< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Moeilijk zwanger worden... » Voor het eerst naar de gyn geweest

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Moeilijk zwanger worden...
Voor het eerst naar de gyn geweest
02/08/2008 @ 06:50
Jinx

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ohh dat is leuk.., dan heb je al iets om naar uit te kijken.
Maak je een foto voor je profiel als het kamertje af is?

Christine is ondertussen 1 jaar geworden
Wij hebben het lekker onder ons 3tjes gehouden. We zijn met haar naar de dierentuin geweest. En ze vond dat echt super leuk. Thuis hadden we pannenkoeken gegeten (voor het eerst voor haar) en dan natuurlijk was er een leuk versierde prinsessen cake. Die ze heel erg netjes op at vond ik

Viekemieke: Hoe gaat het met jou?

Groetjes, Jinx

Link naar deze reactie
06/08/2008 @ 11:37
Eitje

Online Status Stuur bericht
Ja idd van harte gefeliciteerd. Wat gaat het snel he zo`n jaar dan.

Natuurlijk laat ik een foto zien van hoe het is geworden.

Eerst maar eens heerlijk genieten van mijn, vind ik zel, wel verdiende vakantie. Heerlijk zeg.

we gaan nog een weekje naar Reuver dat is in het noorden van Limburg. Hopelijk blijft het weer een beetje mooi en hebbenw e het in ieder geval droog die week.

Mara donderdag gaan mijn moeder en ik eerst naar de verloskundige, ben benieuwd hoe het is met de kleine en dan hebben we vrijdag de 20 (19) weken echo. Spannend hoor ben echt wel super benieuwd hoe het met ons kleine mannetje of vrouwtje gaat.

Liefs

Link naar deze reactie
06/08/2008 @ 20:28
Jinx

Eitje: Ik geloof dat ik het al een keer gevraagd heb.... Maar wil je weten wat het wordt? Of blijft het tot het laatst een verrassing?

Wat een goed vooruitzicht is dat. Een paar weken vakantie. En wat leuk dat je naar Reuver gaat. Dan ben je niet zover vandaan waar ik woon Ontspan je maar lekker en geniet maar van al het moois op je vakantie. Dat doet altijd goed.

Groetjes, Jinx

Link naar deze reactie
08/08/2008 @ 10:24
Eitje

Vandaag de 20 (19) weken echo, spannend hoor hoe zal het zijn met ons kleine moppie.
Nee wij willen niet weten wat het gaat worden.

Ja zo`n vakantie doet altijd goed hahaha, en voor die tijd hebben we heel wat te regelen en na die tijd ook dus, een weekje er tussenuit zal ons goed doen.

Grappig dat wij dan bijna bij jou zijn.

Groetjes

Link naar deze reactie
08/08/2008 @ 21:59
Jinx

Hoi eitje, Hoe was de echo gegaan??

Groetjes, Jinx

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 15:01
Eitje

Ja de echo was prima. Allles zag er goed uit, geen gekke dingen. Behalve dat mijn navelstreng maar 2 aders heeft maar dat was verder geen probleem. Al kan het kindje een kleine groeiachterstand hebben en als de verloskundige dit voelt dan kunnen we met 30 weken nog een extra echo hebben om te kijken of alles oke is. En we gaan een 3 en 4d echo laten maken.
Maandag moeten we weer naar de verloskundige en ben ik benieuwd hoeveel kilo`s erbij zijn gekomen want mijn buikje is nu echt lekker ana het groeien, hihi. En ik kan het goed voelen en mijn aanstaande man kan het ook al voelen. Super geweldig.
Aanstaande man zul je wle denken, ja we hebben heel romantische samen besloten om te gaan trouwen voor de kleine er is. Dus dat wordt een dikke buiken bruiloft ergens in november.
Hoe is het verder bij jullie. Grappig dat ik nu steeds minder op het forum kijk dan een aantal maanden geleden toen ik bijna elke dag wel ff keek.

Groetjes

Link naar deze reactie
26/08/2008 @ 16:23
Jinx

hahaha ik denk ieder van ons dat wel heeft.
Alhoewel ik toch 3 x in de week dit onderwerp bezoek.
Ik zit nu ook te typen met Christine op mijn schoot.

Hier gaat alles goed. We hebben er weer een neefje bij!
Christine is nu echt bezig om te proberen met lopen. Maar alleen kan ze het nog altijd niet.
Ik ben zelf bezig om die overtollige kilo's nu eindelijk eens kwijt te raken.

Ook is mijn kleine meid bezig met haar kiesjes. Er zijn alweer een aantal huilerige dagen voorbij

Viekemieke hoe gaat het met jouwn laatste loodjes?

groetjes, Melis

Link naar deze reactie
08/09/2008 @ 09:28
Jinx

Hoi Dames,

Hoe gaat het hier?
Christine heeft van het weekend goed de koorts te pakken gehad.
Gelukkig is haar temp. goed gedaald.
Ze loopt nog steeds langs alle meubels af en komt overal aan waar ze niet aan mag komen.

Ik heb vorige week weer een afspraak gemaakt met een dieetist. Ik heb geprobeerd om uit mezelf de kilo's er van af te krijgen, maar het is geen succes. het begint nu ook bij mij weer erg te kriebelen naar een tweede
Ik hoop dat het nu weer wat vlotter gaat en dat ik spoedig ook ben...

Groetjes, Jinx

[Laatst gewijzigd door Jinx - 08/09/2008 @ 09:32] - Link naar deze reactie
16/09/2008 @ 14:02
Eitje

He jinx hier alles super, heb nu al echt een buik. Alle grote voorbereidingen voor het a.s. huwelijk zijn getroffen, alleen nog een paar kleine dingetjes.

Voor de babykamer is het nu wachten op het behang, bleg wat een gezeur zeg. We hebben al een deel, maar het andere deel is door leveringproblemen nog niet binnen, ja hopelijk van de week. maar goed we staan nu eigenlijk een beetje stil. Dus ik hoop echt dta het er vand e week is en dat er misschien dit weekend al behangen kan wordne door iemand, Ik zelf niet want ik moetw erken maar heb lieve hulpjes dus... ;-)

Dus toch nu de kriebels voor een 2de. Leuk man.

Groetjes en tot hoorens

Link naar deze reactie
27/09/2008 @ 15:02
Eitje

woensdag een gezinsauto opgehaald, en naar de verloskundige geweest die vond dat ons moppie te groot was voor het aantal weken dat ik zwanger ben, dus heb ik donderdag 2 uurin het ziekenhuis gezeten voor een bloedsuikercurve. Maandag hebben we een echo om te zien hoe groot het echt is en dan de uitslag bij de gyn, wle of geen zwangerschapsdiabetes, bleg balen hoor, maar goed we zullen zien.

Woensdga trouwens ook een 4d echo gehad, das een 3d beeld maar er zitten ook nog bewegingen bij. Wat is dat een aanrader zeg, echt super gaaf en leuk om te zien. Ons moppie heeft nu echt al een gezicht voor ons. Al is het wel een druktemakertje. maar ik voel het meeste niet eens omdat mijn placenta aan de voorkant ligt en dat dus dempt.

Donderdag hebben we het kamertje behangen en zijn de meubles gekomen en de kinderwagen, joepie de poepie.

Morgen gaan we een vloertje leggen en dan is het kamertje bijna zover dat de meubels erin kunnen en dat ik bezig kan met het babyspul op zijn plaats te leggen en zetten want het stapelt zich aardig op.

he viekemieke hoe is het met jou verder al lang niets meer van je gehoord.

Liefs

Link naar deze reactie
28/09/2008 @ 12:36
Jinx

hoi hoi Eitje,

Wat een toestand zeg! Ik ben eens benieuwd wat de echo laat zien morgen.
Nu de eind datum steeds meer in zicht komt, is het wel lekker om de babykamer af te hebben. Zo te lezen schiet het al goed op bij jullie

Ik heb ook goed nieuws.. Vanmorgen heb ik een zwangerschapstest gedaan en die gaf 2 streepjes aan.. Ik ben dus ook weer zwanger!!

Ik kan het haast niet geloven. Ik denk dat ik voor de zekerheid een afspraak bij de dokter maak, om daar nog een zwangerschapstest te doen. Zodat ik een bevestiging heb.

Link naar deze reactie
28/09/2008 @ 14:02
Eitje

Zo dat is lekker snel zeg. Gaaf zeg. Ja idd ff bij de dokter langs dan wete je het idd zeker. Maar goed zo`n test geeft natuurlijk ook wel een duidelijk antwoord. Is de kleine strax geen kleine meer maar een grote zus. Super zeg.

Ja idd maar ben er niet zo heel bang voor hoor. Maar goed je weet nooit he. Heb verder geen symptomen als stroperige urine, dorst, en mijn urine was schoon van suiker. Maar si wel leuk om ons moppie nog eens te zien. Maar houd jullie wel op de hoogte van de ontwikkelingen.

Morgen gaan we de meubels in elkaar zetten, joepie de poepie.

Liefs

Link naar deze reactie
28/09/2008 @ 21:07
Jinx

Met het kamertje inruimen (meubels in elkaar zetten en de eerste kleertjes in de kast hangen) wordt alles meteen een stuk definitiever.
Nog even en er ligt een klein wondertje in dat kamertje
Heel veel succes en plezier gewenst morgen met het in elkaar zetten van jullie baby kamer..

Ik heb vanmiddag nog een zwangerschapstest gehaald. Ik kan het echt niet geloven dat ik zwanger ben. Morgen vroeg ga ik meteen maar testen, en dan eventueel een afspraak maken bij de verloskundige... Ik vind het nog steeds raar om dat te typen

En aangezien ik weer een hele lange tijd geen heb gehad, weet ik ook niet hoever ik ben. Zelf denk ik een week of 2 misschien 3!
Ik wacht daarom nog maar even met een banner aanmaken totdat ik het zeker weet

Fijne avond.. Jinx

[Laatst gewijzigd door Jinx - 28/09/2008 @ 21:10] - Link naar deze reactie
29/09/2008 @ 07:25
Jinx

Ik heb vanmorgen weer een zwangerschapstest gedaan en het gaf meteen twee dikke strepen aan... Ik denk dus dat ik vanmiddag al een afspraak maak met de verloskundige

Ik kan het nog steeds niet geloven.. hahaha

Gr, Jinx

Link naar deze reactie
29/09/2008 @ 12:27
Jinx

Ik heb de afspraak gemaakt.
A.s. Donderdag middag krijg ik een echo om te zien hoever ik dan ben

Jinx

Link naar deze reactie
29/09/2008 @ 14:25
Eitje

Geweldig zeg lekker van genieten van het kleine GROTE nieuws.

Hier is alles in orde, echo was weer leuk als altijd natuurlijk, maar het belangrijkste is dta ons kindje 1 week voorligt, maar daar hoeven we ons geen zorgen om te maken. Ondertussen kreeg ik ineens een bloeddruk daling, koud en zweten joh, maar bij het op mijn zijde draaien was het snel weer over. Kwam doordat als je lang op je rug ligt de vaten dan worden dichtgedrukt.
Later bij de gyn was bloedruk weer in orde ook, 123 over 72 nou kan niet beter dacht ik zo. Gewicht was 1 kilo minder dan vorige week, 69,0 kilo. dus in totaal 6 kilo gegroeid in een deze zwangerschap, netjes ook dacht ik.
Uitslag was goed, geen zwangerschapsdiabetes, wat ik ook al niet had verwacht. Maar met 5 weken nog wel een echo om de groei in de gaten te houden, ook omdat ik een 2 aderige navelstreng heb. Maar dat vinden wij helemaal niet erg, hihi. En nog een keer bloedprikken + urine inleveren. En ik blijf gewoon onder controle bij de verloskundige, dus dat is dan ook wel weer mooi.

Goed een heel verhaal maar goed.

Hoor weer van jullie en jinx heel veel plezier donderdag alsvast lekker genieten van een heel klein spruitje.

Link naar deze reactie
29/09/2008 @ 21:16
Jinx

Woww wat een super nieuws. Misschien wordt het een groot kindje. En inderdaad de laatste weken groeien ze niet zo hard meer en komen ze alleen maar bij in gewicht. Het is altijd fijn om te weten dat alles goed gaat met het kleine wondertje.

Hoe was het gegaan met het opbouwen van het kamertje?

Groetjes, jinx

Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 16:08
Jinx

Ik ben nu net terug van de echo.
Ze konden alleen maar een vrucht zakje zien, meer niet.
De verloskundige zei dat ik tussen de 3 en de 5 weken zwanger ben. En ze dus nog niet veel kunnen zien.
Nu moet ik over 3 weken terug voor een tweede echo

Spannend... Jinx

Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 16:20
Eitje

zo dat is spannend zeg. Dus nog ff in spanning afwachten.

Ja opbouw van het kamertje loopt.

Behang, vloer zitten erin, rolgordijn + normaal gordijn hangt met daaronder een kleine vensterbank. Van de meubeltjes zit het ledikantje en de commode in elkaar. Als er dan koven om de losliggende verwarminsbuizen zit kan de kledingkast erin, en de plakplinten en dan nog een mooie lamp en plank aan de wand en klaar is ons kamertje.

15 oktober komt er iemand van de kraamzorg op bezoek. Ben benieuwd waar ze allemaal naar vraagt en wil kijken, hihi.

Groetjes

Link naar deze reactie
02/10/2008 @ 22:44
Jinx

Ohh dat schiet aardig op.
De kraamzorg komt uitleg geven wat een kraamverzorgster allemaal doet. Tevens vraag ze ook of hun ergens rekening moeten houden.. Wel of niet roken, of er huisdieren aanwezig zijn.. enz

Ik vind het bij mij inderdaad spannend. Ik hoop dat het kindje goed groeit. En dat ik op 20 Okt op de echo ook duidelijk kan zien dat het gegroeid is. Ik ben er nu nog wat voorzichtig mee. Ik zal het daarom ook aan niemand vertellen totdat ik meer zekerheid heb.

Gr, Jinx

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >