Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 08/07/2008 @ 11:47 yukie ![]() | dag, nou niet alleen pampers maar ook voeding en zo ik haal nutriolon voor 10 euro per doos bij jumbo en nu pas gezien bij apotheek bij mijn oude woonplaat 9,75 per doos. pampers ook regelmatig in de aanbieding pas gehaald weer bij etos huggies drie voor 20euro is echt veel goedkoper vergeleken met Belgie. je hebt een site en je krijgt dan iedere keer aanbiedingen van pampers in je mailbox is wel erg handig. site is; http://www.watkostenluiers.nl groeten, |
| 08/07/2008 @ 14:04 Linny ![]() | hoi hoi, Ja was ook van huggies, hier staan de aanbiedingen: http://www.ah.nl/aanbiedingen/ de nutrilon is er ook voor 18 euro voor 2 pakken! Lan leve de winkels in Nederland hihi. Groetjes ![]() |
| 27/07/2008 @ 12:45 | Hoi Linny, Amai dat is al lang geleden seg!! Ook zo weinig vrije tijd nog ![]() Hoe gaat het met jou en Olivia?? Ben heel erg benieuwd!! Simon heeft nog steeds last van de reflux. Nu zijn we over gegaan op andere medicatie en daar beginnen we het resultaat eindelijk van te zien. Ben ook sinds vrijdag gestopt met BV. Moest de hele tijd afkolven om de melk in te dikken en dat vond ik veel te vermoeiend worden. Ook raadde de KA aan om dieetvoeding te proberen tegen koemelkallergie. Woensdag staat een gastroscopie gepland moest het nog niet beter gaan. Maar dat gaan we nog ff bekijken. Geef jij nog BV?? Ik heb het er wel héél moeilijk mee, om het af te bouwen. Ik blijf voorlopig nog 's morgens en s avonds kolven, moest hij geen allergie hebben (dat weten we woensd via bloed) kan ik toch nog aanleggen Mo en Av hihi Alle laat gauw wat weten he ![]() Groetjes wendy |
| 05/08/2008 @ 21:26 Liesje ![]() | Hallo, Wie wil er stemmen voor ons meisje? Je kan stemmen op http://www.baby-bus.be dan ga je naar wedstrijd Ze staat als 28ste kindje bij de kindjes van 2 augustus. Ze noemt Sterre Davids. Alvast bedankt |
| 04/09/2008 @ 23:47 wendy timmermans | Hoi Linny, Haha, ook zo druk bij jullie? Hier ook, maar wel gezellige drukte met de bandiet Simon . Hij vraagt veel aandacht en knuffels, waardoor er nog weinig tijd voor mezelf overblijft...Simon doet het goed. Hij was vorige week 61,5 cm en woog 6570 gr, jaja al een hele brok hihi Wij zijn ondertussen al een maand bezig met groentepap, volgende week ook met fruithapjes. Ik ga nog niet werken, zit nog in mijn borstvoedingsverlof, en tot januari neem ik nog ouderschapsverlof. Dus ben nog wel een tijdje thuis. Kan me best voorstellen dat je je meisje mist!! Hoe gaat het met jullie? Groetjes Wendy en Simon |
| 13/10/2008 @ 22:37 wendy timmermans | Hoi Linny en Olivia, alles goed met jullie?? Alweer zo lang geleden!! Vertel eens, hoe stelt je flinke meid het? Nog steeds BV in combinatie met je werk? Niet té zwaar? Simon doet het héél goed, al een echt ventje ..Zo groot en hennig al , niet te geloven...Ligt Olivia al goed op haar buikje? Simon doet dat echt niet graag, rolt dan weer direct op zijn rug, de charel! Groetjes en laat nog eens iets horen he ![]() wendy en simon |
| 20/10/2008 @ 13:19 wendy timmermans | Hoi Linny, Sinds vorige week begint hij het leuker te vinden om op zijn buikje te liggen... Maar ik oefen het ook wel enkele malen per dag, dus nu begint het te lukken ![]() Hij is nu zijn middagdutje aan't doen, ff tijd voor mezelf hihi. Meestal slaapt hij maar half uurtjes, dan is de tijd snel om. Vanaf 20u slaapt hij dan wel door tot 8u 's morgens, dus mag niet klagen. Hij wordt enkel om 23u nog even wakker voor zijn laatste fles, maar die eet hij met zijn ogen dicht ![]() Ik ben nog thuis, heb er oudersschapsverlof aan vast gebreidt. Dus in januari ga ik terug werken. Het is een fijne periode nu vind ik, om met ze bezig te zijn. Simon krijgt al een hele tijd vaste voeding, van zijn 3 maanden door de reflux. Hij neemt er nog medicatie voor, dubbele dosis nu omdat hij terug last kreeg. Maar nu helpt het weer, oefffff! Ben eens benieuwd wat ons ventje weegt en hoe groot hij is, moeten begin november gaan. Het is allang geleden, van eind augustus. Bij jullie ook? Groetjes Wendy! |
| 26/11/2008 @ 23:36 wendy timmermans | Hoi Linny, Hoe gaat het met Olivia, nu we weer een maandje verder zijn?? Hoe was het bij K&G? Lukt het een beetje met de vaste voeding? Of trekt ze verschrikkelijke vieze gezichten?! ![]() Sinds gisteren is er een tandje aan't doorbreken bij Simon. Hij lijkt er niet echt last van te hebben. Wel ene rode wang hihiHij zit ook al goed, heel stevig en graag. Voelt zich enorm vrijgevochten nu!! Kruipen zit er nog niet in... En Olivia?? Groetjes |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Dames van Limburg???

..
hihi