Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 08/08/2008 @ 10:33 Marylène@work | Das wel waar joke wat je schrijft. Maar als je dan eindelijk zwanger bent zal de grootste schrik over gaan nen x die 12w gepasseerd zijn. Maar toch af en toe heb ik nog schrik hoor, daarmee dat ik zo uitkijk naar elke echo of toch wel alles in orde is. Dat het voor mij maar vlug donderdag is. Het zal dan 7 a 8 weken geleden zijn van de vorige echo... spannend dus. |
| 08/08/2008 @ 11:23 Marylène@work | Hey joke, Ik heb heel in het begin toen ik begon eens getest met kruidvat, die was echt negatief maar dat was niet om in een potje op te vangen. Ik heb dan testen via het net besteld bij matcare. Dat was het goedkoopste en als ik me niet vergis kwam het op nog geen 20€ voor 12 testen. Ik kreeg er wel 3kado bij. Die testen moest ik dus wel mijnen pipi in een potteke opvangen en dan met zo'n pipetje paar druppelkes in het testvakje doen. De laatste x dat ik zo'n test gedaan heb was kwam er echt onmiddelijk DE dikke 2de streep op. Test staat ook nog in mijn profiel. Ik heb er nu nog zo 4liggen. Maar die geef ik binnenkort weg aan mijn schoonzusje want ik weet dat die er ook bijna zal voor gaan. Ik had er geen probleem mee om beetje op te vangen en prusten deed ik ook niet echt... maar ik versta wel als je echt zenuwen hebt dat het eens verkeerd kan gaan ![]() Hier sowieso |
| 08/08/2008 @ 14:51 sabine@werk | joke, ik heb ook getest met kruidvat getest, ik kreeg wel negatief, maar ik had ook beide gehad, beide negatief (clearblue was van mij toen ook negatief, alleen bij dokter toen test die gaf positief!) maar eentje is dat je met zon raar hulpstukje (soort pipetje) een aantal druppeltjes in een gaatje bij de test moet doen, en de ander moet wel in je urine, en zelf vond ik het altijd wel fijner om het op te vangen in een potje, wat als je door de stress niet genoeg urineerd hihi ![]() Marylene, ik kan niet echt uit mijn witverlies wat uitmaken, maar had op 9maand al eerder een reactie ergens gezet of iemand wist wat dat *klonterige* slijm, maar niemand wist het! moet wel zeggen nu heb ik daar dus helemaal geen last van gehad, nouja misschien wel maar dat het me niet opgevallen, maar dat lijkt me ook bijna onmogelijk hihi, het jeukt dan altijd zo ![]() hier trouwens wel een beetje heel erg goed nieuws!! ik ben ONGESTELD geworden vandaag!! gister kwam ik eindelijk tot rust, en voel dat nu ook nog, want ik was toch wel heel erg aan het piekeren over waarom het nou niet kwam, en wat er aan de hand was, en ga zo maar door, plus de drukte op me werk vanwege vakantieperiode! pff het is niet zo fijn weekje geweest hihi! maar ben nu zo ontzettend blij!! want dat betekend dat ik zondag avond mijn eerste clomid mag beginnen!!! echt ben daar zo blij mee he!! heel erg bedankt dames voor de rustgevende woorden! ik was toch echt wel heel erg bang, en ook echt boos op me lichaam, dacht dat die nou echt gewoon zijn eigen gang weer zou gaan. maar ik moet nu snel verder met me werk hihi, kom vandaag nog wel even snel weer terug! groetjes sabine! ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Nog mensen met PCO

erdoor zijn! nu kan je echt beginnen.
Jippie!
Normaalgezien vanaf 2009 terug groen licht, maar weet niet of ik het nog zolang zal kunnen volhouden, want het gaat niet zo goed momenteel.