Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 05/08/2008 @ 12:35 M. ![]() | reb, jij bent nu vast wel al bevallen hé ![]() ben benieuwd naar je verhaal en foto's hoor! |
| 07/08/2008 @ 11:59 reb ![]() | idd meiden! bevallen 's morgen op 4/08 van een prachtige dochter Mona. 3.100kg 49.5cm!! net thuis, hopelijk vinden we snel onze draai kom later nog wel eens langs ![]() |
| 08/08/2008 @ 18:41 Claudia ![]() | gefeliciteerd en een hele leuke naam!!! |
| 09/08/2008 @ 18:45 Sabientje ![]() | Reb, gefeliciteerd, meid! En mooie naam, zeg! |
| 17/08/2008 @ 13:27 reb | eventjes komen piepen hier! denk dat iedereen het druk heeft , genieten meiden! ik vind het een zalige drukte ![]() ![]() |
| 18/08/2008 @ 14:14 Claudia ![]() | neleke nog een dikke proficiat voor nanique!!! |
| 18/08/2008 @ 16:52 reb | hey Neleken Fijn je terug te lezen hier! Hiep hiep hoera voor Nanique!! Tof dat alles zo goed verloopt, toch zalig he! Geniet maar verder! Floor reageert fantastisch op Mona, ze doet niets liever dan kusjes en aaikes geven, schattig om te zien. Ze is helemaal niet jaloers of zo! ![]() |
| 19/08/2008 @ 11:04 M. ![]() | neleken, ook van ons nog een dikke proficiat met je haar verjaardagreb, geniet er maar lekker van hoe is t voor de rest met iedereen hier? wat stilletjes zo te zien.... groetjes |
| 20/08/2008 @ 10:26 reb ![]() | eens testen of de banner van Mona gelukt is! 't is hier idd rustig! maar als alles goed gaat met iedereen is het goed he! ![]() |
| 26/08/2008 @ 12:26 reb | Hey wendy, ja, dat is lang geleden zeg!! Maar echt wel tof dat je hier weer eens langskomt! Lennert ziet er een leuk mannetje uit!! En wij duimen hier nu volop voor jou dat je ook snel een tweede mag verwachten!! Ja, grappig he van die data!! Vind het wel leuk! Hier alles goed, wel druk maar dat is normaal! Mijn twee hartediefjes slapen nu, denk dat ik mij er eventjes bij ga leggen ![]() ![]() |
| 30/08/2008 @ 11:42 reb | hoi allemaal! sjattieke, ook voor jou hier alles goed! claudia, succes met de echo... hoe gaat het met jullie allemaal,? ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Het duiveluitdrijvingsclubje

, genieten meiden! ik vind het een zalige drukte
toch komen opzetten... had nochtans weer alle symptomen, maar het heeft niet mogen zijn...

hopelijk ben je lekker snel terug