bezoek. Aan allen (las oa brientje) PROFICIAT!

Hier verder alles goed. Vakantie gedaan en lekker ontspannen met ons 3

Vrijdag (idd 8/8/8) is Robbe een van de bruidskindjes op de trouw van zijn meter. Hij mag de ringen dragen in de kerk. Ik ben benieuwd. Ik zal zien of ik mss volgende week een foto kan plaatsen.

Iedereen heel veel groetjes en ik probeer nogmaals te beloven vaker te komen, maar het lukt niet altijd. Het is hier super druk.

Groetjes
Ellebel

Link naar deze reactie
08/08/2008 @ 14:45
Emmeke

Hallo!

Hoe is het met iedereen? Het is hier precies weer zo stil hè!

Hier alles ok... Vandaag nog eens een deel verhuisd en morgen nog wat proberen te doen en zo geraakt eindelijk alles eens hier in ons nieuwe huis. Verder zijn ze volop aan onze voorgeven aan het werken (balken verven, poort herstellen en verven) en komen volgende week nieuwe achterramen. Hoop ik, want dat zijn ze al een maand aan het zeggen...
Wijzelf gaan volgende week op "vakantie" naar zee Ik kijk er wel naar uit ook al wordt het weer slechter. Waar ik echter minder naar uitkijk, is dat ik bijna moet gaan werken Maar iedereen waar ik zo eens mee babbel zal ondertussen wel weten dat ik mijn werk momenteel echt HAAT Hopelijk mijn laatste jaar daar en volgend jaar op naar iets nieuws...

Ons Loeka ligt nu in haar "prinsessenbed" te slapen op haar eigen kamer. De derde dag al. Wel alleen overdag, 's nachts ligt ze nog lekker bij mij Eens haar kamer echt af is, zal ze 's nachts ook wel daar willen gaan slapen denk ik.
Verder is het toch zo'n schat, ik krijg er niet genoeg van

Hoe is het met de rest??

Doei!

Link naar deze reactie
09/08/2008 @ 10:23
Tihany

Hallo allemaal,

eerst en vooral, sorry dat ik lang niet meer geweest ben. Maar heb een tijdje problemen gehad met m'n pc. En toen die opgelost waren was ik m'n inloggegevens kwijt en zo.
Ma nu ben ik weer paraat en ga ik proberen regelmatig terug lang te komen.
Even een update over Kiara.
M'n kleine meid is ondertussen al bijna 15 maanden. Sinds begin juli stapt ze ook alleen. En het gaat heel goed. Ze wordt echt al een grote meid, en het baby is er al helemaal van af.
Zo, ik ga verder niet alles bijlezen want dan ben ik wel ff zoet denk ik.
Ik hoop dat ik hier nog welkom ben.

Groetjes Ilse & Kiara

[Laatst gewijzigd door Tihany - 09/08/2008 @ 10:25] - Link naar deze reactie
09/08/2008 @ 23:07
petitje

Online Status Stuur bericht
Hallo allemaal,

Bedankt degene die me bijgevoegd hebben op msn, nu nog wat tijd vinden om er te komen kletsen...
Hier gaat alles goed. Denis is gelukkig niet meer ziek geweest en doet t uitstekend. Hij kan ondertussen ook achter de babywalker lopen, een paar weken terug ging dat ding nog te snel voor zijn voetjes. t is ne echte acrobaat!
Alleen t eten is iets minder, zijn flesjes gaan niet meer leeg, en thuis is GP en FP een hele strijd ( op de creche enzo wil ie dat wel nog eten) alleen boterhammen gaat er goed in. Nog een maandje en dan zullen we maar groeimelk geven, zal er wel beter in gaan.
Gisteren is ie wezen logeren bij oma en opa, t was goed gegaan hij had geen traan gelaten. Wij hebben er dan nog eens van geprofiteerd om eens te gaan uit eten, dat was toch echt HEEEELLLL lang geleden.
En vanmorgen ne autostoel gaan halen, toch waar voor de Tobi door de knieen gegaan(terwijl we voor de piori gingen zien natuurlijk haha).
Nu nog onze eigen auto terug ( jaja hij is nog steeds in de garage, zou nu toch ma of di terug komen), want meneer begint serieus te jengelen in de maxi-cosi.

Emmeke, heb je nog kunnen zien voor die medicijnen?
We hebben nu een vervangwagen van de garage, maar das echt zo een gammel bakske, ik ben blij als ik op mijn werk aankom, dus ver gaan we daar niet mee, niet naar NL of naar de zee ofzo.
CP viel wat tegen vonden we. Veel te druk en invergelijking met op vakantie veels te klein, ook denis vond het niet zo, dat zag je aan zijn gezichtje, we zijn niet zo lang gebleven. T speeldorp vond ie wel leuk en er was een schow en dat vond ie geweldig.
Jouw kleine meid is ook serieus aan t vooruitgaan he. tellen en versjes opzeggen, leuk zo dat ze al die dingen al kan.

Anneke, ja ik hoop dat die eenkenningsperiode rap voorbij is, alleen mijn ma heeft ie geen bang van al de rest...
hah binnenkort er lekker tussenuit naar zee, zal deugd doen he.

Ilse bij jullie deze week groot feest! Is rap gegaan dat eerste jaar he, en is t waar wat ze zeggen, gaat bij een tweede alles nog sneller?
Fijn dat alles zo goed gaat bij jou met de meiden.

Ellebel, zo zo robbe bruidskindje, er waren er wel veel die 8/8 gingen trouwen he. Wij kennen mekaar van 8/8 en ik zei altijd als we 8/8/8 nog niet getrouwd zijn trouwen we dan, gelukkig zijn we toch nog eerder getrouwd want dat leek me 12 j geleden nog heeeeeel erglang.

Tihany, je moet me helpen ik ben je even kwijt, is t heel lang geleden dat je er nog was?

Zo ga eens mijn beddebakske induiken, ventje is nog op de lappen
Tot de volgende

Link naar deze reactie
11/08/2008 @ 13:57
Tihany

@ petitje: ik denk dat het toch wel al een half jaartje geleden is.
Maar toen was ik er ook nog maar pas. Dus kben hier nog niet heel bekend

Gisteren hebben we doopfeest gehad van de kleine van m'n broer. Het is heel leuk geweest. Alleen heeft Kiara het wat begaaid in de kerk . Ze was maar aan het tateren en rond lopen. Mja het is een kinderfeest hé. Gelukkig vonden de andere mensen het geen probleem.
Wie foto's ervan wil zien. Ze staan op Kiara haar site. http://www.everyoneweb.com/KiaraTemmerman.

Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 12:11
leen

Hiep hiep hoera voor Yinthe!!
Maak er een fijne 1ste verjaardag van, en hopelijk krijg je ook vele mooie cadeautjes en een lekkere taart, waar je met je vingertjes in kan duwen!!!

Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 12:16
nathalie

hoera hoera yinthe is 1 jaar..

maak er een spetterende verjaardag van

dikke kuzzz

[Laatst gewijzigd door nathalie - 12/08/2008 @ 22:55] - Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 12:37
tanja

Hiep hiep hoera voor Yinthe
maar goed en hopelijk krijg je veel

Groetjes

Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 12:41
brientje

Halloooooo,

Allereerst een dikke proficiat met de 1ste verjaardag van Yinthe!! Hopelijk met veel kadootjes en lekkere taart!!

We zijn weeral terug van vakantie... ietsje vroeger vertrokken dan eerst de bedoeling was gisteren, maar ik had echt geen puf meer. Zouden nog naar Dierenpark Emmen gaan, maar is er niet echt van gekomen. Voelde me wat beroerd 's morgens. Maar daar blijft het ook wel bij hele dagen, precies misselijk; maar het overgeven zoals bij Mila, dat blijft echt wel uit!??

Al bij al een heel geslaagd weekendje Center Parks hoor, zijn vrijdag tegen 15u daar aangekomen, konden gelijk huisje in. Dan maar alles uitgepakt, bedden opgemaakt en rond half 5 even gaan verkennen. Zijn dan al even bij speeltuin en kinderboerderij gaan kijken, en dan gezellig gaan eten bij de grill.

Zaterdag meteen gaan zwemmen na het ontbijt; en dan zo een 3-tal uurtjes vertoefd daar. Later zijn we naar de speeltuin gewandeld en terug naar het huisje: gegeten en even uitgerust buiten (heerlijk weertje trouwens), en tegen 16u naar de action factory gegaan, kinderen hebben heerlijk gespeeld. Er kwam nog kinder-disco, dus die hebben we ook nog even uitgezeten, alleen werd het al snel laat, en moesten we ook nog eten maken.

Zondag weer gaan zwemmen in de namiddag. Na een dik uur zwemmen naar de pepetevee-show gaan kijken. Mila in slaap gevallen ondertussen... Daar nog even blijven zitten om te drinken en dan gaan eten bij de buffet. Tegen half 7 teruggelopen en dan zijn de kindjes nog even gaan spelen en snel gaan slapen.

Gisteren was Mila al wakker, Kyana nog niet... Heb dan de spullen al naar de auto gebracht, en heb verder opgeruimd en afgewassen. En tegen 9u Kyana uit bed gehaald, aangekleed, en tegen 10u vertrokken richting huis. Tussenstop bij oma van Dennis gemaakt, moest ie toch ook nog naar zijn ouders voor computers te herstellen (pfffff). En dan tegen 13u doorgereden naar huis.

Zo, even een korte samenvatting dus...

Verder gaat het hier wel goed, mag niet klagen over de zwangerschap, dus doen we ook nog niet. Mag over een maand pas voor de eerste echo; dat is wel jammer en nog lang wachten!! Dennis denkt namelijk dat dit een tweeling is, hahaha... Zal me benieuwen, want kunnen het niet uitsluiten natuurlijk, aangezien het in de families zit.

Ga niet reageren vandaag, heb niet veel puf... Moet nog wassen en opruimen, want is gisteren maar een klein deeltje gedaan. Was stikmoe tegen 20u; en toen Mila in bed lag ben ik ook op de zetel gaan liggen. Poeh... Blij dat ik dat nog af en toe kan!

Goed, iedereen nog een fijne dag!! Ga straks wat foto's plaatsen op Mila's site, tegen vanavond zou er al wat te zien moeten zijn.

Groetjes, brien

Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 21:49

Hallo dames

Dank u wel voor de felicitaties voor Yinthe haar verjaardag

Yinthe heeft gisteren de dag van haar leven gehad. Cadeautjes krijgen vond ze fijn. Ze had alleen nog niet door dat ze het papier er moest afhalen en niet in haar mond steken Ze was de hele super goedgezind. Vond het geweldig om de taart met de handjes op te eten. Kortom, het was een heel leuke dag.
En ze heeft ook sinds gisteren haar eerste oorbelletjes, zo schattig

Petitje: ik vind toch ook dat het bij een tweede sneller gaat. Het lijkt net de dag van gisteren dat ik bevallen ben en nu is mijn kleine meid al 1 jaar.
Goed van Denis dat hij achter de babywalker loopt. Nog even en je hebt ogen te kort.

Leen: nog een paar daagjes en dan is er bij jullie ook een jarige bengel. Heb gelezen dat het al een fijn feestje geweest is. Hij zal wel weer goed verwend geweest zijn.

Brientje: ja, de eerste weken van een zwangerschap, ze kunnen toch zo plezant zijn Maar het wordt wel beloond hé.

Groetjes

Ilse

Link naar deze reactie
15/08/2008 @ 10:53
katje

Hallo,

Weeral een halve maand geleden dat ik nog geweest ben ,zag ik net!

Ja sorry dames,maar bijlezen gaat sneller dan zelf een berichtje posten.

Tanja,

Wat fijn dat Laura het zo goed doet,het gaat echt wel snel soms.
Hoe is de doop geweest?
Amaai en Sander al naar het eerste studiejaar,das ook wel een speciaal moment hé.

Nathalie,

Zoals ik hier lees ,heeft je dochter een echte prinsessenkamer
En ondertussen zal sevi wel gewoon zijn van in haar bed te slapen zoals een grote flinke meid.
En jij nog maar een goede vijf weken te gaan ,dat gaat echt snel!
Is alles klaar ondertussen? Je koffer enz....

Ilse,

Een late maar gemeende proficiat voor yinthe's 1 Ste verjaardag !!
Fijn ,dat ze zo super gezind was en ja, dat papier ziet er ook zo uit ,om op eten soms .
Oh schattig ,die oorbelletjes. Heeft ze iets gemerkt van het laten schieten?

Leen,

Het feestje zondag was leuk hé!
En toch geluk gehad met het weer ,niet zo warm ,maar toch droog.
En de kapoen had het toch goed naar zijn zin ,das het voornaamste hé!
Jullie zijn waarschijnlijl naar de efteling vandaag!
Dus amuseer jullie .

De rest zal voor later zijn ,mama belde net dat ik de kids mag gaan brengen.
Ze gaan tot maandag logeren !

JA JA Jullie lezen het goed,zyra gaat voor de tweede keer deze vakantie gaan slapen. Ze heeft de smaak van het logeren eindelijk te pakken

Emmeke, brien,anneke,petitje enz .. jullie hebben nog een postje te goed hé

Link naar deze reactie
15/08/2008 @ 20:28
nathalie

hallo meiden,

hier ook nog eens een bericht van mij.

het wordt met de dag wat zwaarder,veel rugpijn,heel veel plassen het s'nachts,tot wel 5 keerdan ben je echt moe.

vandaag had ik weer een groeiecho,en nu zeiden ze dat ze zich de vorige keer hadden vermeten,want het kwam allemaal niet overeen.
de weegde nu 2100 gr,was wel aan de kleine kant,maar niet super klein voor de aantal weken.
volgende week moet ik weer terug op controle en een week later weer een groeiecho.
ze zat wel al vast met haar hoofdje,dus dat is al.

sevi plast al heel goed op de wc,heeft bijna geen ongelukjes meer.ik had haar belooft een te kopen als ze goed deed plassen en dat heeft geholpen,ik had haar dora gekocht voor in bad,en nu heb ik gezegt als geen ongelukjes meer gebeuren dan mag ze nog een groter uitzoeken,zo zie je maar hoe je kinderen kan beinvloeden met iets hihi...ben super trots op haar.dan zijn we toch nog uit de pampers voor dat de tweede geboren wordt whoehoeeeee..

emmeke,
en slaapt loeka nu ook s'avonds op haar kamertje???
wanneer gaan jullie na de zee,of zijn jullie al geweest??

brien,
en zwangeremuis hoe voel jij je nu?
lekker van de vakantie genoten lees ik.hoe vond je het park?
en ben je tevreden over de fototoestellen?

ilse,
wat goed dat xanthe ook al zo goed plast op het potje,we steken elkaar hier allemaal aan hahaha.
en yinthe de dag van haar leven gehad met al die ,leuk als ze zo lekker in die taart praken,dat vond sevi ook heerlijk.

katje,
babykamer is klaar,moet alleen nog plaats vinden voor sommige dingen,heb de kasten zo vol dat er niks meer bij past.
koffer heb ik nog niet klaar,heb ik nog helemaal niet aan gedacht,is goed dat je het zegt.erg he!!!
sevi slaapt heel goed nu op haar nieuwe kamer,was alleen de eerste dagen even vreemd.maar nu is ze heel blij met haar kamer.is ook echt mooi geworden.
geniet van je kinderloze dag.

zo meiden ga lekker genieten van de rust hier,

doeiiiii xxx

Link naar deze reactie
16/08/2008 @ 10:21
Emmeke

Hallo allemaal!

Nathalie, wij zijn dus sinds donderdagavond (nacht eigenlijk) terug van de zee

Was héél leuk geworden, alleen jammer van het slechte weer soms Maandag waren we naar Oostende gegaan, naar het Q beach house waar Joy ShowbizBart bijna had laten vallen, oei oei En daar hebben we op het strand gespeeld en wat rondgefietst.
Dinsdag begon het al goed (niet) met regen. We wilden naar plopsaland gaan, maar ja, met zo'n weer Gelukkig trok het om half 10 terug open en hebben we het er op gewaagd om te gaan! Het is de hele dag droog gebleven en de kindjes hebben zich echt geamuseerd in plopsaland! We hadden een meet en greet met de échte kabouters Lui en Klus en Joy vond het geweldig. Die heeft die kabouters de oren van het hoofd getetterd Ze zeiden zelfs dat ze niet onder moest doen voor kwebbel, hihi Loeka die vond die echte kabouters niet echt geweldig. Die heeft ontzettend moeten wenen bij klus op de schoot. Maar veilig op mijn arm, vond ze het wel leuk.
Woensdag heeft het echte de hele dag geregend We zijn even naar nieuwpoort geweest, maar na de zoveelste bui, zijn we naar huis gegaan. De kindjes (en wij ook) hebben bijna de hele middag geslapen en 's avonds zijn we op het strand gaan spelen. Daar waaiden we echt bijna vanaf en Loeka en Joy waren in een plas water gevallen, dus de pret was snel over
Donderdag hebben we ook weer de hele dag op het strand gespeeld en schelpjes geraapt. 's Avonds laat zijn we pas naar huis gekomen zodat Joy en Loeka al in de auto konden slapen.

Zo, ons overzichtje, hihi

Helaas ben ik sinds gisteren ziek, bah. Ik heb écht buikpijn, zo'n steken in mijn maag. Doet echt pijn. Vannacht ook echt slecht geslapen daardoor

Nathalie, wat flink dat Sevi nu ook zo goed op de wc plast! Loeka wil ook bijna nooit meer op het potje, bijna altijd op de wc. Ik moest nog zo'n laddertje hebben dat ze er zelf op kon gaan zitten Is wel fijn ja, als je uit de luiers bent voor de baby er is hè! Scheelt toch een hoop denk ik. Ben eens benieuwd hoe Sevi het gaat vinden, haar ! De zwangerschap begint nu zwaarder te worden, een niet zo leuke tijd hè... Maar je weet waar je het voor doet hè. 2100g is toch nog een klein baby'tje hè? Maar als het maar 2,500kg weegt bij de geboorte, dan is het wel goed hè. Jij gaat poliklinisch bevallen?
Loeka heeft trouwens aan zee iedere nacht in een groot bed geslapen alleen op de kamer Allé ja, alleen... samen met Joy in het stapelbed. Ze heeft geen kick gegeven, dus ik denk dat het hier ook wel goed gaat gaan. Nu ging het niet meer omdat Joy nog in dat bed slaapt en ik nog geen tweede bedje hier heb. Ik moet ook nog een bedsteuntje hebben want 's nachts wriemelt ze wat meer dan 's middags.

Ilse, jullie hadden een leuke verjaardag gehad! Normaal zie ik je straks, maar als ik me nog zo belabberd voel, dan zal het roel met Loeka alleen zijn die de sleutels komen halen...

Petitje, je gaat geen spijt krijgen van de tobi! Ik ben er echt héél content van!! En van dat eten, niets van aantrekken!! Ons Loeka is ook zo'n slechte eetster. Ik laat ze maar doen en dwing haar echt niet om te eten want dat werk alleen averechts. Haar aanmoedigen van "bravo meid, wat ben je flink aan het eten" helpt ook al niet, want dan stopt ze... Dus, we negeren alles rondom het eten, dan eet ze het beste Ja, ik had nog gekeken voor de medicijnen, maar ben nu de naam weer kwijt. Ik kijk seffes nog eens en post het meteen!

Tihany, welkom er weer terug bij!!

Zo, ik ga afsluiten! Tot gauw weer!!

Link naar deze reactie
16/08/2008 @ 11:35
katje

Hoikes,

Effe snel aan Jonathan een Gelukkige Zesde verjaardag wensen !
Het zonnetje is alvast aanwezig op je verjaardag en aan pakjes en taart zal het ook niet gaan ontbreken !

Een toffe dag gewenst

Link naar deze reactie
16/08/2008 @ 19:01
tanja

Een heel gelukkige verjaardag voor Jonathan.
6 Jaar amai wat gaat het snel.
Hopelijk krijg je veel en heb je een toffe verjaardag.

Groetjes

Tanja

Link naar deze reactie
16/08/2008 @ 20:19
Emmeke

Een fijne verjaardag voor Jonathan!! Veel en een lekkere taart!!

Dikke kus!

Link naar deze reactie
16/08/2008 @ 21:05
brientje

GELUKKIGE VERJAARDAG!!! Jonathan, een hele leuke dag gewenst met lekkere taart en veel kadootjes

Verder is hier alles prima, heb ect niet te klagen van de zwangerschap. Heb alleen enorme last van mijn tanden en het trekt naar mijn oren... Normaal zou ik over 2w mijn wijsheidstanden moeten laten trekken, maar dat zal er dus niet inzitten dit jaar. Bah, ellende zo hoor!!

En goh, verder eigenlijk weinig nieuws, kom snel reageren op iedereen.

Groetjes, brien

Link naar deze reactie
16/08/2008 @ 23:09
nathalie

hoera jonathan is jarig.

veel gekregen en lekkere taart.

groetjes nathalie

Link naar deze reactie
16/08/2008 @ 23:10
nathalie

heb het zelfde als emmeke geschreven hahaha,thelepatie!!!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >