Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 10/08/2008 @ 17:03 teigetje ![]() | ik heb even mijn banner aangepast naar het aantal dagen dat mijn laatste cylcus duurde ipv 28 dagen en zie dat we er deze hele week nog tegen aan moeten |
| 18/08/2008 @ 20:11 teigetje ![]() | zeker nogal stil hier, zit op het moment druk in de klus dagen. En tja ook erg spannend dat wachten erna. Ach voor je het weet is het zover maar toch dat wachten he.... |
| 24/08/2008 @ 13:52 teigetje ![]() | oh spannend Jane. Ben heel benieuwd en zal voor je duimen dat er geen komen![]() |
| 30/08/2008 @ 13:33 jane ![]() | Teigetje al nieuws? ik duim voor je ben zo benieuwd!!! groetjes jane |
| 02/09/2008 @ 13:00 jane ![]() | wat een rust hier!!! waar zijn jullie allemaal??? ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Augustus 2008, starten 2de kindje...

te zien. Vorige week ben ik dan maar een afspraak gaan maken bij de gyn. (ik werk in een ziekenhuis dus das lekker handig) Ik kon er gisterenavond al terecht. Dinsdag kreeg ik een bloeding, joepie mijn
.Mijn eierstokken liggen stil en moeten nog in gang schieten. Dat ze dan maar eens opschieten want ik heb geen zin om er zolang op te wachten. pfff Mn lichaam is dus helemaal ontregeld en ik ben super emotioneel. kan de hele dag 

.