< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Peuters » Peuters en hun broertje(s) en zusje(s)

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Peuters
Peuters en hun broertje(s) en zusje(s)
05/08/2008 @ 18:27

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Heilaba!!!

Joketje hopelijk heb ik jullie niet wakker gemaakt met mijn smus?
Maar bij deze nogmaals een ferme dikke knuf voor Emmatje!!

Elke pfew is moeilijk he als je zo ergens in een twee-strijd zit...

Mijn ouders waren ook relatief "oud".
Mijn mama was er 36 en mijn papa was er 37.
En ik had net hetzelfde als Anje eigenlijk.
Andere ouders leken (ik zeg wel leken) hipper (maar ik denk dat je dat als tiener altijd vindt)

Ik heb ook mijn papa erg vroeg verloren.
Toen ik 17 was...
Hadden mijn ouders mij dus vroeger gekregen (10 jaar of zo), had mijn papa Arlena en Lennart nog gekend...maar soit!

Het is iets wat je zelf moet beslissen.
Ik zou niet zozeer bang zijn voor de risico's.
Je zult sowieso goed opgevolgd worden.
En nu is mama worden boven de 35 eerder standaard dan uitzondering...

Ik zou eerder zitten met het feit: er weer opnieuw aan beginnen...

Ik ben er nu net 32 en ben blij dat als ik 40 zal zijn, ik uit de kleine ukkies zal zijn.
De dag van vandaag is 40 nog relatief jong, en dan kun je terug herbeginnen.
In de zin van: je vrijheid beetje bij beetje terugwinnen

Ik weet ook dat je man een stukje ouder is he?
Mijn zus is ook 13 jaar jonger dan haar man.
En daar is er ook een tijdje twijfel geweest rond een 3de ukkie.
Het is dan mijn schoonbroer die de knoop heeft doorgehakt...
Hij wilde geen opa-papa zijn...
Hij wilde nog actief kunnen voetballen met zijn zoon (waar een man niet al aan denkt he)...

Maar zoals ik reeds zei, jullie zijn de enigsten die kunnen beslissen...

Ik zou een vierde absoluut niet zien zitten. Hihi.
Niet voor de drukte...
Maar eerder van: het lot niet willen tarten!
Klinkt stom he...
Maar we zijn hier al gezegend met 3 gezonde prachtige kindjes...
Ik had dat gevoel trouwens ook al heel sterk bij de zwangerschap van Bernt...Zal dat kindje ook gezond zijn net als de andere 2...

Either way we zullen jullie meer dan 100% steunen!
Krijg je er een dik buikje bij, zullen we je steunen bij je ochtendmisselijkheid en uitkijken naar je echo verhaaltjes...
Hakken jullie de knoop anders door, dan blijven we leuke anekdotes bovenhalen van onze kapoenen!

Heel veel succes!

Hier etenstijd!

xxx

Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 21:23
Elke

Erg lief van jullie Anje en Manon! Bedankt! Dit is wat ik wilde, jullie meningen, en het helpt. Thanks!

Tja ik denk inderdaad dat we tegen de puberteit altijd wel wat vinden om onze ouder af te keuren, en dan is de leeftijd dus inderdaad een makkelijk doelwit. Boodschap: hip blijven whahaha

Oke, dat doen we dan. Ik hoorde daarstraks jonge pubers tegen mekaar babbelen: jong wat die durven uitslagen! De ene kreeg een kado van de ander: stiften. Tja ze vonden dat wat flauw zeker: het ging zo van 'oh nee stiften van de wibra, 6 weken en dan kunnen ze de vuilbak in, allez zeg die kloteboel, en ze deed of ze het inpakpapier bijhield en de stiften weggooide... Nu ze lachten daar allemaal mee, en ik was lichtelijk geshockeerd (allez je geeft een kado en ze keuren het af en dan vinden ze dat nog normaal ook). Toen bedacht ik me: ah dat zal nu 'in' zijn he? Een soort van 'cool' zijn...ik heb besloten echt wel OPEN te staan voor 'ander' gedrag (hoewel ik het niet goedkeur)...dus we blijven hip hihihi

Anderzijds: onze uks hebben vrienden genoeg he, ze hebben leiding nodig (Dr Phill indachtig...)

Enfin, in elk geval: we gaan ervoor...lukt het, oke, lukt het niet: ook oke...en eens het zover is, zullen we moeten nadenken over punctie of niet (ik denk het echter niet, tenzij hoge detail echo abnormaal is).

Manon inderdaad hubbie is al 51!!! Maar ik ken genoeg mannen die al veel vroeger gestorven zijn (onlangs nog vriend, jonge papa, even oud als ik!!). En anderzijds kan je ook 100 worden he! Dat staat nu eenmaal in de sterren...Life is a risk...and then you die. Ik bid elke dag dat we nog even langer meekunnen...en vooral dat de volgorde bewaard blijft! (je uks moeten afgeven...brr)

Morgen naar de NKO arts! Het gaat niet goed met Fientje: ze hoort haast niets meer, nog even en ik moet gebarentaal leren! Ben benieuwd , ze slaapt ook niet meer zonder Junifen, van de oorpijn. Ze wil niet in haar oren laten kijken, dus dat wordt morgen een ramp

PS weet je: die vierde, er 'terug' aan beginnen, drukte, daar zijn we dus absoluuuuuut niet bang van, integendeel, het is enkel de (eventuele)zwangerschap waar ik me zorgen om maak (net als jij Manon: het 'lot' tarten... Gyn zie vorig jaar: allez, klaar voor de volgende! Ze was meer opti dan ik hihi

Vele knuffies allemaal
Ikke nog eens

Link naar deze reactie
06/08/2008 @ 18:43
Elke

Jep weer onder het mes...(allez een klein mesje): ze is weer potdoof en 2-9 krijgt ze weerom buisjes...arm Fientje; net de tweede schooldag van het 1ste studiejaar...maar zo gaat het ook niet: ze verstaat de juf nooit!

Knufs
Elke

Link naar deze reactie
06/08/2008 @ 19:33
Anje

Hoi
ai Elke, da's minder, maar ja, daarmee zal het probleem wel weer opgelost zijn natuurlijk. Wel jammer dat ze dat niet in de vakantie meer kunnen doen... Maar ja, de dokter hebben ook vakantie zeker.

Joke, alles ok? Veel gevierd met Emmake? Veel cadeautjes gekregen? (allé zij dan hihi)

Warm he seg vandaag, pff zo plakkerig. Zal dan weer kletteren vannacht zeker?

Allé ik zal maar helpen om de kroost in bed te krijgen want gaat precies niet zo goed met de papa

Anje

Link naar deze reactie
08/08/2008 @ 18:22
Joke

Hey hey !

Ik lijk er maar niet meer te komen hé ...
Zou zoveel willen vertellen maar het blijft een beetje bij kinderpraat de laatste maandjes.
Ben er een beetje onderdoor gegaan vrees ik, heb geen zin meer om zelfs nog buiten te komen ... en voel me ook niet zo super in m'n vel, heel erg moe weer (ondanks de flinke nachten), heel vlug geïrriteerd en boos en gevoelig, zullen wel de hormonen zijn zeker ...
Dan ook weer superveel last al gehad van migraine-aanvallen, verschrikkelijk !

Wil niet komen klagen hoor, maar vind het aan d eandere kan took zo spijtig allemaal ...
ben altijd maar druk in de weer en heb soms geen flauw benul voor wat ... pff.

Anje, 't heeft goed gekletterd ook hé amai ! brrr !!! (ben ik niet zot van!) Kids bang van onweer ?
Het ging super hoor voor Emma (gelukkig die dag geen hoofdpijn zucht), klein bezoekje met koffie en zondag nog eens ... zag een groot feest deze keer helemaal niet zitten ... volgend jaar terug voor ons meiske hoor ! (want ocharme vraagt wel achter haar feest !)
Elin ook al bezig met haar verjaardag ?

Elke, terug onder't mes dus Fientje ochottekes ! een dikke knuffel ! En maar hopen dat het nu de laatste keer is en goed helpt !
Wat jullie keuze betreft, go for it meid ! Als je alles goed overwogen hebt, dan beslis je zeker juist !
En laat de natuur maar z'n werk doen ... (zo dacht ik er ook over na die bbz na Lisa en zie maar !) En de leeftijd .. goh .. als je lichaam nog meewilt en je ziet het helemaal zitten waarom niet ! (mijn lichaam kan dat echt niet meer aan, anders met plezier tien haha, grapje, alleen bij winnen lotto misschien!)

Manon, nee hoor ,niet wakker gemaakt, maar aangenaam verrast !
echt lief van je !
Gij ziet een vierde dus ook niet meer zitten ?!
Alles prima met de kroost ?

Sara, oei je spruiten zo vroeg wakker ! Elke morgen ! heellp ! hoe laat gaan ze slapen ?
En Adinda, drinkt zij nog veel voor ze gaat slapen ? Misschien dat afbouwen ? (hier alleen bij eten 's avonds en voor in bed kruipen krijgen ze een klein teugje water als ze willen)
Ja hoor, Thomas nog steeds bv !!! Ben echt fier hihi ... vind het alweer spijtig dat ik ga moeten afbouwen (en toch niet tot zes maand alleen bv zal kunnen geven!). Is zo leuk en zo'n innige band ...

Ga es zien voor wat eten ...

dikke kus, Joke xxx
en fijn weekend !

Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 14:03
Anje

Oeioei zo stilletjes.
Joke, zo depri meisje! Beetje de vermoeidheid die begint door te wegen misschien? Een dikke knuffel hoor. Je mag altijd bellen/mailen hoor als je eens je hartje wil luchten. Kan je er niet eens een paar uurtjes tussenuit, eens echt iets voor jezelf doen, zonder kindjes? Dat kan al veel deugd doen hoor.

Oei moet weg, kom straks nog eventjes terug als ik kan

Anje

Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 14:16

Ocharme Joke toch...
Zo down meisje...

Jah t is druk he 3 ukkiepukkies...
En heb je enig idee waar die migraine vandaan komt?
Is je bloeddruk niet te hoog of te laag?

Mss eens osteopathie proberen of accupunctuur?
Je kunt maar proberen...

Ja tijd voor jezelf is wel volledig verleden tijd he...
Ik kan er van meepraten.
Manlief is nog geen enkele dag thuis geweest deze vakantie...
Maar t lukt wel hoor.
Soms een ganse organisatie...

Kun je de kindjes niet eens naar je mama brengen?
En jij eens op je gemak in je bedje kruipen of zo?
Of iets doen waar jij zin in hebt?
Slaap je goed s nachts?

Dikke knuffel en hopelijk raak je er snel bovenop.

Anje hoe gaat het daar meisje?
En de kids?

Elke je kijkt zeker uit nu je de beslissing hebt genomen?
En ocharme zeg, weeral onder het mes...
Pfff...
We duimen alvast mee dat het nu echt wel de laatste keer mag wezen.
Hoe lukt het met de zindelijkheid?

Hier niet veel speciaals.
Verlang weer naar de zon

Berntje slaapt eindelijk door!
Na (vandaag) 7 maanden werd het wel eens tijd.
Hij slaapt om 20u30 en wordt wakker tussen 6u en 7u.
Leuk he?
Enfin om 6u opstaan doet nog steeds pijn hoor maar t is toch al beter dan 3u30/4u he

Hij rolt zich van buik naar rug, zit al goed recht en zegt sinds een weekje mamamamamamama.
Niet bewust hoor maar wel heel lief hihi.

Jah koekjes bakken met de kids...
ole!

xxx

Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 15:25
Joke

Hey'kes,

bedankt voor de knuffeltjes, zo lief !
Dat doet een mens toch goed hoor ...

Manon, mmm koekjes bakken, yammmieeee hihi !
En gelukkig dat Berntje weer goed doorslaapt nu ! (slaapt ie op een aparte kamer of bij jullie ?)
Oei zeg, jij nog geen enkele dag met man-lief kunnen doorbrengen?!
brr ... ik vond het zalig die twee weekjes dat ie ook thuis was ! (dan kon ik es alleen boodschappen doen enzo!)
Mijn mama woont nu bij mijn meme (89j binnenkort) en is echt niet meer te genieten de laatste maanden. Dus de kids kunnen daar niet langs helaas ... (en bij de andere oma ook niet, die is daar allesbehalve zot van van babysitten en die is héél hard: als je voor kids kiest moet je er zélf voor zorgen, die gaat nooit begrip tonen hoor)
'k Heb zelfs in niets geen zin meer .. k zorg alleen dat de kids kunnen spelen en eten (en ventje) en dat mijn huis in orde is ... that's it ...
Zit nu al een eindje met keelpijn ook (rode keel) en die migraine, geen idee, hormonen zegt de kinesiste. (heb vorige week zelfs kiné moeten afzeggen)
Ben al drie keer bij osteopaat geweest vorige maand voor behandeling van migraine. (ging even beter mara is nu dubbel zo erg!)

Hopen op beterschap maar hé ...
Het slapen s nachts lukt tamelijk goed, alleen de laatste nachtjes wat minder, raak maar niet in slaap ook al ben ik doodop !?!

Gisteren zijn we eens tot in Ieper geweest (nadat lode thuis was) met een vriendin (en gezin) iets gaan eten en 't was er kermis ! viel super mee, heb er echt van genoten ... die mensen komen nu donderdag nog eens langs bij ons thuis. En vrijdag mogen wij es ergens gaan (oef, ben blij dat we ook es buiten kunnen hihi), gaan bbq'en (bij vroegere uitgaansvrienden).

Ohhh Manon, die mamamamma ! hééééérlijk hé ! da's puur genieten ...
En een proficiat met de 7 maandjes !(eerste jaar is elke maand beetje verjaren hé hihi)

Dikke zoentjes,
Joke xxx

Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 20:06

Hello!

Joke,
Dikke dikke knuffel voor jou!!!
We begrijpen je maar al te goed hoor!
K'weet nog dat ik het in het begin ook zwaar had toen Yente er was, vooral omdat hij enorm veel wou drinken en s'avonds constant aan de borst hing en maar niet van de fles wou drinken.
Weet je wat ik toen wel es leuk vond, s'avonds als ze in bed lagen es wegrijden met de auto, muziek keiluid en gewoon rijden...
Zalig die rust dan. Nu doe ik dat soms nog als alles me te veel wordt...
Misschien rare gewoonte, maar mij doet het deugd.

Ik heb heel goed nieuws! Ik heb een nieuwe job gevonden!!!
1 december begin ik er, want ik heb 3 maand opzeg op m'n huidig werk.
Da's wel nog héél lang... K'had gehoopt dat ik vroeger mocht opstappen. T'is terug fulltime, 38u per week (dat zal even wennen worden in het begin). Maar met glijdende werkuren en heel dicht bij huis. 5 minuten ben ik onderweg met m'n fietske. Goed he!
K'ben echt supercontent, k'had niet verwacht zo vlug iets te vinden.
T'gaat natuurlijk ook wel raar zijn om na 7 jaar dienst weg te gaan op m'n huidig werk, maar t'is tijd voor wat verandering.
Het enigste nadeel is dat ik niet veel verlof ga hebben, want k'heb dan daarvoor parttime gewerkt. 1 jaartje op de tanden bijten.

En vandaag eindelijk een liedje teruggevonden dat ik een paar jaar terug héél graag hoorde (en nu nog, de kids vinden de clip geweldig!) Hieronder de link als ge ook es wilt luisteren: http://nl.youtube.com/watch?v=lrtA69G15zk&

Groetjes,
Sara

[Laatst gewijzigd door Klein Sarake - 12/08/2008 @ 20:11] - Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 20:51
Elke

Helloo!

Joke ik hoop dat je je snel beter voelt, misschien toch wel een heel leuke tip van Sarake want tenslotte het geeft niet hoe maar je moet gewoon ook tijd voor jezelf nemen he! Knuffies hoor

Sarake thanks voor de link! Super gewoon! Ik ga ze eens aan me ukkies tonen want dat wordt lachen!Superdikke proficiat met je nieuwe job!!!

oeioeioei onweer brr
subiet alle uks weer wakker (ik wilde net in bad: niet dus, straks misschien) ik ben namelijk BANG van onweer brrr
Elke

[Laatst gewijzigd door Elke - 12/08/2008 @ 20:54] - Link naar deze reactie
12/08/2008 @ 20:53
Elke

Manon, fijn dat Berntje doorslaapt! Yess, eindelijk nachtrust! Ook tijd voor jezelf trachten te maken hoor! En jaaa Chiel is zindelijk! vandaag eerste keer droge dag in opvang!

En nu loop ik naar beneden het klettert hier whaaaaaaaa
ikke

Link naar deze reactie
13/08/2008 @ 09:14
Anje

Hallokes
eindelijk weer leven in de brouwerij hier

Hoh Elke, heeft het zo geonweerd bij jullie gisteravond? Hier gelukkig maar 1 donderslag gehoord, en ik was de enige die het gehoord had. Ik ben er ook niet zo zot van hoor, lig in bed ook altijd te luisteren tot het gedaan is.
Bravo voor Chieltje!

Manon, amai je ventje niet 1 dagje vakantie gehad? Ook wel vermoeiend voor jou, zo dag in dag uit tussen de kindjes. Ik denk niet dat ik dat zou kunnen , heel leuk voor een paar weekjes maar dan verlang ik toch echt weer naar volwassen gezelschap hoor.

Joke, ik kan het me goed voorstellen van oma A. dat ze zoiets zegt. Niet leuk voor jou natuurlijk. Kan je je meisjes niet eens een namiddagje wegdoen, bij iemand gaan spelen of zo, zodat je alleen nog Thomasje hebt?

Sarake, proficiat met je nieuwe job! Wat voor werk doe jij eigenlijk? Hopelijk valt het mee, terug fulltime. maar zo te horen vallen de uren wel goed mee, en zo dicht bij huis, dat is ook wel tof he.

Bij ons alles ok, al beginnen de kindjes zich wel te vervelen thuis. Ze zijn nu voor de 2de week thuis bij papa, en die houdt zich precies niet veel met hen bezig. Heeft al meer bij zijn ouders gezeten (om te werken weliswaar) dan thuis. Wel makkelijk he, dan heeft hij Ralf bij zich in zijn 'atelier', en Elin blijft binnen bij oma.
Op 't werk begint het weer druk te worden, en we moeten ons opmaken voor een superdruk najaar, en die drukte zal dan blijven tot ... 2010 Nu ja, beter drukk dan niets te doen hebben, maar kom. We vragen al lang iemand extra bij, maar het kan er precies niet van af. En als ze pas iemand geven als het al zo druk is, hebben we geen tijd om veel opleiding te geven. Enfin, we zien wel hoe het uitdraait.

Allé ga er nog eens invliegen hoor,
groetjes
Anje

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 13:45
Joke

Hallo'kes !

Anje, oei oei zo drukjes dus op't werk ! Maar toch misschien beter zo dan dat je je zit te vervelen hé !?! Knuffie !
Heb je nog congé tegoed ?
En de kindjes, nog aan't vervelen ? Hier valt dat gelukkig wel goed mee, es een tv-dagje, een veranda-dagje, een barbiedagje, ... en 's avonds veel zwemmen met de papa. (trouwens, sorry voor't vragen héhé, maar we hebben nog een bikini-tje bij jou liggen hé! )
Goh en de meisjes ergens naartoe doen, kan je moeilijk zelf vragen hé aan de mensen .. maar vorige woensdag gingen ze spelen bij buurjongen (verjaardagsfeestje), maar ik moest net naar k&g met Thomasje en dan nog boodschappen enzo, dus ja, niet echt veel rust haha.

Elke, proficiat voor Chieltje !!!
Alles goed met 't gezinnetje ?

Sara, bedankt hoor ! En ik heb ook al enorm genoten van de (wel korte maar ze zijn er!) ritjes heen-en-weer naar de kiné. (ik ga 's avonds dus alleen!), radio volle bak en maar meezingen ... hihi
Anders kom ik 's avonds niet graag meer buiten, want ben dan zooo moe altijd, wil alleen maar rust en zetel (of bedje) hihi. Maar kiné staat genoteerd, dus ik MOET gaan.
PROFICIAT met de nieuwe job !!!! Wow zeg, zal raar zijn hé zo veranderen ! Maar nog een eindje om te wennen en afscheid te nemen dus ...

De migraine komt en gaat hier ... wel héél veel last van, niet meer gehad na het stoppen van de beta-blokkers (zo erg nooit meer en zo veel). Nu met de bv wacht ik nog even af, daarna misschien terug naar neuroloog best hé.

Met de kindjes verder gelukkig alles prima ! wel weer een brr grr weertje! (maar heel goed voor m'n migraine natuurlijk)
Thomasje doet nu ook al z'n dutjes boven in z'n bedje ! super !
Wel héél veel last van z'n eczeem, zo zielig.
Maar anders prima, woog vorige week al 7kg600 (nichtje al goed voorbijgestoken), hoogste curve !

Gisteren mijn vingers tussen de verandadeur bij mijn meme, man PIJN dat ik gehad heb ! nog steeds hoor, is heel moeilijk typen nu en alles gaat supertraagjes ..

Met de andere mama'kes, spruitjes en broers-zusjes alles goed ?

Benieuwd naar de nieuwe baby-kleuter-en-peuterperikelen hihi
Dikke zoen ! Joke xxx

Link naar deze reactie
09/09/2008 @ 12:30
Elke

Wat moet ik nog doen om mijn zoon zindelijk te krijgen

Ie zit terug in de pampers...was dagelijks kaka in debroek op school...

wat als ze hem van school sturen? Dan is er gewoon toch geen oplossing meer??

Iemand raad?

Elke

Link naar deze reactie
09/09/2008 @ 14:08
Anje

Aha, er is toch nog iemand hier

Elke, misschien moet Chieltje er nog "in" komen op school? Of durft hij het niet zeggen als hij moet gaan? Ik zou het nog een paar weekjes afwachten, misschien gaat het vanzelf weer over als hij zijn draai gevonden heeft.

Hoe is het trouwens gegaan met de oorbuisjes voor je grote meid? Gaat ze intussen weer naar schooltje?

Joke, ben je al terug van weggeweest? Hoe is het geweest, goede reis gehad? Ben benieuwd hoor!

Hier alles ok, weer het drukke leventje gewoon worden. Kindjes heel goed weer gestart op school, Ralf eerste dagen wat minder maar nu echt wel enthousiast over zijn woordjes en lettertjes. Ma ja, hij kijkt ook uit naar zijn verjaardagsfeestje, helpt ook mee aan zijn humeur denk ik. Ikke vorige week en weekend snipverkouden, en 't is nog altijd niet echt over. Heb nu barstende koppijn gekregen hopelijk geen sinusitis op komst. Op het werk onderbemand en superdruk. Ach ja, beter dat dan geen werk zeker.
Eindelijk weer wat zonniger weertje, doet toch deugd he. Heb over de middag een half uurtje gewandeld en het deed zeer om terug te keren

Allé hopelijk valt hier binnenkort weer een en ander te lezen!

Anje

Link naar deze reactie
09/09/2008 @ 22:09
Elke

ja he Anje, leesvoer nodig!

Tja weer het drukke schoolleventje...Fientje is al hele avond aan hulen: ruzie met vriendinnetje...het puberen is weer gestart. Ze kan zo gevoelig zijn, maar ook te bezitterig! Ze moet haar vriendinnetje meer kunnen loslaten...ik heb de operatie afgebeld want ik vind dat het beter gaat. Ze hoort niet tiptop maar zit op de eerste zij...ze slaapt goed dus denk ik dat de pijn over is. En ik ben zo bang van narcoses, dat ik het enkel wil als het echt moet!

Tha me zoon...is echt wel moeilijk: niet durven vragen? Dat zou me verwonderen...ik denk dat het een aandachtsprobleem zou kunnen zijn: ie is de middenste he. Ik probeer nu drie dingen: belonen met stickers en snoep als ie het goed doet, extra aandacht en heel erg streng zijn tegenover onaanvaardbaar (aggressief) gedrag. Tja we doen ons best...

Ralf bijna jarig? Leuk feesten! Ie gaat dus niet graag naar school? Ons Fientje gelukkig wel, en bijleren dat ze doen: echt fijn he?

Kus allelaal!

PS een goei: me zoon wil piloot worden; zegt ie: ik ga piloot worden! Ikke: mogen wij dan meevliegen, mama en papa? Zoontje: neenee, ik vliegen, en jullie mogen kijken en amai zeggen! Whahaha

Elke xxx

Is hier een verbouwingsramp; wil je niet hoooooren...en dat met drie kleine uks! Hebben jullie dat ook gehoord van die ma die haar kids van 6-3 en 1 alleen achter liet??? Ik was het niet hoor! Brrr

Link naar deze reactie
10/09/2008 @ 22:05
Joke

Goeieavond !

Terug thuis ! Een héél leuke Zwitserse vakantie gehad, een echte aanrader (met intersoc van de ziekenbond), een oekkie-vakantie (voor kids met allerlei animatie, verrassingen, uitstapjes, ..)héél veel lekker eten en drinken en all-in ...
Vandaag lekker veel was en plas (gisterenavond thuisgekomen) ..

ps: http://picasaweb.google...sels/Zinalseptember2008

Daar kun je al wat foto's vinden van ons, maar je moet wel zoeken hahaha (zeker als je ons niet life kent, mijn meiskes staan al in de bovenste rij met hun 'achteraanzicht' en dan bij het knutselen en nog wat familiekiekjes met de rode buggy) hebben diavoorstelling gekregen daar, collage van alle toeristekes daar!)

Liefs, Joke & co'tjes xxx

Link naar deze reactie
10/09/2008 @ 23:32
Elke

Welcome back Joke! Schitterend verlofje gehad dus! Jippie!!

Kus
Elke

Link naar deze reactie
14/09/2008 @ 23:12
Elke

Hallo...

Link naar deze reactie
14/09/2008 @ 23:13
Elke

...hallo