< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Tweede kindje in 2008

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
22/07/2008 @ 13:26

Online Status Bekijk profiel
Leenemie, het gaat hier al veel beter ! Ben heel blij !

Tbegint echt te korten, wou dat ik al zo ver zat, die kleedjes zien liggen, kan al echt niet wachten,.. Ga een meisje krijgen nu en als ik al die kleedjes overal zie :d, stel dat het toch jongen is :p

xxxxx

Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 13:27

Ik wou bij onze Xander ook onder water bevallen, maar ja alles geprobeert , verste da ik geraakt ben is 3 cm.. dus is het keizersnede geworden, bekken te smal en xander was ene van 4kg dus..
Hopelijk deze keer wel, wil dit echt eens meemaken, normaal bevallen en zeker onder water !

xxx

Link naar deze reactie
26/07/2008 @ 14:47
leenemie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi!

Brecht is quasi helemaal droog overdag. Nog zelden een accindentje!
Zelfs met broekpamper aan komt hij zeggen om te plassen! Mama fier Thuis gaat hij helemaal alleen op zijn potje, doet zelf broek en slip naar beneden. Alles terug omhoog doen is nog iets moeilijker. Maar dat komt wel!

Intussen is het hier aftellen! baby komt er bijna aan! Nog een 20 tal dagen voor de uitgerekende datum. Spannend!! Woensdag nog een echo en dan zien we wel... Ik hoop dat ik onder water kan bevallen. De beebie nu wordt ook geschat op 4kg. Brecht woog 3kg540 en die bevalling verliep vlot! Dus we hopen nu hetzelfde

Als alles mee zit gaan we morgen nog eens een dagje naar zee. Nu ik me nog goed voel! Niet te warm weer en hopelijk niet te druk op de weg, zie ik dat wel zitten.

Zo,
tot één van de dagen!

Leenemie

Link naar deze reactie
31/07/2008 @ 09:01

Met Xander lukt het hier vrijwel goed, af en toe ng een accidentje en als hij wakker wordt, zegt hij direct pipi doen :p hehe, ik vind het echt tof dat hij al zo ver staat ;)

xxxxx

Amai, de baby is er bijna ! Tof ze, ik zelf kan ook al niet wachten, maar er moet ng teveel in orde worden gemaakt dus mag die ng eventjes blijve zitte :p
Khoop da de bevalling zal meevallen, Xander was ook eentje van 4 kg en aangezien da men bekken te smal is , is het keizersnede geworden :)

xxx

[Laatst gewijzigd door Lies - 31/07/2008 @ 09:03] - Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 21:03
Petra

Hallo,

Ben er nog eens geraakt. Momenteel zijn de kinderen een weekje bij mijn schoonouders aan zee. Ze hebben het er zeker naar hun zin, alleen de mama zelf heeft er wat last van, het is toch raar om 's avonds thuis te zijn zonder de kinderen.

Amai zo een flinke jongens, zowel Brecht als Xander zijn zindelijk, dat is blijkbaar heel vlot gegaan bij beiden.
Als het weer eind augustus wat meezit gaan we ook beginnen bij Jolien, misschien wat vroeg want in de kribbe beginnen ze pas met 2 jaar, maar dan gaan we de winter in en is het een stuk moeilijker om ze in haar blote billen te laten rondlopen.

Leenemie, nu begint het echt wel te korten, nog een tiental dagen, hou ons op de hoogte en moest ik je niet meer zien op het topic, succes met de bevalling.

Lies, je schreef iets van onder water bevallen, mag je dit nog doen na je keizersnede. Van mijn gyne mocht ik na de keizersnede niet meer onder water bevallen en ook niet ingeleid worden, daarom dat het bij Siska ook weer keizersnede is geworden, ging anders te ver overtijd gaan met een baby van over de 4 kg.

Groetjes

Link naar deze reactie
06/08/2008 @ 14:29
leenemie

Hoi!

hier nog alles rustig

Brecht is overdag goed proper, de nachtne zijn nog een ramp. Maar dat komt wel. Momenteel doet hij moeilijk. De leeftijd + de beebie die er aan komt zeker??? Hopelijk waait het snel over...

tot later!
ik hou jullie op de hoogte!

leenemie

Link naar deze reactie
15/08/2008 @ 09:37
Petra

Leenemie, nog steeds geen babytje?

Groetjes

Link naar deze reactie
16/08/2008 @ 16:22

Petra, sry voor het late antwoord.. Ik heb mijn gyne er niets over horen zeggen maar ik ga toch donderdag dus zal het eens vragen :)

xxxx

Leenemie, hopelijk snel je wondertje in je armen ! En hopelijk valt Brechtje zijn reactie mee !

xxxx

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 14:19
leenemie

hoi!

snel even vertellen:
Zaterdag 16/08/08 ben ik bevallen van een zoontje KOBE. Een stevige baby van 4kg150 en 53 cm.
Intussen zijn we thuis en kunnen we samen wennen aan het nieuwe leven in ons midden. Brecht reageert behoorlijk goed!

tot later voor meer nieuws omtrent de bevalling enz....

groetjes!
leenemie

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 17:46
Petra

Leenemie, gefeliciteerd met de geboorte van je tweede zoontje. Geniet nu maar eerst van je nieuwe gezinnetje.

Groetjes

Link naar deze reactie
23/08/2008 @ 18:43

Donderdag moest ik op controle, had dinsdag zo'n suiker test gedaan, nu was die een heel klein beetje te hoog, en moest ik dringend naar de diabetes dokter en heb zo'n glucosemeter gekregen, moet naar de dietist, en moet dus ook een lange test doen van 4 uur... en dan ben ik zeker of ik zwangerschapsdiabetes heb, maar ondertussen moet ik wel zo prikken en dieten.
Maar buiten dat is alles goed, de kleine weegt al 2,5 kg en ik voel me tiptop ;)

Proficiat Leenemie !

Link naar deze reactie
28/08/2008 @ 12:47
leenemie

Hoi!

Lies, niet teveel zorgen maken, komt vast wel in orde!

En of we genieten!!!! Kobe is echt een zalige baby. Slapen, drinken, slapen, drinken, ... Ik hoop echt dat het zo door gaat. Hij drinkt nu om de 4u en staat op 10-2-6 (dus flesje om 10u, flesje om 2u, flesje om 6u). We zijn blij dat het zo goed gaat. Ook Brecht doet het goed! De eerste dagen was even wennen (hij deed kaka in zijn broek, telkens ik met Kobe bezig was) maar het gaat nu al veel vlotter. Hij doet terug alles op het potje en is zelfs fier op zijn broertje. "Het is mijn vriend mama" zegt hij altijd. dan smelt mijn hartje...

De bevalling: kort krachtig! Ik ben om 7u in het zh aangekomen met 2cm opening. Nog wat rondgelopen, papieren in orde gebracht ... Om 9u al 7 cm! De vliezen gebroken en om 10u het bad. Waar Kobe geboren is om 11u45. Voor zijn hoofdje hadden ze me geknipt, mar dat zijn schouders zo breed waren had niemand gedacht. Na een ferme pers scheurde ik helemaal open en daar was hij dan! Op het moment zelf voel je daar niks van maar nadien. Oh mijn God! de eerste 3 dagen waren het ergste, gelukkig was Kobe er wel en gezond en kon im mij daarop fixeren want op sommige momenten was de pijn wel ondraaglijk. We zijn intussen al 1,5 week verder en het herstelt goed. Ik ben wel blij dat de vroedvrouw thuis nog langs komt om de genezing zo wat op te volgen en tips te geven omtrent de verzorging enz...

Zo dat is het zo wat!
Ik ga iets eten en dan nog wa van mijn ventjes genieten!

tot later!

Link naar deze reactie
02/09/2008 @ 12:27
Petra

Hallo,

Lies, idd niet te veel zorgen maken, bij mij was de eerste suikertest ook wat te hoog, de week erna de uitgebreide test, die gaf ook een te hoog restultaat, met gevolg ook prikken met glucosemeter, maar na een week wist ik al wat ik mocht eten en wat niet (wit brood en cola gaven bij mij een hoge waarde, voor de rest mocht ik nog gewoon doorsnoepen). Weet je nu al iets meer van het onder water bevallen?

Leenemie, oei helemaal doorgescheurd, dat zal ook niet goed gedaan hebben, hopelijk geneest het snel.
Kope, reeds zo een makkelijke baby en Brecht dat zo goed op kleine broer reageert, lief hé als ze zo bezorgt en behulpzaam zijn met kleine broer of zus.

Hier zitten onze twee weken verlof er op, maar is wat tegen gevallen. In het begin van ons is het ventje van de ladder geval met gevolg dat hij nu zes weken in het gips zit en we dus geen uitstapjes hebben kunnen doen met de kinderen.
Gelukkig ben ik toch een dag naar de Zoo kunnen gaan met de kinderen, we hadden daar afgesproken met de mama's en baby's van het februari forum. Alle baby's waren rond de zes maand, maar hoe verschillend deze kunnen zijn (gewicht, lengte, motoriek)

Groetjes

Link naar deze reactie
14/09/2008 @ 12:34

Petra, kheb het ng niet gevraagd aan de gyneacoloog ;) maar moet dinsdag toch terug :)

xxxx

Link naar deze reactie
14/09/2008 @ 16:58
leenemie

Hoi!

Alles goed met de dames?

Hier zijn we bezig aan de voorbereiding van het doopsel van Kobe. Op zondag 28/09/2008 wordt hij gedoopt.

We hebben een beetje gesukkled met de voedingen. Kobe is nogal een hongerige baby en ik moest bijna de hele voormiddag pap geven Leuk is anders... Nu krijgt hij 's morgens en 's avonds een flesje verzadigde melk en nu is hij veel contenter. 's Nachts slaapt hij nu al 6u aan één stuk door. Dat scheelt toch wel zenne. We hopen dat het zo door gaat.

Brecht die is het intussen al goed gewoon en draagt goed zorg voor zijn broertje. Af en toe steekt de jaloezie wel eens de kop op maar we hebben intussen ook al ondervonden hoe we daar best op reageren.

Als het weer mee zit proberen we daar zoveel mogelijk van te genieten en trekken we er op uit! Een wandeling, een uitje naar de speeltuin op het dorp, naar de wekelijkse markt, ... Brecht is dan content en ook Kobe geniet ervan. Ook voor mama is dat plezant natuurlijk!

Lies, bij ou is het aftellen begonnen zeker?

Petra, ik hoop dat alles daar intussen een beetje op zijn beentjes is terecht gekomen. Is het ventje goed hersteld?

Alle ik laat jullie!
Tot de volgende!

Leenemie en haar mannekes

Link naar deze reactie
17/09/2008 @ 13:24

Hey iedereen !
Het wordt dus weer een keizersnede, op 1 oktober.

Ja hoor Leenemie, aftellen is begonnen maar traag dat het gaat nu :p Blij dat ze het zo goed doen, je zoontjes !

xxxx

Link naar deze reactie
24/09/2008 @ 12:27
Petra

Hallo allemaal,

Lies, dus toch een keizersnede, wat is de rede? Dus volgende week heb je je baby in je armen, veel succes.

Leenemie, zo een hongerige baby, maar blijkbaar wel een schatje. Reeds zes uur doorslapen, dat scheelt toch vond ik (de nachtvoedingen vond ik eigenlijk best wel zwaar).
Leuk dat Brecht zo goed zorgt voor zijn kleine broer, over enkele maanden spelen ze reeds met elkaar.
Verder alles goed met de kinderen?

Het ventje ligt nog steeds in het gips, dus momenteel wel druk thuis want hij kan niet veel helpen met de kinderen of het huishouden. Hij houdt zich momenteel bezig met onze verbouwingsplannen (het is nog in een heel vroeg staduim, maar nu heeft hij toch de tijd om vanalles op te zoeken).
Hier enkele vreselijke nachten achter de rug. Siska heeft sinds dit weekend haar twee eerste tandjes en dat ging gepaard met veel pijn, koorts, hangerig en steeds wakker worden. Maar daar zijn we nu weer even van verlost, maar nu begint Jolien het natuurlijk uit te hangen, ze wordt 's nachts steeds wakker en wilt dan bij ons komen liggen, maar we gaan dit niet meer toelaten. Dus deze nacht heeft ze 2,5 uur liggen krijsen in haar bed, heb de "supernanny-methode" toegepast, maar op tv blijkt dat toch veel simpeler te zijn dan bij ons, uiteindelijk is ze dan toch in slaap gevallen. Nu gaan we dit toch nog even moeten volhouden, gelukkig wordt Siska niet wakker en blijft zij lekker doorslapen ook al ligt ze op dezelfde kamer.

Groetjes

Link naar deze reactie
25/09/2008 @ 23:23

Petra, ja hoor, mijn bekken is te smal en kon maar een kindje van2,5 kilogram normaal op de wereld zette en het weegt nu al 3 kilogram

xxxx

Link naar deze reactie
30/09/2008 @ 14:28
leenemie

Hoi!

hier ookdruk geweest. Afgelopen zondag was het doopfeest van Kobe. Mooi weer dat we hadden. het was een schitterende dag!

Nu is het minder: kindjes zijn verkouden. Brecht hoest fameus (vooral 's nachts) en Kobe heeft last van een verstopte neus. We speoeln tot 6 keer per dag maar hij blijft moeilijk ademen(zeker 's nachts), hij is daardoor wat ontregeld en komt nu 's nachts ook weer vlugger om een voeding vragen. Deze avond maar eens langs de ka.

Lies: het is bijna de grote dag! Veel succes! En laat iets weten hé.

Petra: nog steeds ineht gips. Ja, ik kan me best voorstellen dat het dan even een heksenketel is thuis. niet eenvoudig hé als je alles alleen moet doen. Wens hem veel beterschap!

Veel meer nieuws heb ik niet.
Tot een van de dagen en hou jullie goed!

Leenemie

Link naar deze reactie
30/09/2008 @ 19:55
Petra

Eventjes heel snel voor Lies, veel succes morgen en we horen je binnen enkele dagen wel terug.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]