Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 30/07/2008 @ 17:50 | hallo nina,van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochterje!!!! ik ben net thuis van 12 dagen ardennen en het heeft me ook es deugd gedaan. nog steeds niets van lynn kbegin er wa mee in te zitten!!!!! tot wanneer ben je nog thuis?net op tijd bevallen het is nu warm he.nogmaals proficiat en tot ziens |
| 03/08/2008 @ 10:19 | hallo lynn en nina, lynn ik ben echt blij voor je dat je goed nieuws hebt(heb er ook steeds aan gedacht)een fijne vakantie gehad?wij zijn naar de ardennen geweest(al een paar keer en kennen ondertussen al 6 gezinnen vrij goed)heb dan ook eens goed kunnen babbelen heb trug nieuwe moed.) naar de dokter moet ik 21 aug,ik moest enkel 1 maanstonden opletten dan mocht het trug,ik heb wel een zeer pijnlijke eisprong gehad(15 min puffen,was nu vrij lang) nina,alles goed met jou en het kleintje(zal al een beetje verandert zijn zeker straks al een maandje oud,wat gaat de tijd snel) vele groetjes aan beiden,leen |
| 07/08/2008 @ 16:11 Nina ![]() | ook mijn banners aangepast |
| 09/08/2008 @ 14:14 helena | Hoi hoi, sorry dat ik zomaar kom binnenvallen hoor! Nina, heb jouw profiel gelezen en stel me nu toch een vraag. Heb ook zware endo, direct zwanger van de eerste IVF (geen eileiders meer) maar nu heb ik terug twee pogingen gedaan. Ik heb al een tijdje terug een cyste op mijn linkereierstok. Volgens de gyn kan het geen kwaad, maar kan het geen eventuele zwangerschap in de weg staan? Weet iemand daar meer over? Voor de rest wens ik jullie heel veel succes met de verdere pogingen en de wondertjes die al gekomen zijn. Want elke keer als ik naar mijn dochter kijk klopt mijn hart sneller door dit geschenk... |
| 28/08/2008 @ 22:10 Griet | Hoi, Zo lang geleden! Zie ik dit nu goed?? Nina, heb jij intussen een tweede dochter?? Proficiat!!! Is het vlot gegaan allemaal? Of had je weer endo-last? En bij Lynn: een tweede op komst!! Dat gaat hier snel als je niet meevolgt. Onze jongste is intussen 19 maanden. Een grote jongen, want hij meet 90 cm en weegt 13 kg. Ons dochtertje is pas 4 geworden. Wij gaan ook voor een derde kindje. Dat zal mijn vriendin weer dragen. Zij heeft immers geen endometriose, dus daar gaat het allemaal iets gemakkelijker. Stom dat ik op het eind van de vakantie dit forum herontdek. Ik moet morgen terug beginnen werken en met twee kindjes (en 's avonds voorbereidings -en verbeterwerk) heb ik het al eens te druk om te komen kijken! Alvast véél groetjes en proficat met Gioia en baby op komst! Liefs, Griet |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

endometriose

Maar in september gaan wij ook; naar Italie! Mijn grootmoeder woont daar en mijn ouders hebben daar een vakantiehuisje...
Ze eet goed, vandaag nog gewogen door de verpleegster van Kind en Gezin en ze was 400gr op 9 dagen bijgekomen, weegt al 3,020kg nu. Deze nacht geslapen van 23.30u tot 5.30u dus daar was ik heel blij mee... Is natuurlijk ook nog vaak minder maar zo af en toe een lange nacht ertussen doet toch wel goed

Ik had nog wel eens gelezen tussendoor maar het ontbreekt me dikwijls aan tijd om iets te schrijven...
Alleen daarom al zou ik zwanger willen zijn