[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 08/08/2008 @ 22:06 Even liever anoniem.. | Wat vinden jullie van Levi of Levy voor een meisje?? ![]() |
| 08/08/2008 @ 22:17 mupke ![]() | hallo even liever annoniem. Ik vind levi levy eigenlijk geen naam voor een maar voor een ![]() Groetjes |
| 08/08/2008 @ 22:34 liever even anoniem | Ik vond dat tot nu toe heel eerlijk gezegd ook, totdat ik iemand zag die haar meisje zo noemde. Ik vond het wel heel erg stoer klinken! Mijn andere kinderen heten Julian & Isa. Liefs ![]() |
| 08/08/2008 @ 22:40 Steenbokje ![]() | Ik vindt het een prachtige naam maar vindt het voor een jongen |
| 08/08/2008 @ 22:58 Lotti | Hoi, Sorry maar ik vind hem niet zo mooi en niet echt bij Julian en Isa passen. dat vind ik wel 2 leuke namen! Zou leuk zijn als de i en de a bij de 3e naam ook weer terug komen! Misschien: Nina Lina Mira Mila Marit Linda Ook passend vind ik: Marte Mare Silke Aniek Emma Als ik zo kijk vind ik Julian, Isa en Marit wel erg mooi passen! Maar misschien vind je het zelf helemaal niks... Ben gewoon even zo vrij geweest...Trek je er niks van aan hè! Liefs Lotti |
| 09/08/2008 @ 09:55 Lizz | lekker stoer toch voor een meisje! ik vindt het enig hoor! |
| 09/08/2008 @ 14:19 mimi1701ap16 ![]() | hai, Levi voor een meisje ![]() ![]() |
[Reageer]

Wat vinden jullie??

maar voor een