Dag Nea,
Ja, hoor, we kletsen gezellig verder op dit forumpje :-)
Vind het alleen ontzettend moeilijk om het telkens terug te vinden... Is nu al naar pagina 4 gezakt... Of heb je daar een trucje voor?
Ik ben inderdaad uit België :-D
Wat betreft studies: ik volg Rechten. Universiteit dus. En 2de zittijd komt overeen met herexamens. Aangezien ik in januari met een kleine baby niet echt aan studeren ben toegekomen, doe ik bepaalde vakken dus opnieuw in herkansing.
Intussen al 2 examens achter de rug, nog 2 te gaan.
(Daarom ook dat ik niet zo regelmatig antwoord... sorry daarvoor!)
Neen, ik moest in principe mijn borstvoeding niet afbouwen voor een nieuwe kinderwens. Maar R ging een weekje op vakantie met oma & opa, en ik had nog steeds 2 nachtvoedingen op het programma staan, en ik was zo moe en ik moest weer beginnen studeren, ...
Bovendien had ik tijdens mijn zwangerschap van R absoluut geen last van zwangerschapskwaaltjes, behalve dan vermoeidheid. En omdat ik al zo moe was...
Komt nog bij dat ik tijdens de borstvoeding héél véél productiedipjes had. En aangezien een nieuwe zwangerschap ook wel eens voor productiedips kan zorgen...
En tandemmen eens de nieuwe baby er zal zijn, zag ik helemaal niet zitten.
Dus ja, we hebben de borstvoeding dan maar afgebouwd.
Vind het nog steeds jammer, want die "intieme" band is nu een beetje zoek, en hij wordt nu gewoon nóg sneller groot...
Zoals je aan mijn banner kan zien, ben ik nog steeds in blijde afwachting. Nog niet terug ongesteld. Maar wel al een negatieve zwangerschapstest achter de rug (gisteren).
Morgen is NOD-dag. En 1 september verjaart mijn man. Dus als ik dit weekend niet ongesteld word, ga ik maandag testen, en dan kan ons zoontje als kadootje een positieve test geven.
Aangezien ik nog maar officieel in ronde 1 ben, ga ik ervan uit (zeker na de negatieve test van gisteren) dat het hoogstwaarschijnlijk niks zal zijn. Maar dan oefenen we komende maand nog maar eens :-)
Ik wens jou alvast veel romantiek toe in de aankomende klusdagen!
Groetjes,
Lina