Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 07/08/2008 @ 10:51 Bloem | he meisjes, Hier alles goed verlopen. Geen complicaties en om 12.30 kon ik weer naar huis. (ik ben om 7.30 al gecurreteerd) Weinig pijn en bijna geen bloedverlies. Eind augustus hebben we een afspraak bij de gyn om de onderzoeken door te nemen. Liefs Bren |
| 08/08/2008 @ 09:37 mariska | Hoi Bloem, fijn dat het allemaal is meegevallen, sterkte nog met het herstel. Jenny is je ei al voorbij gekomenen? Mijn ei moet volgende week woensdag langskomen ongeveer. Musje vervelende dat je zou zware tijd heb, probeer als Julian slaap ook lekker even te rusten. Bij meike heb ik ook 3 maanden alleen gekoft, is idd geen pretje. Kusjes Mariska |
| 08/08/2008 @ 10:03 jenny | Hoi meiden, Bloem, heel veel sterkte meid, gelukkig is het meegevallen. Mijn ei komt eraan hoor Maris, ik denk morgen. Ik ben gisteren niet aan ovu-testen toegekomen vanwege de hectiek, maar eergister had ik een bijna positieve test en gisteravond had ik opeens erg veel vruchtbaar slijm, dus hebben we gelijk maar even "geklust". Ik denk dus dat ik 23 aug mijn NOD heb. Groetjes Jenny |
| 15/08/2008 @ 19:45 Bloem | jenny, inge en maris hoe staat het erbij jullie voor?? Ik mag over 1,5 week naar de gyn en ga dan meteen wat hulp vragen. Ik wil alles toch beter emotioneel gaan verwerken. ik zou namelijk nu niet weten, hoe ik met een eventuele nieuwe zwangeschap zou moeten omgaan. |
| 17/08/2008 @ 21:15 mariska | Hoi Bloem, ik leef ook met je mee, wat een ellende 2 miskramen achter elkaar. Hier is mijn ei afgelopen donderdag geweest en we zitten dus weer in de wacht. Jenny wanneer is jou NOD aanstaande woensdag?? Inge hoe is het met jou? Gr Mariska |
| 19/08/2008 @ 15:31 jenny | Hey meiden, Mijn ei was lekker laat, en denk ook niet dat het iets gaat worden deze maand. De dag van mijn positieve ovutest moest ik afrijden op de motor, dus stress alom.....maar wel geslaagd ![]() Maar dan heb ik dus vrijdag a.s. mijn NOD, maar geen kwaaltjes hier hoor.... Bloem, Inge....hoe is het bij jullie?? Inge, gaat het weer goed met de clomid?? Bloem, is je cyclus alweer een beetje terug?Of is het daar nog te vroeg voor?? Maris, afwachten maar weer, Pff..weet niet of ik volgende maand aan IUI ga beginnen..... Gr. Jenny |
| 23/08/2008 @ 08:54 mariska | Hoi meiden, hoe is het met jullie? Gr Mariska |
| 23/08/2008 @ 10:19 Bloem | Ola, meisjes! Nog een paar dagen en ik ga naar de gyn om de onderzoeken door te nemen. Ook, ga ik vragen of zij mij door verwijst naar iemand die mij kan helpen (op geestelijk gebied dan) Ik kan mijn frustraties, toch erg moeilijk kwijt. Snds gisteren, is het bruinverlies bijna zo goed als over. Echt nog inimini beetje. Dat werd tijd ook. Over mijn cyclus kan ik helemaal niets zeggen. Ik zie het vanzelf wel. Ik wil deze maand ook echt niet zwanger worden, dus maakt het niet zo veel uit. Ik houd er sowieso rekening mee, dat wel weer een jaar zal duren voordat het weer zo ver is. Ondertussen zijn we nu dus 1 jaar en 8 maanden bezig (en nog geen normale zwangerschap) Al mijn vriendinnen worden nu ook zwanger en dat maakt het er niet makkelijk op. Hopelijk blijf ik ooit wel een keer zwanger. We zullen het zien. Lukt het bij de rest van de dames nog een beetje?? Hoe zit het bij jullie, met de frustratie? Liefs Bloem |
| 23/08/2008 @ 11:41 jenny | Hoi Bloem, fijn dat je nog even langskomt om te laten weten hoe het met je gaat. Ik begrijp je frustratie maar al te goed hoor. Ookal ben ik nooit zwanger geweest. Ik ben nu ook 1 jaar en 8 maanden bezig, ik weet ook niet of ik wel zwanger kan worden. Sterkte in ieder geval...... ![]() Hier nog geen . Gisteren dacht ik even "Hey daar is ie weer", omdat ik rood aan mijn wc-papiertje had met afvegen. Maar nu kan ik hem dus niet meer vinden.. Dat heb ik nog nooit gehad, maar betekend volgens mij weinig goeds.....en innesteling kan het niet meer zijn... Jenny |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wie wil er nog vanaf april 07 voor gaan?

. Gisteren dacht ik even "Hey daar is ie weer", omdat ik rood aan mijn wc-papiertje had met afvegen. Maar nu kan ik hem dus niet meer vinden..
Dat heb ik nog nooit gehad, maar betekend volgens mij weinig goeds.....en innesteling kan het niet meer zijn...