Hoi,
Hier gaat alles goed, maar het is wel druk met mijn twee meiden! Gioia weent veel als ze wakker is, gelukkig slaapt ze wel goed en veel

En Daria wil natuurlijk ook haar portie aandacht... en als ze beiden slapen dan schreeuwt het huishouden voor wat aandacht
Isabelle,
Hoe is het met je? Al bijna 30 weken!! Het begint al op te korten!
En met Mika? Wat snapt hij van je zwangerschap?
Daria was ook met keizersnede gekomen ja. Had nu wel op een natuurlijke bevalling gehoopt, maar helaas...
Ze heeft haar schade idd al goed ingehaald, was vorige week 3,4kg, een kg meer als bij haar geboorte!! Ik geef borstvoeding. Wat ga jij doen?
Daria is heel lief en bezorgd voor haar kleine zus! Heel de tijd aaien en kusjes geven. Als Gioia huilt dan is ze niet op haar gemak, dat vindt ze niet leuk. Ze heeft ook het liefst dat Gioia bij mij is (alhoewel ik zou denken dat ze blij zou zijn dat Gioia af en toe in het park ligt of bij iemand anders is zodat ik met haar kan bezig zijn, maar niet dus)
De aanpassing lijkt ook goed mee te vallen voor haar. De week ziekenhuis van mij had wel veel impact op haar, ze miste mij, wilde niet mee naar huis, deed moeilijk om te gaan slapen, huilde veel,... maar dat is nu terug oké. Maar dat heeft toch wel even geduurd, ook toen ik terug thuis was.
Nitje, met jou alles goed?
Je werk... saai zou ik niet zeggen... het klinkt eerder chinees voor mij

Wat houdt je werk in?
Groetjes,
Nina