< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Lieve engeltjes in de hemel » zwanger worden na doodgeboorte? wanneer opnieuw geluk??

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Lieve engeltjes in de hemel
zwanger worden na doodgeboorte? wanneer opnieuw geluk??
09/08/2008 @ 09:17
grietje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo,

Anne-sophie, ik begrijp je maar al te goed. Toen ik daar stond waar jij nu stond was had ik dat gevoel ook. Een paar weken na de geboorte van Arthur* had ik maar één obsessie: zwanger worden. Elke maand kreeg ik terug de teleurstelling. Van Victor heeft het een half jaar geduurd, van Arthur* 1 jaar na de bevalling van Victor. Dus nooit vanaf de eerste ronde. En nu dacht ik dat het snel ging leukken maar ook nu hebben we even moeten wachten. Ik heb hulp gekregen van mijn gyn omdat ik onregelmatig ben.

De gyn had bij ons ook gezegd dat we 3 maand moesten wachten maar dat bleek puur psychisch te zijn. Uiteindelijk hadden we na 6 weken al de uitslagen van Arthur zijn hartafwijking en zijn we er toch voor gegaan. Ik merkte wel dat ik de eerste maand volledig in paniek was rond mijn nod. Bang dat alles opnieuw zou gebeuren. Nu ben ik al een stuk rustiger al ben ik ook wel bang dat het mis gaat lopen. Maar ik heb mijn verdriet rond Arthur meer plaats kunnen geven en voel me klaar voor een 3de kindje. Dit had ik in het begin niet moet ik eerlijk toegeven. Ik wou een kind maar ik denk dat de gyn gelijk heeft met de 3 maanden wachttijd.

Ik hoop echt dat jullie snel zwanger mogen zijn als je er klaar voor voelt. En een collega (die ook een kindje verloren heeft) zei me, zolang je lichaam en je geest er niet klaar voor is zal het zeker niet lukken. Dus tijd moet echt wonden helen zeker?

liefs

Link naar deze reactie
09/08/2008 @ 09:55
dieke 9Maand Moderator

Hey grietje

Zou het wat zijn, met die 'drie maanden'? Ik moet nu owv endometriose 3 maand aan de pil (daarvan is gelukkig net 1 maand achter de rug). Dit werd zo voorgeschreven door een andere gyn toen de mijne op verlof was. Toen we dan bij de mijne op nacontrole gingen, leek die op de echo al niet veel meer te zien van de endometriose. Ik verstond uit zijn opmerkingen toch dat de pil al goed haar werk deed en die cyste al zo goed als opgedroogd was. Maar toen ik zei dat ik niet zo tuk was op het nemen van die pil, ging hij daar toch met een omweg overheen en het komt erop neer dat ik er toch nog 2 maand aan vast zal zitten. Misschien dat hij ook die 'psychologische' grens voor ogen had.

Groetjes!

Link naar deze reactie
15/08/2008 @ 23:42
Alida53

Hey mama's,

Wou jullie toch even een gelukkige moederkesdag wensen (aan ALLE mama's). Weet dat er velen in de omgeving misschien niet aan gedacht hebben om jullie dit ook toe te wensen.

Hoe zit het hier ondertussen met vrouwen?

groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]