< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Aftellen tot juli 2008

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
01/08/2008 @ 09:09
Belleke

Online Status Stuur bericht
@Evy: Maar die kwaaltjes neem je er maar al te graag bij zeker.
Heb je het al aan iemand anders verteld? Of wacht je tot 2 à 3 maanden?

Ik wou dat het bij ons ook al zover was.
Ik ben bijna in mijn vruchtbare periode. Mijn ventje is er nu ook meer mee bezig als de vorige maanden. Hij begint nu ook het een en ander op te zoeken. Wel leuk!! Ik vind hem dan zo schattig!

Hou jullie goed!

Link naar deze reactie
01/08/2008 @ 09:17
Mimmie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo allemaal,

@ Evy: En is het fijn de intieme relatie met de pot? Je man al jaloers hahaha... tja helaas hoort het er toch vaak bij, maar ja dan voel je je in ieder geval zwanger.
Ik zat net wat terug te lezen. Torben wordt zondag toch gedoopt? Zo ja, mocht ik hier niet meer komen voor zondag: Een fijne dag toegewenst!

@ Dees: Waar ben je meid? Ik zie dat je banne op 7 dagen overtijd staat... Is het raak? Of zo drukg gehad? Ik hoop voor het eerste

Hier volgens de banner de groene daagje voorbij... Flink geklust. Voel me allen niet zo lekker de laatste 2 dagen, last van mijn buik en ben erg moe.

Net ik vandaag besloten heb om met nichtje neefje naar Scheveningen te gaan is de lucht zo grijs... BLEGH stom weer!

Mijn stiefdochtertje van 4,5 komt vanavond en dan voor 2 weekjes. Heerlijk is dat altijd weer en altijd zo moeilijk als ze weer naar haar moeder moet... Maar ja hoort erbij. Ze heeft in maart een zusje erbij gekregen bij haar moeder, waarbij ik te horen heb gekregen dat ze bij mij en haar papa een broertje wilt, want ze heeft al een zusje. Wat is ze toch weer heerlijk, ze vond ook dat ik dat maar even snel moest regelen. hahaha, ging dat maar zo makkelijk.

Nou ik ga mezelf maar even nuttig maken.

groetjes

Link naar deze reactie
01/08/2008 @ 11:45
Evy

heyhey

tja zo voel je je zwanger, dat is waar...

jaja Torben wordt zondag gedoopt, ik moet nog een hele hoop ervoor in orde brengen, maar dat zal wel weer lukken
en maandag terug werken... pfff daar heb ik dus helemaal geen zin in he!!! maar wat moet dat moet he...

en spannend bij jullie allemaal he...

mijn doen overuren hoor...

Evy

enne er zijn al een heleboel mensen die ervan weten hoor, maar enkel de dichte vrienden en familie, de rest mag het weten na de eerste echo... en dat is op 19/08.. spannend...

[Laatst gewijzigd door Evy - 01/08/2008 @ 11:47] - Link naar deze reactie
08/08/2008 @ 18:11
Belleke

Hoe is het hier met iedereen? Allemaal druk aan het klussen misschien want zoooooooooooo stillekes dat da hier is!!!

Ik ben al een paar dagen mijn mijn ovulatietestjes bezig tot hier toe nog geen 2 dikke strepen gezien maar vandaag was het toch al iets duidelijker, misschien is het voor morgen!

En Evy hoe voel je je? Gaat alles goed?

Belleke

Link naar deze reactie
08/08/2008 @ 21:22
Mimmie

Hier nog steeds af en aan misselijk. Ik wil mezelf alleen niet te veel gek maken...

Maar toch... nog even en dan zal ik het wel merken waardoor het komt...

Heb wel heel hard geklust hahahaha... en het is zeker stil hier

groetjes

Link naar deze reactie
08/08/2008 @ 23:01
Belleke

Hopelijk mag je misselijkheid een leuk resultaat opleveren!
Ik duim met je mee!!

Link naar deze reactie
09/08/2008 @ 15:32
Evy

heyhey

is hier idd heel stillekes...

met mijn alles goed hoor dames... alleen misselijk en overgeven en ... alles komt erbij kijken, maar alles voor het goede doel he...

Mimmie en Belleke go for it girlie!!!

Evy

Link naar deze reactie
09/08/2008 @ 16:32
Mimmie

hmmmz... Ik weet het niet hoor...

Ik lees hier op het Forum zoveel verhalen over dat ze voordat ze zwanger blijken te zijn mini bloedinkjes krijgen. daar heb ik dus geen "last" van... Voel wel vanalles in mijn onderbuik, maar ja... of het nou gewoon last van mijn buik is...

@ Evy: Oh, oh oh... Dus je hebt echt de hele mikmak... Maar zoals je zegt het is voor een goed doel he! En hoe voel je je voor de rest?

Nog 4 daagjes voor mij... zou het? nee... ik ga er proberen niet te veel over na te denken (al is het verdomd moeilijk)

Liefs

Link naar deze reactie
10/08/2008 @ 14:05
Evy

zo spannend he weer aftellen naar die NOD... ik moet eerlijk toegeven dat ik blij ben dat ik daar vanaf ben... maar nu aftellen naar mijn eerste echo.. nog een goeie week

Mimmie ik heb niks van bloedingkjes gehad hoor, dus daar moet je niet op zitten wachten...

Link naar deze reactie
10/08/2008 @ 19:31
Mimmie

evy... gelukkig... Ik had al zoiets van het zit er dus niet in... maar gelukkig is er iemand die het niet heeft gehad... wanneer heb je dan je echo? Lijk me echt zo apart om dat mee te maken van jezelf

groetjes

Link naar deze reactie
11/08/2008 @ 08:27
Evy

Mimmie ik mag 19/08 naar de gyne, dus nog een weekje wachten...
maar zal wel geod zitten denkik, naar mijn ziek zijn en overgeven te kijken...

Link naar deze reactie
11/08/2008 @ 12:30
Mimmie

Evy het zou wat zijn... als al dat spugen voor niets zou zijn geweest... haha

Nee hoor, het zit zeker goed.

Link naar deze reactie
16/08/2008 @ 10:12
Mimmie

Zou het dames? Ik probeer er niet over na te denken... MAAR DAT LUKT NIET ECHT!!!

Ik heb nog geen test gedaan. Dit omdat ik de afgelopen maanden ook wel eens een cyclus van 37 dagen heb gehad...

Zal je maar net zien, loop ik vandaag door het Dolfinarium komen de door...

Dames help me duimen!!!

Link naar deze reactie
17/08/2008 @ 13:29
Evy

oh Mimmie wat spannend... wanneer ga je testen?

Link naar deze reactie
17/08/2008 @ 19:18
Belleke

Amaai, Mimmie!! Ik zééér hard met je mee!

Link naar deze reactie
17/08/2008 @ 19:52
Mimmie

Kijk maar naar mijn banner...

Ik heb vandaag een test gedaan en al heel snel kon ik mijn uitslag zien... POSITIEF Toch nog netjes de 3 minuutjes gewacht.

Gelijk in tranen uitgebarsten... 10 minuutjes gehuild, eerst in de armen van mijn vriend en daarna in de armen van mijn moeder...

Ik had vrijdag namelijk een test gedaan, met die van de etos merk... Die was negatief... althans zag ik nou een streepje of niet? NEe ik maakte mezelf gewoon gek...

Maar vandaag nog niets, dus snel naar de appie heijn gegaan... Clear blue gehaald... En ja hoor... Morgen ga ik gelijk de dokter bellen en laat ik me daar ook nog even natesten... Ik ga van het positieve uit.

Ik ben nog steeds misselijk, komt en gaat, maar geen spugen. (gelukkig)

Dus dames, ik ben als alles goed gaat nr 2 bij deze topic

Groetjes en dikke duimen voor de rest!

Link naar deze reactie
17/08/2008 @ 23:00
Evy

dikke dikke proficiat Mimmie!!! geniet ervan, ik hoop dat je niet gaat overgeven zoals ik

Link naar deze reactie
17/08/2008 @ 23:03
Mimmie

Dankjewel Evy

Link naar deze reactie
18/08/2008 @ 08:46
Belleke

Amaai Mimmie, zo geweldig voor je! Een dikke proficiat!

Link naar deze reactie
19/08/2008 @ 15:18

Online Status Bekijk profiel
Hai dames ben ik ook weer.

Allereerst allen gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ben echt heel erg blij voor jullie.

Ik had helaas minder nieuws.

Het was vorige maand inderdaad innestelingsbloed en ik was dus zwanger.

De 2 testen die ik deed waren positief..en 3 dagen later liep ik leeg.
Gek dat je zoveel bloed kan verliezen.

De blijdschap was dus van korte duur en daarom ook mijn afwezigheid hierzo.

Ik zit echt met tranen in mijn ogen te typen maar ben echt met heel mijn hartblij voor jullie meiden!!

Geniet er lekker van!!!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >