< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Het duiveluitdrijvingsclubje

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Het duiveluitdrijvingsclubje
05/08/2008 @ 12:35
M.

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
reb, jij bent nu vast wel al bevallen hé
ben benieuwd naar je verhaal en foto's hoor!

Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 20:45
Claudia

denk idd dat ze bevallen is want we hebben niets meer gehoord....

hier vandaag de echo en alles is zover in orde.. We hadden wel een hele botte echosopiste... meer als gefeliciteerd kwam er niet uit.. ook vertelde ze verder niets en het kloppende hartje hebben we maar heel even kunnen zien...ze dachten even dat het er twee waren maae bleek toch niet zo te zijn....maar goed wij hebben de frummel gezien en ik ben zelfs al een weekje verder.. snap ik eigenlijk niet omdat ik temperatuurde maar goed... nu dus nog maar 4 weekjes voor de 12 weken om zijn.. 4 september de volgende echo...

verder eet lucas al een paar daagjes slechter.. hij eet wel alles maar van alles maar de helft.. dus een halve boterham/ bord pap/ warm eten.. alleen de bv lijkt hetzelfde (qua tijd dat hij drinkt) en ik was nu net van plan om te gaan afbouwen.. vraag me af waar het aan ligt maar ik wacht maar even met afbouwen tot hij weer normaal eer... hebben jullie dit ook gehad rond de 10 maanden???

anntje wat zijn bokes????

Link naar deze reactie
06/08/2008 @ 14:09
M.

hey claudia, fijn dat jullie de ech gehad hebben en jullie kleine schat hebben kunnen zien
wel jammer dat de echosopiste zo onvriendelijk was
is dat trouwens niet de gyn die de echo doet bij jullie?
fijn dat je al begin september terug mag gaan
ik weet nu niet meer precies of het rond 10 maand was maar weet dat Laurine ook een moeilijke periode heeft gehad met eten
nuja, t is altijd al een kleine eter geweest maar t viel toen ook op dat ze maar de helft of soms nog minder wou eten
ik ga haar dan meestal gewoon terug melk omdat ze dan iets binnen had
oja bokes zijn boterhammen

Link naar deze reactie
07/08/2008 @ 11:59
reb

idd meiden!
bevallen 's morgen op 4/08 van een prachtige dochter Mona. 3.100kg 49.5cm!! net thuis, hopelijk vinden we snel onze draai
kom later nog wel eens langs

Link naar deze reactie
07/08/2008 @ 12:51
M.

reb, een heel dikke proficiat met jullie
mooie naam trouwens
kijk al uit naar je bevallingsverhaal en foto's van je klein meid
hoe reageert Floor op haar zusje?
geniet er maar van

Link naar deze reactie
08/08/2008 @ 18:41
Claudia

gefeliciteerd en een hele leuke naam!!!

Link naar deze reactie
09/08/2008 @ 18:45
Sabientje

Reb, gefeliciteerd, meid! En mooie naam, zeg!

Link naar deze reactie
17/08/2008 @ 13:27
reb

eventjes komen piepen hier!

denk dat iedereen het druk heeft , genieten meiden! ik vind het een zalige drukte

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 12:47

Reb, proficiat met je dochter ! Idd, mooie naam.
Hoe reageert Floor op haar kleine zus ?

Hier alles druk druk druk. Nanique is vorige zondag 1 jaar geworden, we waren net terug van reis. Kleine spruit heeft zich daar in het zonnige zuiden magnifiek geamuseerd, ze had zelfs een beetje kleur. Haar haartjes zijn nu bijna wit, en ze heeft van die felle blauwe ogen die daardoor heel erg goed uitkomen.

Voor de rest doet ze het fantastisch hoor. Ze begint stilaan aanstalten te maken om te lopen, maar het lukt nog niet helemaal. 't Zal niet zo lang meer duren.

Ondertussen ben ik al terug aan het werk. Tja, ik zou wel eeuwig vakantie willen, want ik heb zooo genoten van die drie weken samen met het ventje en de dochter.

Veel liefs,
Neleke

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 14:14
Claudia

neleke nog een dikke proficiat voor nanique!!!

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 16:52
reb

hey Neleken Fijn je terug te lezen hier!
Hiep hiep hoera voor Nanique!! Tof dat alles zo goed verloopt, toch zalig he! Geniet maar verder!

Floor reageert fantastisch op Mona, ze doet niets liever dan kusjes en aaikes geven, schattig om te zien. Ze is helemaal niet jaloers of zo!

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 11:04
M.

neleken, ook van ons nog een dikke proficiat met je haar verjaardag

reb, geniet er maar lekker van

hoe is t voor de rest met iedereen hier?
wat stilletjes zo te zien....

groetjes

Link naar deze reactie
20/08/2008 @ 10:26
reb

eens testen of de banner van Mona gelukt is!

't is hier idd rustig! maar als alles goed gaat met iedereen is het goed he!

Link naar deze reactie
21/08/2008 @ 08:24
Claudia

hey reb wel grappig de data's van je meisjes.. 4-8 en 8-4.....

fijn dat het zo goed gaat..

hier ook alles in orde.. lucas heeft gisteren voor het eerst een klein stukje gekropen en kan nu ook zelf gaan zitten!!!

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 21:41
sweet surrender

hallo allemaal !

Lang geleden, maar heb het clubje terug gevonden

Ondertussen is ons zoontje al anderhalf jaar geworden en zijn we terug in de running voor een tweede, eind maart gestopt met de pil (de eerste maanden eigenlijk nie echt geoefend, omdat we volop in de afwerkingfase van ons nieuw huisje zaten, zijn in juni verhuisd en vanaf toen zijn we ervoor gegaan)

Laatste cyclus was weer stressy, ben 10 dagen overtijd gegaan, maar spijtig genoeg zijn vorige week vrijdag de toch komen opzetten... had nochtans weer alle symptomen, maar het heeft niet mogen zijn...

Amai Reb, je hebt ondertussen al twee kindjes, dikke proficiat nog eh

En al de anderen hebben ondertussen ook al een kindje en zijn ook bezig voor een tweede

Wij zijn dus in juni verhuisd naar Helchteren, de bouw heeft ongeveer een jaar in beslag genomen. Ben echt wel content, onze Lennert heeft hier heel veel ruimte en we hebben een hele grote tuin (zo'n 10 are) waarop hij naar hartelust kan spelen (tuin moet nog wel worden aangelegd)

Onze Lennert is een echte kapoen, hij zit nu in de periode waarin hij steeds probeert zijn zinnetje door te drijven, en consequent zijn is nu de boodschap 't is een echt deugnieteke zenne, maar zo'n schattig venteke

Groetjes aan jullie allemaal,
Wendy
xxx

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 12:26
reb

Hey wendy, ja, dat is lang geleden zeg!! Maar echt wel tof dat je hier weer eens langskomt!
Lennert ziet er een leuk mannetje uit!!
En wij duimen hier nu volop voor jou dat je ook snel een tweede mag verwachten!!

Ja, grappig he van die data!! Vind het wel leuk!
Hier alles goed, wel druk maar dat is normaal!
Mijn twee hartediefjes slapen nu, denk dat ik mij er eventjes bij ga leggen

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 14:17
M.

welkom terug wendy hopelijk ben je lekker snel terug

fijn dat jullie al goed zitten in t nieuwe stekje, idd wel een grote tuin zeg, leuk voor jullie

hoe is t met de andere dames?

reb, lekker middagdutje aan t doen?

groetjes

Link naar deze reactie
27/08/2008 @ 07:41
Claudia

hier is alles in orde... ben weer aan het werk dus het is weer lekker druk.... hij is nu lekker aan het spelen in de box dus kan eventjes komen piepen....

nog een dikke week en we mogen eindelijk voor de echo....

groetjes!

Link naar deze reactie
29/08/2008 @ 14:09
sjattieke

Hey dames!!

Reb een dikke proficiat met je kleine meid, wat een mooie naam trouwens!!!

Pfff hier is er weer kop noch staart aan te krijgen hoor, de laatste keer een cyclus van 42 dagen, en nu ineens weer 28?

zo weet je natuurlijk nooit wanneer het de moment is

Maar we stressen er niet op, onze pieter is er al, ik ben al meer dan content, we zien wel wanneer ons 2e bazeke (want ik ben ervan overtuigd dat het ne jongen wordt) zich aanmeldt :)

Groetjes!

Anntje

Link naar deze reactie
30/08/2008 @ 11:42
reb

hoi allemaal!

sjattieke, ook voor jou volop he, wel lastig met die onregelmatige cyclussen, maar zoals je zelf zegt, stressen heeft geen zin. Een beetje geduld, voor je het weet...

hier alles goed!
claudia, succes met de echo...
hoe gaat het met jullie allemaal,?
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >