Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 05/08/2008 @ 11:14 Belisa ![]() | Leuk he als ze gaan kletsen, Martijn kan alleen nog papa en mama en wuf als er een hondje langs komt maar kan verder verdomd goed duidelijk maken wat hij wil ![]() |
| 05/08/2008 @ 18:34 Belisa ![]() | Wanneer heb je 20 weken echo Noena? WIl je het weer weten? |
| 10/08/2008 @ 18:18 Deb ![]() | Hoi Noena, 20 weken, goed zeg dat je nu al op de helft bent!! en ook goed dat Sydney nu loopt, zo mooi hè de eerste stapjes?! Liefs, Deb |
| 10/08/2008 @ 20:35 moniek ![]() | O en Belisa, jullie gaan ook voor een 2e!!! Leuk og 10 dagen en dan je nod. Ik ![]() moniek |
| 25/08/2008 @ 10:32 Els ![]() | Hee Noena, fijn dat alles goed was op de echo. En leuk joh, een jongen erbij! Helemaal geweldig toch, van allebei 1 ![]() Els |
25/08/2008 @ 12:01 ![]() | ja ja Toen ik zei dat ik het al gezien had heeft ze het nog even goed laten zien maar heel duidelijk!! Xx |
26/08/2008 @ 18:33 ![]() | Hoi hoi Hier alles super!!! Heb net m'n profiel ff aangepast nieuwe foto's van Sydney en van de echo duidelijk te zien dat het een jongentje is!!! Meer foto's op de site! (http://www.sydneygruijs.babyblogs.nl) xx noena |
< vorige pagina | volgende pagina >

nod juni 2006

Els !! Nog van harte gefeliciteerd met Chris
. Ook alweer 1 jaar, super hoor! Sorry dat ik niet eerder gefeliciteerd heb.
moniek 

) Maandag gaan we lekker een midweekje naar Centerparcs met zn 3tjes. ZIjn we in juni ook geweest en is erg goed bevallen!