Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 23/07/2008 @ 22:20 reb | jaja, nog thuis...kijk er wel enorm naar uit om dat kleintje in mijn armen te houden maar langs de andere kant wil ik die dikke buik §ook al maakt die mij het leven niet altijd even gemakkelijk) ook nog niet direkt kwijt! Fijn dat het zo leuk was op vakantie! toch leuk he als het zo goed gaat met de kindjes, weet je nooit van tevoor, maar ja!! Morgen laatste dag werken en dan ook 'vakantie" ![]() ![]() |
| 29/07/2008 @ 09:55 reb ![]() | aiai Tine toch, hoop dat je je snel beter voelt!! hier nog geen tweede kindje in de armen, wachten duurt lang!! ![]() |
| 02/08/2008 @ 12:21 reb ![]() | we wachten nog altijd hier!! ![]() |
| 06/08/2008 @ 22:22 Tine ![]() | Nu is het wachten geblazen op nieuws van Reb!! Tine |
| 07/08/2008 @ 20:35 Tine ![]() | Hééé Reb, gefeliciteerd!!! En ja knap werk hoor die data!! Geniet maar en doe rustigaan hé. Tine |
| 07/08/2008 @ 20:36 Tine ![]() | Ik vind het eigenlijk wel spijtig dat we al lang niks meer gehoord hebben van Rox, Anntje en Neleken,... Dames??? |
| 17/08/2008 @ 13:29 reb | 't is zomer he, ook beter dat je nu buiten zit dan op de computer ![]() kom hier toch even piepen om te zeggen dat het hier goed loopt, wel druk, altijd bezig, maar ik vind het een zalige drukte!! ![]() |
| 18/08/2008 @ 11:31 reb | amai Tine wat een snelle meid heb je zeg! super!! |
< vorige pagina | volgende pagina >

nod februari 2006

'