[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 07/08/2008 @ 12:12 nicky | hallo, wij hebben al twee dochtertjes Michelle en Nora. ons derde kindje zou ook een meisje zijn. nu zouden we haar graag Emma noemen,maar krijgen veel de reactie dat het een naam is die veel gekozen word en heel populair is nu. onze tweede keuze is Helena, maar blijven Emma mooier vinden. Wat vinden jullie?toch voor onze eerste keuze gaan? |
| 07/08/2008 @ 12:16 Anneke | Dag Nicky, Proficiat met jullie derde meid! Ik zou gewoon voor je eerste keus gaan - hoewel ik Helena ook mooi vind, vind ik Emma leuker - tja, het is een populaire naam maar wat dan nog. Ik heet Ann, net zoals twee vriendinnen en een collega van mij nooit een probleem mee gehad!Gewoon doen! Anneke |
| 07/08/2008 @ 12:17 W!zzy'82 ![]() | Zeker Emma, het gaat erover wat jullie mooi vinden! Succes nog!!! |
| 07/08/2008 @ 12:29 Just me ![]() | Gewoon voor Emma gaan! Vind ik een super-naam!!! |
07/08/2008 @ 12:52 ![]() | Emma is heel mooi Je zou ook Emmy kunnen doen? |
07/08/2008 @ 13:51 ![]() | gewoon emma doen hele mooie naam |
| 07/08/2008 @ 14:46 lila ![]() | Ik vind Emma een heel mooie naam! Niet naar de anderen luisteren, gewoon doen wat jullie zelf het mooist vinden! |
| 07/08/2008 @ 16:28 Suusjuh ![]() | Zeker gewoon voor Emma gaan! |
| 07/08/2008 @ 17:29 NoNo | Als je de naam echt mooi vindt... ervoor gaan, niet laten owv populair! Ik denk dat je er misschien wel spijt van zou kunnen hebben achteraf ! hoop dat jullie eruit komen! Hier ook ineens twijfel over de meisjesnaam (en dat 2 weken voor de bevalling ) maar het ziet er meer en meer naar uit dat we bij ons eerste gedacht zullen blijven!nono |
| 07/08/2008 @ 20:14 Dream | Emma is mijn voorkeurnaam voor een meisje. |
| 08/08/2008 @ 10:45 | Emma staat ook op ons lijstje, maar beetje dezelfde twijfels door populariteit. Ella vinden wij een mooi alternatief, maar we hebben nog wel wat tijd, we zijn uigerekend voor april, dus als er véél Ella's komen, dan kiezen we misschien nog een andere naam uit onze lijst. Voor een jongen hetzelfde probleem: heb Lars altijd heel mooi gevonden, maar dat staat nu ook in alle top 10-en in Vlaanderen van de meest gegeven namen aan jongetjes... 't Wordt moeilijk, maar ach, tijd brengt raad... |
[Reageer]

populaire naam
nooit een probleem mee gehad!

) maar het ziet er meer en meer naar uit dat we bij ons eerste gedacht zullen blijven!