volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
08/08/2008 @ 20:46 ![]() | Hoi hoi, Ben net bij de dokter geweest en het kan inderdaad geen kwaad... Dus een dezer dagen gaat dat ding eruit ![]() |
| 08/08/2008 @ 21:32 Sofie | Hoi Sofie ik heb dinsdag mijn mirena laten verwijderen en heb sinds vandaag mijn !Het is inderdaad zo dat het geen kwaad kan om direct te beginnen "oefenen"! Succes! Wat een mooi groot gezin heb je!!! Heel erg tof! Groeten Sofie |
| 03/09/2008 @ 15:07 mama | zwanger na mirena Hoi allemaal ik heb een zoontje van 2jaar en 3 maand en mijn man en ik hebben lang getwijfeld maar er mag een broertje of zusje komen. Nu is het maar wachten hé, heb sinds gisteren 2/9 mijn mirena laten verwijden maar heb er geen idee van wanneer ik ongesteld moet worden aangezien het al 2 jaar geleden is. Hebben jullie lang moeten wachten? Bij onze eerste ben ik in juni gestopt met de pil en was ik al in augustus zwanger. grtjs |
| 09/09/2008 @ 22:15 anneke | hey, mag ik mee afwachten? ik heb mijn spiraaltje er ook laten uithalen op 1/9 en wacht nu op mijn .verder nikske ongewoons. alleen benieuwd en heb nog nooit zo uitgekeken naar ongi worden ... want vanaf dan kunnen we beginnen tellen he? allez succes he! groetjes anneke |
10/09/2008 @ 10:33 ![]() | Dan wil ik ook meedoen. Het vliegt er volgende vrijdag uit ![]() Aangezien het bij alle andere kindjes vlot ging (zie profiel) zou het nu ook vlug prijs kunnen zijn ![]() |
| 16/09/2008 @ 20:01 anneke | hey, hier ook nog altijd nikse zene. en ook niets ongewoons, dus ... gewoon afwachten. groetjes anneke |
| 22/09/2008 @ 13:53 007 ![]() | Hoi allemaal heb net mijn gekregen. Ik kan dus nu beginnen tellen hé.Grtjs |
| 22/09/2008 @ 21:09 anneke | kiekeboe, ben sinds zaterdagmorgen lichtjes ongi. ben is benieuwd hoe het verder gaat lopen. ik had wel verwacht dat het iets heviger zou zijn. ach we zien wel! trouwens ... mijn jongste zoontje is vandaag 4 geworden ... ![]() groetjes anneke |
| 23/09/2008 @ 13:06 anneke | hey, idd niet zwanger worden is precies vele makkelijker dan het wel worden he ![]() bij de oudste was het na 3 maand al, bij de jongste na 9 maand. ach we blijven oefenen, zijn maar net begonnen (allez om zwanger te worden he ...) wel raar, maandstonden zijn al gedaan ![]() groetjes anneke |
| 24/09/2008 @ 08:31 Sally | Hoi Anneke bij mij zijn ze ook al gedaan. Heb ze eigenlijk maar 2 dagen gehad. Nu aftellen hé naar de grote sprong! Nu ja, ik probeer er toch zo min mogelijk mee bezig te zijn want dan lukt het toch niet hé. Veel oefenen hé ![]() Allé ik ga eens starten met werken, grtjs |
volgende pagina >

Zwanger worden na Mirena

!

haha ... Ik kijk zo uit naar een zwangerschap, zucht.