< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Ik zoek dames die gaan bevallen in Ieper

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
Ik zoek dames die gaan bevallen in Ieper
07/08/2008 @ 18:47
Muis

Online Status Bekijk profiel
Hoi,
heb juist eens vlug in het wekelijks nieuws gekeken, mijn ventje haalt dat altijd de donderdag na zijn <werk.

Mariposa, je staat erin met je dochtertje. Maar ik denk dat haar naam verkeerd staat geschreven...

En Tweety, ik heb je ook teruggevonden.
Leuk!

Groetjes Muis

Link naar deze reactie
07/08/2008 @ 20:13
mariposa

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
o leuk om te weten
kga der morgen zeker achter gaan! ben benieuwd wat ze van haar naam zouden gemaakt hebben

Link naar deze reactie
07/08/2008 @ 20:44
evi

hey,

muis, kheb het ontwerp doorgezonden wi, maar das nog maar voorlopig, We hebben die 2 kaartjes topegesmeten als je weet wak bedoel. volgende week krijg ik het uiteindelijke ontwerp. en van de prijs zou het zoiets zijn tuss 250 EN 300 euro ongeveer voor 150kaartjes, maar er blijven maar mensen vragen stuur een kaartje hé.

nog een vraagje: wij hebben nu 155 kaartjes dat we moeten zenden naar de mensen, hoe ga je daar op voort hoeveel schuimwijn je moet kopen. we gaan er binnen 2 weken om naar de auchan, heel lekker roséschuimwijn van op babyborrel geproeft mmmm. maar ja hoeveel moet je er meebrengen, tis nie da mijn ventje daar dan direct terug om kan hé?
en zouden jullie nog doopsuiker bijbestellen? ik heb er 150 bestelt maar stel dat ik dan tekort kom. er hangt een kaartje op mijn werk voor iedereen dus als er dan mensen komen die geen kaartje had hebben, krijgen die toch wel een doopsuiker hé. wat denken jullie?

ahja. voor mijn verjaardag heb ik van mijn ventje, zo'n armbandje gekregen voor ons ventje int witgoud met zijn naam op. ik wilde niets voor mezelf en dan heeft hij dat maar gaan halen. En om zijn fout goed te maken op mij verjaardag met heel da geval met da kind daar. heeft hij een boeket met 22rozen laten thuisbezorgen. kwas direct alles vergeten

groetjes

Link naar deze reactie
08/08/2008 @ 00:08
Muis

Barstende koppijn, niet kunnen slapen...

evi, allé, je ventje heeft zijn charmes bovengehaald. soms moet je daar zelf wat aan sleutelen.
Ka je niet wachten om bij te bestellen, eerst zien hoe het vlot met de doopsuiker?
Langs de andere kant, er zijn er ook die een kadootje brengen en die je dan ook eentje moet geven. (van ons ga je ook wel iets krijgen, noortje zal da wel meebrengen naar de opvang...)
En van die schuimwijn.
Ist een borrelfeest of ist voor bij je thuis?
Wij hebben een feest gegeven voor 150 pers.en hadden 20 dozen van 6 flessen witte wijn gehaald. Wij hadden er nog 10 dozen over. OOk fruitsap geschonken en andere dranken, maar elk kreeg een glas toen ze binnenkwamen.

groetjes

Link naar deze reactie
08/08/2008 @ 00:12
Muis

evi, heb juist es gekeken.
Zal mooi zijn jullie kaartje!
Dat turquoise blauw, of hoe noemen ze da, zie ik ook heel graag!
Je hebt smaak!

Muis

Link naar deze reactie
08/08/2008 @ 19:36
evi

Hey

hihihi, pff en verlangen da ik doe!!! ie begint nu wel echt fel te stampen ze, ne zit altijd in min weg!!! En als ie beweegt en papa wil ker voelen stopt hij!

muis: weet je al iets meer van die ivf? nee we geven geen babyborrel, gewoon als de mensen komen.

groetjes en e goe weekend

Link naar deze reactie
09/08/2008 @ 11:00
Muis

hoi

Wij zijn deze week op gesprek geweest dus.
En vanavond begin ik te spuiten met menopur en decapeptyl(hormonen)
Woe.moet ik terug om te zien hoe mijn eierstokken dus reageren.
En tussen 20 en 25 aug.moeten we voor de pick-up vn de eitjes en terugplaatsing.
Het zit nu in een sneltrein...

groetjes

Link naar deze reactie
10/08/2008 @ 12:18
evi

alé hopelijk wordt het voor jou 3de keer goeie keer hé

veel succes

Link naar deze reactie
10/08/2008 @ 13:57
mariposa

o muis, zo spannend zeg!!
gaat opeens heel snel idd!!

khoop voor jullie dat het rap prijs is wi

Link naar deze reactie
10/08/2008 @ 19:43
Muis

'k hoop het ook, dat we nu lukt.
op den duur is iedereen rondom je zwanger en ikzelf blijf sukkelen en telkens een ontgoocheling verwerken.
Geef je nog BV mariposa?

Muis

Link naar deze reactie
10/08/2008 @ 22:14
mariposa

das idd bij vele mensen die proberen zwanger te geraken he! iedereen lijkt wel zwanger en bij u lukt het dan nie zoals dat zijn moet!
veel courage, moet nie makkelijk zijn wi zeg!

ik geef nog steeds volledige bv, maar tis wel voor de helft in een flesje gegeven. de andere helft drinkt ze nog aan de borst zelf!
ma tis een heel gedoe wi! pfff, eerst ligt ze gemiddeld een uurke aan, dan begin ik te kolven en daarna moet ik dan nog die gekolfde melk geven in een flesje. overdag valt dat al bij al mee, maar snachts is die 2 uren der echt bij momenten te veel aan!
mijn vriezer zit ondertussen goe vol met melk, want ik heb veel meer melk dan dat zij drinkt....

vandaag was gelukkig eens een goeie dag, hele dag om de 2 uren willen drinken aan de borst en pas rond 16u de eerste keer moeten bijvoeden. tgaat miss toch nog de goeie kant op hihi!

Link naar deze reactie
11/08/2008 @ 09:54
evi

hey,

mariposa: tis mss e raar vraagje, maar zijn je borsten nu nog altijd hard en pijnlijk of is dit al over? toen een collega gekocht had moest ik een voelen en da was just gelijk dat er daar stenen in zaten! daarvoor ben ik wel een beetje bang.

en iedereen ne goe weekend gehad?
tweety hoe gaat het met jou babyke?

Dopen jullie je kindjes? van ons wordt ie gedoopt de 9de november.

[Laatst gewijzigd door evi - 11/08/2008 @ 09:56] - Link naar deze reactie
11/08/2008 @ 10:19
Muis

Mariposa, jong, wat een gedoe. en jij doet alles alleen
chapeau!!
Evi, onze kindjes zijn gedoopt als ze enkele weken oud waren

Muis

Link naar deze reactie
11/08/2008 @ 12:26
mariposa

hoi
evi, mijn borsten zijn bijna nooit meer zo hard hor! dat is enkel zo op de momenten dat je stuwing hebt. de 4de en 5de dag zijn meestal het ergste. nu zou ik der ook eens last van hebben als ze 6 tussenlaat! je borsten worden heel snel gewoon aan de routine van je kindje en zullen dus enkel smorgens nog wel eens zo gespannen staan.
moet geen schrik hebben, vanaf dat ze der dan ook maar een heel klein beetje van gedronken hebben is dat al een heel verschil! en warmte doet wonderen die eerste dagen.

mijn kids zijn niet gedoopt! ik ben zelf nie gelovig en wil nie mee doen aan heel die cirque. mijn meme heeft het er moeilijk mee, maar da is de enigste! ze krijgen wel elke keer de gelovigen feest vieren ookk een feest met cadotjes! zoals nu vrijdag al de eerste! geboortefeest ipv doop.

muis, da maakt geen verschil hoor dat ik er helemaal alleen voor sta. uiteindelijk bij bv moet je het toch allemaal zelf doen he, je kan moeilijk je ventje even laten kolven hihi!
en na al dat werk zou ik ook geen ventje willen dat flesje laten geven, maar zelf even lekker je kindje zien genieten, dat ge toch weet waarom ge al die moeite blijft doen om te kolven.

Link naar deze reactie
11/08/2008 @ 19:44
evi

ey,

Pff ik deze middag een uurtje geslapen en een enorme rare droom gehad. Dat ik al bevallen was en dat mijn kindje daar lag in da bedje, het was just gelijk ne kind van een paar maanden, echt groot. Ik had er maanden niet naar gekeken, en als ik het vasthad leek het het mijne nie! pff ik stond ervan in schuim en zweet!!!!
angst zeker voor wat komen zal of zo??? kmoet er de hele tijd aan denken, bang dat ik mijn kindje niet zal willen vasthebben!!

Link naar deze reactie
11/08/2008 @ 21:34
Muis

evi,
ge moet daar nie mee inzitten.
jullie hebben toch een kindje gewild. dus dat zit goe
Eens het ventje geboren wordt, ga je het kunnen opeten. Echt, ik meen het. Da's iets van jullie eigen vlees en bloed, dat leefde in je gedurende 9 maanden...
Een vriendin had een ongelukje en wilde de baby niet houden en toch doorgezet en kijk nu, ze ziet het ook heel graag.

dat moedergevoel komt wel, zeker en vast. De natuur heeft het zo gewild. Dat kindje heeft jullie als ouders uitgekozen. Ik geloof daar sterk in...

tatata
muis

Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 19:21
Tweety

Hey,

pff, ik ben er eindelijk nog eens geraakt, niet normaal hé ik heb echt wel tijd tekort. Hebben jullie dat ook gehad toen jullie je 2de kindje hadden? Amai, dat is hier echt niet te doen. Ik raak gewoonweg niet meer door mijn werk. Zo heb ik natuurlijk al weer veel gemist van jullie posts maar ja niet aan te doen, en om alles te lezen dat zie ik niet echt zitten ,

Maripoza, je staat ook mooi in het wekelijks nieuws hé, ik sta onder Houthulst. Er waren er echt veel hé die bevallen zijn in Ieper in de periode dat het wekelijks nieuws in verlog was. Echt niet normaal.

Hoe gaat het anders nog verder met jullie? Hier alles in orde wel heel druk maar ja dat nemen we er bij hé.

Alé zal jullie laten en hopelijk heb ik nu vlugger tijd om nog eens bij te posten.
Groetjes

Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 11:39
mariposa

hoi
jaja tweety, ik heb dat ook gehad, die overgang van 1 naar 2 viel mij in het begin ook zwaar. deze keer totaal geen last van gehad, ook al heb ik dan zoveel zorgen aan mijn meiske.
kheb nu zelfs 2 logees van 10 en 12 en zelfs dat lukt nog net! zou wel nie zijn voor hele dagen, kgeraak ook nie zo makkelijk meer aan de pc.

jaja ik heb je zien staan wi in de gazet en idd, der staan der heel veel in he. een stuk of 6 dak kenne en daarvan zelfs 4 dak gaan bezoeken ben in de klinieke. moest daar toch alle dagen zijn he vo nayeli. stond allesinds op jouw pagina nog eentje dat ik ken. kweet nie meer of het tiany of thijsje was.

zeg zijn der onder jullie die de gazet van regio roeselare hebben? of iem kennen die dat heeft? we zouden onder moorslede staan met een 4-geslacht, ma de fotograaf wist nie wanneer. is ook zo stom om ze alle weke te gaan kopen he.

alles verder goed?
groetjes
lies

Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 14:04
Muis

hei

mariposa, ik ken niemand die de gazette van regio roeselare heeft.
idd.niet te doen om elke week de gazet te kopen, bij ons duurde het een week of 7 denk ik. Wij hadden al gebeld naar de redactie etc.

tweety, ik vond het ook druk van 1 naar 2. maar ik was toen blij dat ons Mathiesje al 3 jaar was. Die kon al een klein beetje zijn plan trekken. En als het school was, was die ne hele dag weg.

evi, hoe ist met jou?

muis

Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 18:47
evi

hey,

ah met min gaat da redelijk goed wi, manieren aan het zoeken om mijn dagen te vullen!!!
pff was het al maar oktober!!!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >