Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 26/07/2008 @ 11:40 Saartje | Hé wat goed Bliep dat het langzaamaan begint te gaan! Hier is het nog steeds een ramp. Ik kan stilaan wel janken als ik denk aan de dag dat ik terug moet gaan werken. Je leest vaak dat dat geen ramp is als je kindje uiteindelijk echt de fles blijft weigeren, dat een baby best wel een aantal uur zonder kan en dan ’s avonds en ’s nachts zijn schade inhaalt. Maar ik zie dat echt niet zitten, ten eerste wil ik niet dat hij de hele dag honger heeft (en dus weent, dat is super zielig voor hem en dat is ook niet doenbaar voor mijn schoonouders die hem gaan opvangen), en ten tweede zie ik het niet zitten hem ’s avonds en ’s nachts zijn schade te laten inhalen want dan zit ik als een wrak op het werk. Nien, heb je dat al geprobeerd, van je kindje naar je ouders te doen? En heeft het gewerkt? Mijn ouders zeggen ook dat ik hem dan maar moet “uithongeren”, maar ik zie dat echt niet zitten. |
| 27/07/2008 @ 20:36 Nele | Hey! Borstvoedingsmelk mengen met kunstvoeding... en beginnen met heel veel borstvoeding en klein beetje kunstvoeding en zo stilaan de verhoudingen veranderen. Dit heeft mij geholpen om Liam te leren andere melk te drinken. Hij drinkt het wel niet zoveel, maar eens ik volledig gestopt ben met borstvoeding zal dat ook wel beteren. Nu is het alsof hij weet dat hij paar uur later toch de borst krijgt. Hij dronk ook eerst uit drinkbeker van tupperware. Pas nu wil hij opnieuw uit een fles drinken. Veel succes! |
| 29/07/2008 @ 12:04 Saartje | Vanaf welke leeftijd kan een baby eventueel uit een bekertje drinken? Hoe oud ben jij daar mee begonnen? Hier hebben we ondertussen ook een tomme tippee flesje aangeschaft en hallelujah, eergisteren heeft hij daarvan wat gedronken (we moesten hem wel afleiden met een rammelaar de hele tijd). Gisteren is de flesjespoging dan weer grandioos mislukt, dus ik ben benieuwd hoe het vandaag gaat gaan. Voorlopig blijven we met het tomme tippee flesje oefenen. En indikken en met een lepeltje geven, weet iemand vanaf welke leeftijd dat mag? (volgende week moeten we naar K&G, ik ga het daar sowieso vragen) |
| 29/07/2008 @ 22:33 diana86 | misschien dat je er wat rijstebloem vanilie van nutrilon in kunt doen daar zit toch een ander soort smaakje aan en vinden de meeste wel lekker..ik geef mijn zoontje 3 eetlepels bij zijn normale laatse fles..op de verpakking las ik net dat je het ook kunt mengen en indikken zeg maar zodat het echt pap is en dan op een lepeltje dat mag ong. vanaf 4 maanden..heb je ook al eens een dodie 1,2,3 speen geprobeerd deze zijn wat groter en pakken de meeste kinderen beter in de mond..ik gebruik deze ook en die pakt mijn zoontje beter dan de bibi of difrax spenen..geloof best dat je af en toe ten einde raad bent! gr |
| 30/07/2008 @ 16:29 Saartje | 't Schijnt dat dat wel een optie is idd, het indikken, maar ik weet dus niet vanaf welke leeftijd dat mag. Hier heeft ons ventje ondertussen al drie keer van zijn Tommee Tippee flesje gedronken, gisteren ging het nog vrij moeizaam en hing hij helemaal onder de melk, maar vandaag ging het gewoon super! Dus voorlopig lijkt het opgelost hier en hopen we natuurlijk dat hij niet hervalt :) en kunnen we de BV beginnen afbouwen... |
| 01/08/2008 @ 16:24 nien ![]() | daarstraks de vanille-rijstvlokken geprobeerd, zonder succes... heeft er iemand ervaring met een melkpapje in plaats van een gewone fles? |
| 01/08/2008 @ 16:25 nien ![]() | oja, ik heb mijn doos bij de apotheker gehaald, en ze zei dat het mag vanaf 4 maanden! |
01/08/2008 @ 16:28 ![]() | Kheb da ook al gedaan, een melkpapje gegeven omdat ze haar fles ni wou, en dan gaat het wel binnen hoor, enkel na een paar keer was het nieuw er ook af en wou ze dat ook nimeer. |
01/08/2008 @ 16:30 ![]() | dubbel gepost |
| 05/08/2008 @ 18:06 Saartje | Hier is het een weekje goed gegaan en nu weigert hij weer... pfff, om gek van te worden... |
| 06/08/2008 @ 10:25 bliep van op het werk | Hey, nieuwe evolutie hier: Aiko drinkt liever kunstvoeding uit de fles dan afgekolfde melk! Kunstvoeding in één ruk 180 ml, afgekolfde bv doet ze weer wat moeilijk over, maar toch elke keer 100 tot 140 ml. Ik blijf haar wel nog een paar weken die afgekolfde melk geven, 't wordt een dure vogel anders! ![]() Ze geniet nu wel extra van de 'live' borstvoeding, zalig vind ik dat! ![]() Groetjes, bliep |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

baby (3maand) wil niet uit fles drinken!