Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 07/08/2008 @ 20:13 mariposa ![]() | o leuk om te weten kga der morgen zeker achter gaan! ben benieuwd wat ze van haar naam zouden gemaakt hebben ![]() |
| 08/08/2008 @ 00:12 Muis ![]() | evi, heb juist es gekeken. Zal mooi zijn jullie kaartje! Dat turquoise blauw, of hoe noemen ze da, zie ik ook heel graag! Je hebt smaak! Muis |
| 10/08/2008 @ 12:18 evi ![]() | alé hopelijk wordt het voor jou 3de keer goeie keer hé veel succes |
| 10/08/2008 @ 13:57 mariposa ![]() | o muis, zo spannend zeg!! gaat opeens heel snel idd!! khoop voor jullie dat het rap prijs is wi |
| 10/08/2008 @ 19:43 Muis ![]() | 'k hoop het ook, dat we nu lukt. op den duur is iedereen rondom je zwanger en ikzelf blijf sukkelen en telkens een ontgoocheling verwerken. Geef je nog BV mariposa? Muis |
| 11/08/2008 @ 10:19 Muis ![]() | Mariposa, jong, wat een gedoe. en jij doet alles alleen chapeau!! Evi, onze kindjes zijn gedoopt als ze enkele weken oud waren Muis |
| 13/08/2008 @ 18:47 evi ![]() | hey, ah met min gaat da redelijk goed wi, manieren aan het zoeken om mijn dagen te vullen!!! pff was het al maar oktober!!! |
< vorige pagina | volgende pagina >

Ik zoek dames die gaan bevallen in Ieper

,