Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 11/07/2008 @ 10:46 sandy | Hoi dames, voor haar ni zo leuk nee,di moet ze voor een dichte plaaster en nog een 2 a drie weken en dan is ze er vanaf en da vakantie al over de helft,ma niks aan te doen is haar re kant en ze is rechts zo liever tegoei genezen. Verder,Robbe geraakte op zijn eigen slimme doordacht manier uit zijn reisbedje,in de week stond die ineens beneden.Ok we waren wel van plan om hem in het kort in een groter bed te legen,zo een meegroei bedje uit ikea,hadden we nog nieuw staan van de dochter,wou daar niet in slapen ook al had ze het zelf mogen kiezen.Maar nu slaap zoonlief erin,sinds gisteren. Was bang dat als het uit het reisbedje kroop en verkeerd zou vallen hij ook iets zou breken.Nu kan hij er makkelijker uit.En hij is trots op zijn nieuwe bedje en hij heeft er super in geslapen. Ik ben eergisteren mijn theorie examen voor mijn rijbewijs gaan doen,aan de inschrijfbalie zonk de moed me wel in de schoenen als ik hoorde hoe vaak die voor mij al geweest was en die achter mij ook al.Wist wel dat het moeilijker geworden was maar toch ni vorr 2 3 keer terug te komen. Was er dus door, van de eerste keer en mag di mijn voorlopig gaan halen en de straten terug onveilig gaan maken.ja heb 10 jaar geleden ook is gedaan maar mijn bankrekening wa |
| 11/07/2008 @ 10:51 sandy | Hoi dames, keybord heeft kuren ,zal ff verder gaan.Mijn rekening was toen niet genoeg aangevuld,toen was ik een arme student en kon geen rijschool betalen en ben ermee gestopt en nu na lang zagen van zowat iedereen dat dat toch zo gemakkelijk is als ge er een hebt ben ik er maar terug aan begonnen,we zullen wel zien. robbe zijn verjaardags kadootjes zijn aangekomen,zijn fervente internetshoppers,vooral manlief dan.Nog een automoblox,een houten design auto dat je volledig uit elkaar kan halen en zelf terug kan ontwerpen als je verschillende modellen hebt.En een loopfietsje,heeft hij al gekregen was nogal groot om te verstoppen en in te pakken.Maar hij vindt het erg leuk,heeft er gisteren al op gereden. Dames ga ontbijten. Groetjes, Sandy |
| 11/08/2008 @ 21:11 sandy | Hoi dames, nu ik eindelijk een weekje thuis bent gaat het heel de week regenen,bah.Zouden donderdag naar zee gaan voor Robbe zijn 2de verjaardag maar vrees dat deze zal uitregenen.De efteling hebben we wegens slecht weer ook al moeten veranderen naar plop indoor en moet zeggen niet echt zo direct voor herhaling vatbaar,veel te klein voor zoveel geld. Potje kan hier nog wachten,is er nog niet echt klaar voor.Robbe is momenteel ook ziek,zijn longen,moet nu 3 maal puffen en is niet echt een pretje. Volgende week moeten we met hem naar de uroloog,dokter Mast,waarschijnlijk moet zijn voorhuidje verwijdert worden wat deze is nogal smal.Langs de ene kant zal ik blij zijn als het gebeurt is maar zie er ook enorm tegenop,is aan een redelijk belangrijk stuk dat ze gaan snijden en de pijn misschien,mijn klein manneke mag ni afzien.Maar daar volgende week meer over. Morgen ga ik eindelijk naar de gyne en is vragen of hij weet waarom mijn borsten zo pijnlijk zijn en nog altijd melk maken na 2 jaar is maar een druppel maar een teveel;laat die zitten en mijn borst doet nog meer pijn.Verder zou ik graag 3 kilo afvallen maar het lukt me niet,ben bijgekomen zo zonder reden en nu moeten die er terug af. Zoey heeft haar nieuwe boekentas gekregen daarstraks,eentje van tinkelbel.Hier tellen we af naar 1 september,ze is zo druk soms niet te doen.Als je ermee weg gaat is ze braaf hoor en in de tuin kan ze haar ook uitleven maar als ze moe wordt kan je er niks mee aanvangen. Autorijlessen heb ik momenteel geen tijd,gelukkig telt het rijbewijs nu 3 jaar ergens vrees ik dat dat aan dit tempo nodig zal zijn. Zo dames,ga nog een beetje tv kijken en kruip vandaag lekker vroeg onder de wol. Groetjes, Sandy |
| 15/08/2008 @ 10:17 sandy | Hoi dames, gisteren is mijn kleine man 2 jaar geworden,alleen al zijn slingers vond hij super.Met moeke en vake zijn ze een beetje voor ons naar zee vertrokken en iets na de middag als manlief wakker was na zijn nachtshift zijn ook wij richting Blankenberge gereden en ja hoor daar was er zon.We zijn naar sea life center geweest,daar was het veel te druk maar vonden de kids het wel mooi.De zandsculpturen waren prachtig en vooral Robbe heeft ervan genoten en mijn ouders zijn er nog een oude bekende tegengekomen waar ze terug adressen mee hadden uitgewisseld.Verder nog een beetje op de dijk gewandeld en dan iets gaan eten om rond 21u richting auto en huis te keren.Robbe was ondertussen al in dromenland.Spijtig brengt zo een goed gevulde dag een onrustige nacht met zich mee bij Robbe en heb ik bijna niks geslapen en onze toekomstige geburen zijn nogal vroeg beginnen boren en kloppen op deze feestdag.Dus vroeg op vandaag,ben moe. Verder ga ik me sewens aan plattekaastaart wagen,hopelijk lukt het.Ga de koude versie maken denk ik,moet dan alleen de bodem bakken. Verder niks bijzonders. Dames, groetjes en geniet van deze precies mooie dag. Sandy |
| 23/08/2008 @ 16:55 sandy | Hoi dames, Marian,ik heb nog een jaartje eer mijn huisje leeg zal zijn en ik 2 schoolgangers heb,ik kijk er ook niet bepaald naar uit maar als ze er klaar voor zijn kan je ze moeilijk thuis houden en dan begint er zowel voor mama als voor kindjes een nieuwe periode,voordeel is wel dat je terug meer tijd krijgt om je huisje aan kant te krijgen en meer tijd voor jezelf,kan je misschien een nieuwe hobby beginnen. Verder,als ik de plattekaastaart effectief gemaakt heb laat ik zeker weten hoe ze was,als je wil geef ik het receptje wel door hoor en kan jij het misschien eerder proberen,wou beginnen maar had niet alles in huis en daar het een fesstdag was kon ik niet echt gaan winkelen en verder is het er niet meer van gekomen. Cathy,niet erg hoor,hopelijk is het snel raak en kom je ons goed nieuws vertellen binnekort we duimen alvast mee Hier in de familie is er ook eenjte op komst voor maart,bij een neef van mij,die wou eigenlijk geen,je ziet hoe snel ze veranderen he. Gisteren is ons klein venteke besneden,mama met een erg klein hartje naar het ziekenhuis en om 13 u was het aan hem,zou geweend hebben als ze hem de ok binnenreden,mijn klein ventje zo gescheiden zonder iemand dat hij kent bij zich zou nog wenen bij het gedacht alleen al. Een veel te lange tijd later,15u mag ik hem mee gaan halen en hij is rustig.heeft wel pijn,niet aan zijn piemeltje zoals je zou verwachten,nee hoor zijn infuus zat niet goed,onder zijn duimpje en dan met stokjes erin vastgeuwd en ook zijn naambandje zat ertegen.Spijtig mocht het niet direct af,nee hij moest eerst drinken en iets eten maar dat mocht nog niet.Ben blijven aandringen en na een hels uur van je kleintje te zien afzien,hebben samen potje gejankt,mocht het infuus eruit en heeft hij een beetje pijnstiller gehad .Enkele minuten later is mijn vrolijke jongen terug.Verder geen last meer gehad,heeft er kennelijk niet veel pijn aan.Alleen mama heeft nachtmeriies van de verzorging van de kroonjuwelen. Hopelijk staat er niet direct weer een operatie gepland,hoe klein ook,ni echt plezant. Zoey is nu naar een verjaardagsfeestje,alle manlief is ze la terug gaan hale, een namiddag is toch snel om hoor. Heb al eten gemaakt,moet allen nog de zalm stomen en dan de wortel en broccolipuree maken. Strak gaan we op maanrock ff een kijkje nemen en morgennamiddag waarschijnlijk ook en dan is het weekend ook weeral passe en beginnen we aan de laatste week grote vakantie. Zo dames ga de vis stomen.Hoe is het eigenlijk met onze zwngere dames,alles goed? Groetjes, Sandy |
| 26/08/2008 @ 17:23 Debby ![]() | Kom later wel eens reageren, maar wilde Cathy effe veel succes wensen bij de gyn vandaag. Hopelijk goed nieuws meid! |
< vorige pagina | volgende pagina >

Dames omgeving Mechelen met kinderwens

Ik denk dat hij het vooral moeilijk had met het verschil thuis en op stap, dus hebben we gezegd dat hij geen pamper meer aankreeg op uitstapjes. En buiten alle verwachtingen om, gaat dat heel goed. Hij moet geregeld van ons 'op commando' plassen en zo lukt het héééél goed. Ryan is dus helemaal klaar om naar school te gaan. 
.