< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » nod juni 2006

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
17/07/2008 @ 11:50
Belisa

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
We hebben het er al een tijdje over en denk dat we na de zomer er echt eens even aan gaan denken....

Liefs Belisa

Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 17:57

hoi hoi

Hier alles goed. Wel iets beter weer gehad dan in NL maar niet veel hoor.

Nu ligt mijn opa in het ziekenhuis met een flinke longontsteking die maar niet weg wel krijgt al 3 dagen antibiotica maar nog steeds-hoge koorts en weinig lucht. Hoop dat het goed komt de man is al bijna 88.

Voelt niet echt anders dan bij sydney de bewegingen alleen al veel eerder sydney voelde ik pas met 21 weken en dit beebje al met 15 weken.

Hoe zit het met het uitje dames??

Xx
Noena

Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 01:50
Mir

Geloof dat het intekenen niet meer gaat lukken.
Het is al beetje heel erg laat ...toch nog effe reactie.

Dacht even kort nadat Lotje was geboren doen we snel nog eens maar moet eerlijk bekennen dat ik het nog maar even uitstel. We zijn echt superblij met ons kleine kaboutertje maar zou even niet weten hoe het allemaal te doen met 2 of meer, op dit moment. Kom nu al tijd te kort !
slaap lekker,
doei, mir
Link naar deze reactie
23/07/2008 @ 13:10
kaatje

Online Status Bekijk profiel
Wat mij betreft lijkt het me erg leuk dat uitje!

groetjes
Kaatje

Link naar deze reactie
31/07/2008 @ 19:16

hoi hoi

Heb net een buikfoto op m'n profiel gezet.
Deze is afgelopen dinsdag gemaakt met 18 weken en 2 dagen! Is ongeveer gelijk aan bij Sydney met 31 weken!!!

Hier alles goed alleen erg last van de warmte. En Sydney loopt (nog steeds) niet dus erg lasig en zwaar allemaal zeker met zo'n buik.

Hoe is het met de rest?

Xx
Noena

Link naar deze reactie
31/07/2008 @ 21:31
Els

Groeit lekker door Noena! Nee, ik moet zeggen dat ik het mee vind vallen hoor, die buik. Ziet er mooi uit. En een tweede gaat nou eenmaal sneller zeggen ze he. Kan me wat bij voorstellen, mijn buik is nooit meer strak geworden tot nu toe...
Hier gaat alles goed, dinsdag was Chris jarig! Het is zo'n lekkere knul, wordt met de dag gezelliger

Els

Link naar deze reactie
31/07/2008 @ 21:41

oh Els ik schaam me diep!

Maar alsnog van harte gefeliciteerd!

Leuk feest gehad? Is Chris goed verwent? En wat vond hij ervan?

Nogmaals sorry maar m'n hoofd is een beetje warrig door de combi van hormonen, warmte en m'n opa die nog steeds in het ziekenhuis ligt.

Xx

noena

Link naar deze reactie
01/08/2008 @ 10:45
Els

Geeft toch niet joh. Bovendien schrijven we hier niet zo veel meer. Het was een hele leuke middag, we hebben het van 3 tot 6 gevierd, vond ik lang zat.
Hoe is het nu met je opa?

Els

Link naar deze reactie
04/08/2008 @ 10:43
kaatje

Els, nog van harte met Chris!

Noena, mooie hoor die buik! En inderdaad met de 2e is ie altijd groter (is al eens opgerekt dus meer ruimte).
Kan me voorstellen dat het zwaar is met Sidney tillen. Doet ze al wel pogingen om te staan of lopen?
Yannick wil niet eens meer in de wandelwagen (is ook niet alles hoor). en hij begint met wat woordjes te oefenen. zo is bal "khal". er schattig is dat (vooral dat wijzen dat ik de khal voor hem moet pakken).

Hij is vorige week wel erg ziek geweest. Overgeven twee dagen lang, niets binnen houden, heel hangerig en zielig. Gelukkig gaat het nu weer goed. Ik denk dat alles tegelijk kwam, prikjes, kiesjes, warmte etc.

groetjes
Kaatje

Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 11:14
Belisa

Leuk he als ze gaan kletsen, Martijn kan alleen nog papa en mama en wuf als er een hondje langs komt maar kan verder verdomd goed duidelijk maken wat hij wil

Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 18:34
Belisa

Wanneer heb je 20 weken echo Noena? WIl je het weer weten?

Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 18:53

hoi hoi

Sydney kletst al heel veel:
Papa, mama, baby, woef, poes, knijn (konijn), inkn (drinken), umba (bumba) en nog een aantal woorden waar ik nu niet op kan komen helaas zegt ze ook shit (stiekem moet ik om lachen om dat kleine meisje dat te horen zeggen).

Sinds gisteravond zet ze ook steeds meer stapjes los dus nu zal het niet lang meer duren!!!

Ik heb 25 augustus de 20 weken echo ben dan 22 weken zwanger!
We willen het niet weten maar twijfel nog wel een beetje want het is makkelijker kleertjes kopen enz als je het wel weet dus we beslissen daar te plekke!

Gaan we nog naar de dierentuin of zo? Want moet dan wel wat gaan plannen ivm dat ikzelf anders niet meer mee kan en dat zou ik erg jammer vinden!

Xx
Noena

Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 21:12
Deb

Ohhhhh Els !! Nog van harte gefeliciteerd met Chris . Ook alweer 1 jaar, super hoor! Sorry dat ik niet eerder gefeliciteerd heb.

Ja, we moeten dan idd wel iets gaan afspreken. Weten we al waar we heen gaan dan??
Misschien kunnen we ergens in september/oktober iets afspreken.

Wij hebben volgende week vakantie, we gaan alleen niet weg, maar ik moet zeggen dat ik wel toe ben aan 3 weken vrij. De laatste weken veel extra gewerkt ivm de vakantie periode. Nu alleen nog moregn middag/avond werken en nog een paar uurtjes op vrijdag.

Jayden is ook al heerlijk aan het kletsen, een paar woordjes van hem: papa, mama, oma, woef, bah, auw, koekie, ti(k)-ta(k)(van de klok), doei, dag dag, hoi, verder zegt hij heel veel na.

Nog even over ons uitje....gaan we doordeweeks of in het weekend?? en alleen mama's en kindjes?? Hebben jullie verder al ideeën??
Ben benieuwd,

Liefs, Deb

[Laatst gewijzigd door Deb - 05/08/2008 @ 21:15] - Link naar deze reactie
10/08/2008 @ 08:19

hoi hoi

Ik ben vandaag alweer 20 weken zwanger! Ben dus op de helft!

Gaat echt super snel veel sneller dan met Sydney!

En sydney loopt sinds afgelopen dinsdag! Ineens vanuit het niets! Nogwel erg voorzichtig en een beetje onzeker maar toch!

Xx
Noena

Link naar deze reactie
10/08/2008 @ 18:18
Deb

Hoi Noena,

20 weken, goed zeg dat je nu al op de helft bent!!
en ook goed dat Sydney nu loopt, zo mooi hè de eerste stapjes?!

Liefs, Deb

Link naar deze reactie
10/08/2008 @ 20:33
moniek

hoi hoi

Geweldig dat Sydney loopt! En ja alweer op de helft.... Gaat snel.

Lang geleden dat ik hier ben geweest. Druk druk, jullie kennen het wel!!
Els nog gefeliciteerd met Chris!
Ben begonnen op mijn nieuwe werkplek. Lijkt erg leuk!
Nog 2 weken werken en dan hebben we vakantie. We gaan op 29 aug. een weekje naar Weert in een huisje. Heb er veel zin in!!

Verder met iederen alles goed??

moniek

Link naar deze reactie
10/08/2008 @ 20:35
moniek

O en Belisa, jullie gaan ook voor een 2e!!!
Leuk og 10 dagen en dan je nod. Ik alvast voor de 2e, 2e zwagerschap!!

moniek

Link naar deze reactie
22/08/2008 @ 13:59
Deb

Hoi Dames,

We zijn niet meer zo actief hier!
Hoe is het met jullie??
Willen we nog een uitje organiseren??

Hier gaat alles goed, Jayden praat heel veel, leert met de dag weer woorden bij, erg gezellig. Ook kan hij de laatste tijd behoorlijk koppig zijn. Lekker schreeuwen en gillen midden in een winkel en dat soort dingen, had hij eerder eigenlijk nog niet zo. Ach ja hoort er allemaal bij he!

Noena, Hoe gaat het met jou?? Alles nog goed met je zwangerschap??

Belisa, leuk dat jullie ook voor een tweede gaan, hou je ons nog een beetje op de hoogte??

Liefs, Deb

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 10:08

heej

Het is hier zeker heel erg stil!!

Belisa leuk joh dat jullie voor een tweede gaan!

Hier alles super vanmorgen 20 weken echo gehad en alles was goed!! We hadden zelf zoiets van we hoeven niet te weten wat het wordt maar toen ze opzoek was om het bovenbeentje had ik het al heel snel gezien! Het is overduidelijk! SYDNEY KRIJGT EEN BROERTJE!!!

Xx
Noena

Link naar deze reactie
25/08/2008 @ 10:32
Els

Hee Noena, fijn dat alles goed was op de echo. En leuk joh, een jongen erbij! Helemaal geweldig toch, van allebei 1

Els

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >