< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Mama's omgeving Vilvoorde

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
Mama's omgeving Vilvoorde
09/08/2008 @ 11:42
Kim~Tibo*~Jonas~Yenthe

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht

vandaag was/ben ik 6 weken

Link naar deze reactie
09/08/2008 @ 19:15

@kim, Ben je nog kunnen gaan ?

Link naar deze reactie
09/08/2008 @ 20:18
Kim~Tibo*~Jonas~Yenthe

nee ben ni geweest want weet da da hier op spoed hopeloos is!
met mijn vorige mk hebben ze ook niks gedaan toen bloedde ik meer dan nu....
vilvoorde is echt zo een boerengat he.....
in jette bv word je direkt na boven gestuurd voor een echo maar ja daar geraak ik ni..

Link naar deze reactie
09/08/2008 @ 20:21

O das wel straf natuurlijk ... Ik heb bij mijn bloeding bij Margo ( was op een 18 weken) wel dadelijk een echo gehad hoor . Diene van spoed keek welke gyne er was en het was de mijne dus dat was dan nog fijn .
Nu ja was wel verder ... nu niet dat het anders minder erg is hoor zeker niet !!!!

Link naar deze reactie
09/08/2008 @ 21:16
Kim~Tibo*~Jonas~Yenthe

das eigenlijk merde he in een weekend?

Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 14:01

@Kim hoe gaat het meisje ?

Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 14:06

Hey

We hebben een druk weekend achter de rug ... Kermis

De kids vonden het super . Ina was zo fier als ne gieter met haar zusje naast haar in het molentje en ja ja margo vond het fijn .

Eendjes vangen deden ze ook graag . Margo die smeet ze wel liever terug

De papa heeft een gans weekend hamburgers en pensen gebakken dus wij zijn ook is gaan proeven .

En Ik heb nieuwe melk gevonden voor Margo .... eentje die er niet dadelijk uitkomt . Groeimelk van alpro soja ...

ga weer aan het werk

Link naar deze reactie
14/08/2008 @ 09:03
Kim~Tibo*~Jonas~Yenthe

heb helaas weer een mk gehad

Link naar deze reactie
14/08/2008 @ 18:43

Dikke knuf Kim

Link naar deze reactie
16/08/2008 @ 13:24

Kim,

Ook een dikke knuffel van mij

Groetjes Brenneke

Link naar deze reactie
17/08/2008 @ 20:47

hallo,

kim, ook van mij een dikke knuffel, sterkte .

erika, ja het was leuk toen jullie naar hier gekomen zijn, en onze noah was blij dat hij inake terug gezien heeft de dinsdag.

we hebben een datum vast gelegd met de pastoor voor onze luca te dopen, het zal de 05de oktober door gaan.

en onze noah die wilt terug naar school gaan elke dag vraagt hij om naar juf greta en nora en veerle te gaan.
ik heb hem al uitgelegd dat hij naar een nieuwe school gaat met een nieuwe juf maar dat dringt percies niet door.
ik ben benieuwd hoe hij gaat reageeren en dan ook moet hij een hele dag naar school.
ik zal het mischien nog moeilijker dan hij hebben.

ale luca wordt stiletjes aan wakker hij moet bijna weer eten.

ha ja erika, kan jij mij weer is zeggen hoe ik mijn banner moet veranderen voor luca, ik vindt het niet en guido ook niet.

kusjes aan iedereen.
gégé

Link naar deze reactie
24/08/2008 @ 07:18

Het was me een drukke dag gisteren en dacht o de kids slapen vast wat langer ... mooiniet dus

Margo die wil nu fluiten je moet dat snoetje dan zien er komt wind uit haar mondje maar geluid dat niet

Ze begint nu ook te knijpen als ze haar zin niet krijgt ... Ina heeft het hard te verduren de laatste tijd . En mama is bemiddelaar

Nu ze kunnen ook niet zonder elkaar hoor s'morgens moet ik heel snel zijn wil ik als eerste op de kamer van Margo zijn als die wakker wordt want haar grote zus staat al vaak naast Margo haar bedje om haar te sussen " mama komt hoor ..." * * Zwijm zwijm **hoe lief

In de week was ik ook de vaatwasser vergeten op te zetten en we hadden net gegeten en ik zeg "O de vaatwasser zit vol "
Zei Dave " doe het dan met de hand "

En in Ina stond als eerste klaar om af te wassen ... en de volgende dag hebben we weer met de hand samen afgewassen .
Wat wordt mijn meisje groot denk ik dan

Gege , Dat doen we nog eens over
Luca doet het goed hoorde ik ... flinke brok heb je daar
Ja nog een weekje en de school begint terug . Het zal wennen zijn voor noah maar het zal hem vast goed doen .
Wanneer mag Dina beginnen ?

Groetjes Erika

Link naar deze reactie
24/09/2008 @ 12:32

hallo

het is hier serieus stilletjes, ale ik moet niet veel zeggen ben zelf al een tijdje niet meer komen vertellen

hier alles goed
noah is goed t school jaar begonnen, hij heeft hem goed aangepast in zijn nieuwe school, zijn juf is ook super lief.
hij wordt daar goed opgevangen.( hij gaat nu naar een BLO in neder over heembeek)
wat minder is is dat het busje hem veel te vroeg zou komen halen hij begint t school pas om 9 u en ze zouden hem al om 06.45u komen halen en s 'avonds heeft hij om 15.30u gedaan en hij komt pas thuis om 17u
dus dat is minder, zolang ik niet ga werken gaan we hem s morgens brengen en gaan we hem ook halen, in januari moet ik terug gaan werken, daar tegen zullen we een oplossing moeten vinden.

met luca gaat het ook, hij is wel wat verkouden maar dat is nu de periode zeker.
voor de rest wordt hij serieus groot.
de 5de oktober wordt hij gedoopt dus is het hier feest.

en ons dina ook wat verkouden maar voor de rest ok.
ze praat nu echt goed en ze kent echt super veel woordjes, maar als er iemand is dan wilt ze niets zeggen!.

en met ons ook alles goed, guido is onze tuin aan het af werken, vandaag wordt er grond gebracht, we zullen dan gras maten kopen dat het direct proper is, maar het zal wat nipt zijn tegen den doop, een ook we mogen er een tijdje niet op lopen dus is het mischien best om die gras maten achter den doop te kopen zodat ze niet direct kapot gaan.

guido heeft noah en dina belooft dat ze dan een konijntje krijgen, dus moeten we dat ook nog in orde brengen he, onze noah zagt er elke dag achter, " papa tuin maken dan noah konijn pakken"

en erika, hoe gaat het met jullie?

en met u kim hoe gaat het?

en de andere madamekes.

groetjes gégé xxxxx

Link naar deze reactie
24/09/2008 @ 16:00

Gégé ,
Wat fijn dat hij het zo goed doet op zijn nieuwe school .
En ja moest je hem al kunnen halen zou dat al schelen hé .Hier zijn de kids ook al van 10 voor 7 de deur uit maar Dave kan Ina van school halen en ja Margo das toch anders bij omi dan op school .

Alé de guido is vollop aan de werken bezig das goed dan kunnen jullie van jullie tuin gaan genieten . EN ja mss beter wachten met het gras zou zonde zijn dat het kapot gelopen wordt want maak de kids maar wijs dat ze daar moeten afblijven .

Veel plezier met den doop de 5 de

HIer is het een echte ziekenboeg ... alé we zijn al aan de beter hand hoor .Van Vrijdag heeft Margo al diaree ... amai niet alles zenne en dan ook al is goed overgegeven ben dan zaterdag naar den dokter geweest want ik had ook al een week last van mijn darmen .
Dus drie dagen thuis geweest .
Ina die heeft maar één keer overgegeven en wat diaree maar die wou naar school zenne die is niet thuis te houden .
Het gaat heel goed bij juf nancy .
En ik sprak haar aan deze week en ze was vol lof over onze meid .
Zo zelfstandig en beleefd . Ze mag ook alleen op de pc omdat ze dat al zo goed kan ( verslaafd net als haar mama zeker ) . EN de juf stond versteld dat ze de letters van haar naam al kan ( hihi zijn er niet veel natuurlijk )
En tellen moeten ze kunnen tot 6 maar dat gaat ook al verder . INde week vertelde ze dood leuk mama twee + één is drie .

Margo begint ook goed te praten . Soms nog wat moeilijk want ze kan haar boos maken hoor als ik ze niet dadelijk versta .

amai wat een epistel ...

Hoe is het met de andere meiden ... kim , danniel

vele groetjes Erika

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]