< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Twee- en meerlingen » hoeveel kom je aan van een 2-ling?

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Twee- en meerlingen
hoeveel kom je aan van een 2-ling?
17/06/2008 @ 13:33

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
27 weken en 12,5 kg bijgekomen.
Ook enkel buikdrager en alles netjes naar voor

Link naar deze reactie
17/06/2008 @ 21:43
Miek

Bevallen op 37 weken, 15 kg bijgekomen.

Ben in mijn gewone kleren al naar huis gekunnen en ben nu ( na 4 maanden) weer helemaal zoals voordien!
Link naar deze reactie
18/06/2008 @ 14:07
San

Amper 5 kg bijgekomen waarvan 4 door vocht in de laatste week. 23 kg afgevallen daarna, dus nu 2 maten kleiner dan voorheen.

Link naar deze reactie
07/08/2008 @ 15:08

even een update: ondertussen 34 weken en in totaal 15kg bijgekomen. Van 56kg naar 71kg

groetkes

Link naar deze reactie
07/08/2008 @ 16:06
Vicky

Online Status Stuur bericht
bevallen op 35 weken, laatste controle 2 weken voor bevalling 10 kg aangekomen, veel vocht... ook buikdrager !

2 weken geleden bevallen en terug op gewicht van voor zwangerschap en mijn broeken beginnen terug te passen !
Link naar deze reactie
07/08/2008 @ 16:14
Katja

Hoi,

ik ben nu 32 weken zwanger, en ik weet het zeker, het is er maar eentje, en ik ben 16 kg tot op heden bijgekomen. en raar maar waar, ook ik ben een buikdrager, langs m'n achterkant kan je niet zien dat ik zwanger ben

volgens mij gaat je gewicht niet zoveel verschillen omdat het er 2 zijn, omdat ze 'meestal' wel kleiner zijn bij de geboorte.

in ieder geval,
veel succes, en zit niet in met die kilo's !
gezondheid voor alles !

groetjes Katja

Link naar deze reactie
07/08/2008 @ 19:32
Ellen

Ik ben bevallen op 35w5d en was toen juist 18 kg bijgekomen. Vooral veel vocht dat er de laatste weken is bijgekomen en ook hier een buikdragertje. 2 weken na de bevalling waren alle kilo's er al weer af en pasten al mijn kleren als voorheen. Het enige wat mij nu nog enorm irriteert is die blubberbuik met striemen die als 'leuk' aandenken zijn gebleven

Link naar deze reactie
07/08/2008 @ 20:42
twins140907

Online Status Stuur bericht
Ik ben bevallen op 39 weken en durf het bijna niet te zeggen maar ik ben maar liefst 30 kg bijgekomen!

Nu blijven er nog steeds 10 plakken
Maar die zullen er vroeg of laat toch aan moeten geloven hoor!!!

Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 22:58
miss roxy

Online Status Bekijk profiel
ik ben bevallen op 36 weken en was 32 kilo bij gekomen

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 10:50
jolanda

Online Status
Ik ben nu 35 wk en 24 kg aangekomen en kom nu ongeveer 1 kilo per week aan. De kinderen groeien nu nog steeds als 1-lingen. Bij mijn vorige zwangerschap van een 1-ling ben ik 30 kilo aangekomen waarvan 15 kilo vocht. Nu heb ik geen vocht maar ben wel top zwaar. Ik ben ook benieuwd wat er van mijn buikvel overblijft want het is nu een maanlandschap. Mijn begin gewicht van de 1-ling was 60 kilo en begin gewicht van de 2-ling was 62 kilo.

gr jolanda

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 18:16

heykes
vandaag ben ik 27 weken en maar 6 kg bijgekomen
ook hier een buikdrager
groetjes wendy

Link naar deze reactie
22/10/2008 @ 21:51
@

30 kilo!!

10 kilo resterend na de bevalling, en nu na 5 maand nog maar 6 kilo resterend. Ben niet aan het lijnen, maar eet verstandig en snaai zo min mogelijk..valt me nog mee met de "schade", en langzaam aan zie ik mijn oude gewicht dichterbij komen
Link naar deze reactie
22/10/2008 @ 22:15
Sammeke

Op 35w 20 kilo...raar maar waar zit het vooral op mijn buik! Aan de achterkant zie je weinig, dus dat stelt me gerust voor na de bevalling. Als ik mijn moeder mag geloven, zal ik direct veel kilo's kwijt zijn na de bevalling..Op hoop van zege

Link naar deze reactie
23/10/2008 @ 08:54
@

@sammeke
zit wel kern van waarheid in hoor...ik had ook het meeste op de buik zitten, en eerste week na de bevalling was ik van de 30 kilo al 22 kilo kwijt; kon meteen mijn oude kleren weer aan gek genoeg..
helaas kwam meteen daarachteraan onze vakantie en ben ik wéér iets aangekomen, dus hier zijn 10 kilootjes blijven zitten.
gekgenoeg vondt iedereen mij vréselijk slank na de bevalling en dat terwijl ik gewoon nog flinke overgewicht had..

blijkbaar verdeelt het zich met een 2ling toch anders over je lichaam.

ik wil de restanten er gewoon af hebben m aar gek genoeg stoort het mij nu niet zo als met mijn eerste zwangerschap(toen moest ik meteen 2 maatjes groter na de bevalling)

één klein verschilletje met de eerste zwangerschap; ik ben nu superslank de zwangerschap ingegegaan wardoor die 10 kilo misschien niet zo storend zijn en met de eerste was ik zwanger met al wat overgewicht
Link naar deze reactie
23/10/2008 @ 12:13

Sammeke, het kan hoor!! ik was er 16kg bij en een week na de bevalling al onmiddelijk 12kg kwijt... kon net als @ onmiddelijk in mijn oude kleren
Nu is er nog 2kg van over, maar dat hoeft er niet af van mij hoor!

liefs

Link naar deze reactie
23/10/2008 @ 13:10
Barbara

Ik ben de laatste 2 weken 2 kg bijgekomen!!! Ik eet en drink nochtans niet anders dan tevoor... Ik ben nu in totaal 10kg bij... Wat ik wel gemerkt heb is dat ik vocht begin op te houden in mijn benen, zou het daardoor komen?

Link naar deze reactie
23/10/2008 @ 13:50

vandaag 35weken en 5 dagen zwanger en maar 8,2kg bijgekomen van ons tweelingsje
en te bedenken dat ze nu al elk 2kg400 wegen he
groetjes

Link naar deze reactie
23/10/2008 @ 13:57
Barbara

Stoefer!

Link naar deze reactie
23/10/2008 @ 15:06

@barbara
twas zeker ni de bedoeling om te stoeffen zenne
want van men eerste was ik 13kg bijgekomen
wilde alleen maar bedoelen dat ik eigenlijk zeer weinig ben bijgekomen en dat da eigenlijk wel pijn doet als ze stampen ofzo want men buik staat keihard omdat ik zeer weinig vruchtwater heb
groetjes

Link naar deze reactie
23/10/2008 @ 15:59
Barbara

Dat weet ik toch, no prob! Ik meen echt dat je dat goed doet!
Ik ben ook al veel minder bijgekomen dan bij mijn vorige zwschappen en voel idd het verschil, heb niet echt veel "bumper" om de stampen en duwen van mijn meisjes op te vangen...

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >