< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » nod februari 2006

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
18/07/2008 @ 09:24
jootje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi hoi

weer erg druk maar toch even piepen..
reb alles nog rustig bij jou?
word wel weer spannend nu he!

tine jij ook al beetje vakantie stress of valt het mee?

wij gaan pas over 4 weken dus heb nog even de tijd
heb er wel veel zin in!
liefs jootje

Link naar deze reactie
20/07/2008 @ 21:53
Tine

Hallo,

Wij zijn weer terug van vakantie! 't Ging heel goed met ons Emilieke. We hadden maar 1 weekje geboekt omdat we niet goed wisten of het wel zou gaan, maar als we het geweten hadden dan hadden we er 2 weken van gemaakt. Ons Emilie deed het heel goed, ook in de auto want in het heenrijden zijn we toch 12u onderweg geweest.
En het weer was er zaaaaaalig, we zijn op 1 dag na elke dag op't strand geweest.
Ik zal een van de dagen eens een fotooke van onze vakantie op mijn profiel zetten.

Reb, nog thuis? Het kan nu echt alle dagen hé! Spannend!!

Jootje, jij moet nog even wachten om te vertrekken. Gaan jullie ook met de auto? Da's wel een eindje hé...

Mijn laatste was van ons vakantiegoed is juist gedaan, nog gauw gaan ophangen...

Tine

Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 22:20
reb

jaja, nog thuis...kijk er wel enorm naar uit om dat kleintje in mijn armen te houden maar langs de andere kant wil ik die dikke buik §ook al maakt die mij het leven niet altijd even gemakkelijk) ook nog niet direkt kwijt!

Fijn dat het zo leuk was op vakantie! toch leuk he als het zo goed gaat met de kindjes, weet je nooit van tevoor, maar ja!!

Morgen laatste dag werken en dan ook 'vakantie"

Link naar deze reactie
28/07/2008 @ 20:44
Tine

Pfffff.... ik ben geveld door een serieuze keelontsteking. Mijn keel binnenin doet zooooo'n pijn, amai. En langs buiten ook, zelfs mijn hele nek is er stijf van. En daarbij 39° koorts. Ik heb al afgezien...

Reb, ik kwam hier maar eens kijken of er al nieuws is!? Spannend hoor!!

Tine

Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 09:55
reb

aiai Tine toch, hoop dat je je snel beter voelt!!

hier nog geen tweede kindje in de armen, wachten duurt lang!!

Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 20:59
Tine

Ja amai, gelukkig voel ik mij al een stuk beter, ik ben zelfs zonder koortswerende middelen niet boven de 37° gegaan vandaag.
Tja, als ik koorts heb ben ik doodziek hoor!
Nu ben ik enkel nog een beetje moe maar ja, dat gaat ook wel weer voorbij.

't Ergste is dat ons Emilie nu ook een stevige 'snotneus' heeft, dus ze kan niet altijd even goed ademen als ze slaapt en wordt dus veel wakker 's nachts.

Zondagnacht spande wel de kroon: om 02.00u 's nachts was ik aan't afzien met 39° koorts, ons Emilie was dan alweer een uur of 3 hartverscheurend aan het wenen, en op dat moment viel de elektriciteit uit door het hevige onweer. Heel plezant zo zwetend en half suf met een brullend kind op de arm naar de zaklamp gaan zoeken in de garage...
Maar ik ben zoooo graag mama!

Amai Reb, jij moet echt veel geduld uitoefenen! En dan nog met die warmte... Gaat het nog een beetje?

Tine

[Laatst gewijzigd door Tine - 29/07/2008 @ 21:03] - Link naar deze reactie
29/07/2008 @ 21:52
jootje

hoi hoi meiden!

tine jij ook al geveld door keelonstekking??
demi had het vorige week ook 5 dagen hele hoge koorts (39/41 graden)
en heel veel pijn in haar keeltje,ze heeft een antibiotica gehad en is nu weer de oude maar wat was dat sneu zeg....
zieke kindjes nooit fijn he...
beterschap!

en reb,wat is het spannend nu zeg!
kan echt elk moment gebeuren en dan ben je weer mama!zo leuk en lief weer zo,n klein popje in je armen...
ben erg nieuwsgierig!!!

net lekker met familie gebarbequet(leuk geschreven he!)
jannick heeft vakantie dus ligt net op bed.hele avond met nichtjes en vriendjes gespeeld,nu helemaal total loss!
demi was eerder moe dus die had ik al op bed..was een heerlijke avond zo buiten,mag van mij wel langer zo lekker blijven!
nog ruim 2 weken en dan gaan we!

reb,ik hou je in de gaten

liefs jootje

Link naar deze reactie
30/07/2008 @ 09:28
reb

gisteren gepoetst, een paar bezoekjes afgelegd, met Floor rond gecrossed in de tuin maar nee hoor! ik zit hier nog altijd!

warme valt wel mee, het koelt 's nachts nog goed af he! overdag wel dikke voeten enzo, ma ja, dat gaat ook weer over he!

Tine, raar he, ziek zijn bij zo'n weer. Maar een geluk het is over, en als je dochtertje nu ook weer goed door slaapt ben je binnenkort weer de oude!! Snotvallingen zijn erg lastig he voor kleine kindjes!!

Jootje, geniet maar samen met je gezinnetje, toch leuk he!
ik laat zo snel mogelijk iets weten als de nieuwe spruit er is... liefst vandaag nog dan morgen

Link naar deze reactie
01/08/2008 @ 22:35
Tine

Jootje, gelukkig is Demi er ook weer vanaf, 't is blijkbaar een typische zomerziekte, zo'n keelontsteking. En verder ben jij lekker druk en sociaal denk ik hé!?

Reb, nu zal je toch al wel zeker...?

Ik ben juist terug thuis: ik ben begonnen met de 'start-to-run' van Evy Gruyaert. En ik moet zeggen terwijl ik aan het lopen was was het wel eens zwaar, maar nu voel ik mij goed omdat ik nog buiten in beweging ben geweest vanavond.
Zondag ga ik weer.
't Is de bedoeling om 10 kilo af te vallen! Ik zal een verslagje bijhouden op m'n profiel.

Tine

Link naar deze reactie
02/08/2008 @ 07:04
jootje

hoi hoi

zit nu al weer beneden met onze demi...
die slaapt nooit zo lang en aangezien jannick elke avond zo,n beetje 21.00/21.30 uur op bed ligt moet hij toch ook weleens wat langer slapen maar dat doet hij vaak niet omdat er altijd wel wat is waar hij wakker van word.nu was demi weer eens aan het 'schreeuwen'dat ze eruit wilde dus dacht ik dan ga ik maar met haar naar beneden...
de mannen liggen dus nog lekker te slapen
maar goed komt wel weer goed!
tine, ja ik ben zeker een sociaal type.hou er van om vrienden en familie om me heen te hebben en gezellige dingen te doen.
probeer ook regelmatig mijn vriendinnen te zien en ook wat te doen als de kindjes er niet bij zijn,heb tenslotte ook nog een eigen leven he
dus dat betekent dat ik een druk leven heb en af en toe las ik even een 'stop 'in..dan spreek ik gewoon even niks af,ook weleens lekker.
verder geniet ik van mijn 2 kids en probeer ik ook met hun regelmatig leuke dingen te doen naast alle dingen die 'moeten'
nog 13 dagen dan gaan we op vakantie!!! heerlijk

reb hoe gaat het bij jou?
ben benieuwd of er wat bij je is gebeurd of dat je het nog voor de boeg hebt.hoop dat alles goed is en we horen gauw weer van je
liefs jootje

Link naar deze reactie
02/08/2008 @ 12:21
reb

we wachten nog altijd hier!!

Link naar deze reactie
03/08/2008 @ 20:25
Tine

Jootje, ik begin er nu stilletjesaan ook van te genieten om nog eens wat anders te doen dan de kindjes verzorgen. We zijn gisteren naar een huwelijksfeest geweest (ik lag er deze morgen om 5u pas in...) en spijtig van de weinige slaap maar ik heb me toch weer reuze geamuseerd. Het was dezelfde bende vrienden die 7 jaar geleden ons eigen huwelijksfeest op stelten heeft gezet dus dat was ook weer leuk zo hé. Verder proberen wij gewoon veel te doen met vrienden die kindjes hebben of mijn zus met haar gezin. Dan vinden de kindjes het ook leuk hé.

Emilie is trouwens gisteren voor het eerst ergens gaan slapen, bij de ouders van mijn man. En ze was de hele tijd tevreden dus dat kunnen we weer eens wat meer doen.

Reb amai zeg, jouw geduld moet nu wel echt bijna op zijn, niet? Ik wordt er zelf al zenuwachtig van!!

En nu snel afsluiten want ik ga nu beginnen aan les 2 van de start-to-run. Lekker in de regen...

Tine

Link naar deze reactie
06/08/2008 @ 22:22
Tine

Nu is het wachten geblazen op nieuws van Reb!!

Tine

Link naar deze reactie
07/08/2008 @ 12:00
reb

idd meiden!
bevallen 's morgens op 4/08 van een prachtige dochter Mona. 3.100kg 49.5cm!! net thuis, hopelijk vinden we snel onze draai
kom later nog wel eens langs met uitgebreider nieuws

Link naar deze reactie
07/08/2008 @ 12:45
jootje

hoi hoi

reb gefeliciteerd meid! weer knap werk verricht
wel heel toevallig...floor op 08-04 en mona op 04-08!!
super hoor!geniet er maar lekker van en we kijken uit naar je hele verhaal
liefs jootje

Link naar deze reactie
07/08/2008 @ 20:35
Tine

Hééé Reb, gefeliciteerd!!! En ja knap werk hoor die data!!
Geniet maar en doe rustigaan hé.

Tine

Link naar deze reactie
07/08/2008 @ 20:36
Tine

Ik vind het eigenlijk wel spijtig dat we al lang niks meer gehoord hebben van Rox, Anntje en Neleken,... Dames???

Link naar deze reactie
17/08/2008 @ 13:29
reb

't is zomer he, ook beter dat je nu buiten zit dan op de computer

kom hier toch even piepen om te zeggen dat het hier goed loopt, wel druk, altijd bezig, maar ik vind het een zalige drukte!!

Link naar deze reactie
17/08/2008 @ 18:36
Tine

Ah ja ja, da's waar hoor! Hier gaat ook alles z'n gangetje! Ons Emilie stapt sinds vandaag overal naartoe, als ze maar iets vast heeft. Ze gaat van de salontafel naar de zetel en omgekeerd alsof ze het al jààààren doet!

Reb, leuk om te horen dat je aan't genieten bent!!

Tine

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 11:31
reb

amai Tine wat een snelle meid heb je zeg! super!!
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >