[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 04/08/2008 @ 14:19 leen ![]() | hey, Oei ik vrees dat iedereen een beetje de weg naar hier kwijt is. Silly, het is bijna zover hé. Veel succes!!! en een prettige dag toegewenst. Groetjes Leen |
| 10/08/2008 @ 11:32 silly ![]() | Jaaaaaaaa, hij zei ja! Dus nu ben ik een getrouwde vrouw! Hier een foto, de rest moeten we nog krijgen van familie en vrienden en natuurlijk de fotograaf. http://entertainment.we...16964970055217943HrJWqY Het verslag komt nog, het was een leuke dag. (met al 2 degen spierpijn van het dansen haha) De kindertjes hebben zich ook goed en lief gedragen. Was er wel even bang voor, maar ze waren heeel lief. doei!!! |
| 08/11/2008 @ 14:56 silly ![]() | wat rustig hier. ![]() |
[Reageer]

kindje in 2006, weer zwanger worden?

Ik word zo opgewekt van dat ventje.
Iris is rustiger en liever. Bijt en knijpt haar broertje bijna niet meer. Ze kan zichzelf zelfs beter vermaken. Ik ben wel erg blij met die tip, nu kunnen we eindelijk gaan genieten van de 2 kleintjes.