Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
12/08/2008 @ 20:06 ![]() | Hello! Joke, Dikke dikke knuffel voor jou!!! ![]() We begrijpen je maar al te goed hoor! K'weet nog dat ik het in het begin ook zwaar had toen Yente er was, vooral omdat hij enorm veel wou drinken en s'avonds constant aan de borst hing en maar niet van de fles wou drinken. Weet je wat ik toen wel es leuk vond, s'avonds als ze in bed lagen es wegrijden met de auto, muziek keiluid en gewoon rijden... Zalig die rust dan. Nu doe ik dat soms nog als alles me te veel wordt... Misschien rare gewoonte, maar mij doet het deugd. ![]() ![]() ![]() ![]() Ik heb heel goed nieuws! Ik heb een nieuwe job gevonden!!! 1 december begin ik er, want ik heb 3 maand opzeg op m'n huidig werk. Da's wel nog héél lang... K'had gehoopt dat ik vroeger mocht opstappen. T'is terug fulltime, 38u per week (dat zal even wennen worden in het begin). Maar met glijdende werkuren en heel dicht bij huis. 5 minuten ben ik onderweg met m'n fietske. Goed he! K'ben echt supercontent, k'had niet verwacht zo vlug iets te vinden. T'gaat natuurlijk ook wel raar zijn om na 7 jaar dienst weg te gaan op m'n huidig werk, maar t'is tijd voor wat verandering. Het enigste nadeel is dat ik niet veel verlof ga hebben, want k'heb dan daarvoor parttime gewerkt. 1 jaartje op de tanden bijten. ![]() En vandaag eindelijk een liedje teruggevonden dat ik een paar jaar terug héél graag hoorde (en nu nog, de kids vinden de clip geweldig!) Hieronder de link als ge ook es wilt luisteren: http://nl.youtube.com/watch?v=lrtA69G15zk& Groetjes, Sara |
| 10/09/2008 @ 22:05 Joke ![]() | Goeieavond ! Terug thuis ! Een héél leuke Zwitserse vakantie gehad, een echte aanrader (met intersoc van de ziekenbond), een oekkie-vakantie (voor kids met allerlei animatie, verrassingen, uitstapjes, ..)héél veel lekker eten en drinken en all-in ... Vandaag lekker veel was en plas (gisterenavond thuisgekomen) .. ps: http://picasaweb.google...sels/Zinalseptember2008 Daar kun je al wat foto's vinden van ons, maar je moet wel zoeken hahaha (zeker als je ons niet life kent, mijn meiskes staan al in de bovenste rij met hun 'achteraanzicht' en dan bij het knutselen en nog wat familiekiekjes met de rode buggy) hebben diavoorstelling gekregen daar, collage van alle toeristekes daar!) Liefs, Joke & co'tjes xxx ![]() |
| 10/09/2008 @ 23:32 Elke ![]() | Welcome back Joke! Schitterend verlofje gehad dus! Jippie!! Kus Elke ![]() |
| 14/09/2008 @ 23:12 Elke ![]() | Hallo... |
| 14/09/2008 @ 23:13 Elke ![]() | ...hallo |
< vorige pagina | volgende pagina >

Peuters en hun broertje(s) en zusje(s)

Toen bedacht ik me: ah dat zal nu 'in' zijn he? Een soort van 'cool' zijn...ik heb besloten echt wel OPEN te staan voor 'ander' gedrag (hoewel ik het niet goedkeur)...dus we blijven hip hihihi 
). En anderzijds kan je ook 100 worden he! Dat staat nu eenmaal in de sterren...Life is a risk...and then you die. Ik bid elke dag dat we nog even langer meekunnen...en vooral dat de volgorde bewaard blijft! (je uks moeten afgeven...brr)
Gyn zie vorig jaar: allez, klaar voor de volgende! Ze was meer opti dan ik hihi

Een dikke knuffel hoor. Je mag altijd bellen/mailen hoor als je eens je hartje wil luchten. Kan je er niet eens een paar uurtjes tussenuit, eens echt iets voor jezelf doen, zonder kindjes? Dat kan al veel deugd doen hoor. 

, heel leuk voor een paar weekjes maar dan verlang ik toch echt weer naar volwassen gezelschap hoor.