Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 15/08/2008 @ 09:37 Petra ![]() | Leenemie, nog steeds geen babytje? Groetjes |
| 22/08/2008 @ 17:46 Petra ![]() | Leenemie, gefeliciteerd met de geboorte van je tweede zoontje. Geniet nu maar eerst van je nieuwe gezinnetje. Groetjes |
14/09/2008 @ 12:34![]() | Petra, kheb het ng niet gevraagd aan de gyneacoloog ;) maar moet dinsdag toch terug :) xxxx |
25/09/2008 @ 23:23![]() | Petra, ja hoor, mijn bekken is te smal en kon maar een kindje van2,5 kilogram normaal op de wereld zette en het weegt nu al 3 kilogram xxxx |
| 30/09/2008 @ 19:55 Petra ![]() | Eventjes heel snel voor Lies, veel succes morgen en we horen je binnen enkele dagen wel terug. |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Tweede kindje in 2008

Thuis gaat hij helemaal alleen op zijn potje, doet zelf broek en slip naar beneden.
Alles terug omhoog doen is nog iets moeilijker. Maar dat komt wel!
baby komt er bijna aan! Nog een 20 tal dagen voor de uitgerekende datum. Spannend!! Woensdag nog een echo en dan zien we wel... Ik hoop dat ik onder water kan bevallen. De beebie nu wordt ook geschat op 4kg. Brecht woog 3kg540 en die bevalling verliep vlot! Dus we hopen nu hetzelfde 

de eerste 3 dagen waren het ergste, gelukkig was Kobe er wel en gezond en kon im mij daarop fixeren want op sommige momenten was de pijn wel ondraaglijk. We zijn intussen al 1,5 week verder en het herstelt goed. Ik ben wel blij dat de vroedvrouw thuis nog langs komt om de genezing zo wat op te volgen en tips te geven omtrent de verzorging enz...
Leuk is anders... Nu krijgt hij 's morgens en 's avonds een flesje verzadigde melk en nu is hij veel contenter. 's Nachts slaapt hij nu al 6u aan één stuk door. Dat scheelt toch wel zenne.