kellytje, spannend dat jullie bijna het geslacht zullen te weten komen nu
denkt je man ook dat het een

is?
jammer dat het zo warm was op vakantie, kan geloven dat het als

lastig is in die hitte
normaal gaan wij altijd met de caravan op reis maar dat hebben we dit jaar zo gelaten ook omwille van de warmte
Laurine is nog zo klein en we hebben genoeg gemerkt in Barcelona dat ze de warmte niet zo goed verdraagt
is het jullie eigen mobilhome of een dat je gehuurd hebt?
Vannie, blij dat je ook terug bent en dat de vakantie zo goed is meegevallen, jullie hebben er echt wel van genoten zo te horen
is het bij jullie dan echt zoveel goedkoper?
wij hebben in Italie bij een Nederlands koppel gezeten en die klaagden dat de huizen in NL dan weer zoveel duurder zijn dan bij ons
tja, t is overal wat zeker?
ann, wat rot dat je cyclus zo moeilijk doet
ben je zeker dat je eitje niet al gepasseerd is zonder dat je t gemerkt hebt? aangezien de gyn zei dat het klaarzat moest het toch gekomen zijn niet? misschien kan je nog eens terug gaan voor een nieuwe echo?
mekkie, wat erg voor Kimberly

nuja, t is uiteindelijk wel beter dan voor haar, als ze er thuis niet voor zorgen is t ook maar zielig voor dat meisje
blijft ze nu zowiezo bij jullie tot er een beslissing is gevallen dan?
hoop dat ze bij jullie kan blijven dan!
hier alles ok, vandaag komt de meter van Laurine op bezoek, hoop dat Laurine haar nog zal herkennen want t is weeral even geleden en ze is nu weer in zo'n periodeke dat ze bang is van 'vreemden'
ik ga ook blij zijn als dat stappen wat verder staat hoor
t enige wat ze nu nog wil doen is aan de hand stappen, op zich heel leuk en tof om te zien maar t probleem is dat vanaf je ze neer zet ze ferm begint te wenen
ze kan haar precies ook niet meer eens even alleen bezighouden en vanaf ik even de kamer uit ben is t ook drama

zal de leeftijd zijn zeker?
en dan ook heel veel deugnieterij uitsteken, kasten op en dicht, aan tv en stereo prutsen

deze morgen was ik even naar boven gelopen om haar kleertjes te halen en meestal zit ze dan in gang te wachten op mij en nu zag ik dat ze begon de trap op te klimmen

ga er echt moeten beginnen op letten dus dat ze niet meer komt achterkruipen!
groetjes