< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » hcg waarde

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
20/07/2008 @ 14:58
natalie

Bedankt Hunnybee voor de reactie maar de hcgwaarde is gezakt naar 100.
Ik moet stoppen met de medicatie en het miskraam afwachten.

Groetjes,
Link naar deze reactie
21/07/2008 @ 14:11
Viki

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Natalie wat vreselijk voor je! Ik hoop dat het snel allemaal in orde komt en dat je wondertje er gauw mag zijn.

Link naar deze reactie
21/07/2008 @ 16:49
gr

hey dames
ik opende dit topic en hier ook slecht nieuws
had opnieuw bloed laten trekken en hcg gezakt naar 26 ...
nu 2 dagen later heb ik bloeding ...
wat doe ik nu best?
wachten tot bloeding gedaan is en dan op afspraak bij gynae? om te zien of alles weg is?
x
Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 07:52
lel

Online Status Stuur bericht
bij mijn vrouw is het ook in het begin fout gelopen. Ze had een lage hcgwaarde bij de eerst bloedtest. Bij de tweede was het al beter maar enkele dagen later toch bloeding.
Wij hebben gewoon de volledige bloeding afgewacht. Er was toen duidelijk een vruchtje te zien. Zijn dan ook niet naar een gyne geweest.

Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 08:33

de votige keer toen ik ontdekte dat ik zwanger was liet ik bloed trekken en men hcg waarde was 68. een paar dagen begon later begon ik te bloeden..... miskraam
nu bij deze zwangerschap liet ik in het begin ook bloed trekken en toen was de hcg waarde 37... ik dus weer paniek want het was lager dan de vorige keer... een paar dagen later liet ik terug bloed trekken, de gyné had gezegd je moet dat maar doen als je je ongerust maakt, dus ik doen en een hele dag zenuwen voor de uitslag en ....toen ik 's avonds belde bleek het vervijfvoudigd zijn!! dus je ziet dat de waarden niet hoog moeten zijn alleen maar na 2 dagen op zijn minst 1?5 keer vermeerderd zijn zegt de dokter, dus staar jullie echt nit blind op dat cijferke maar laat gewoon enkele dagen nadien nog eens bloed prikken

Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 09:19
natalie

Hey gr,

bij mijn vorige miskramen en ook nu moet ik de bloeding afwachten. Na de bloeding moet ik dan bij de gynaecoloog langs om te zien of alles weg is en of er eventueel geen curettage nodig is. Meer dan dat kunnen we niet doen.

Sterkte!

groetjes,
Link naar deze reactie
22/07/2008 @ 10:19
Hunnybee

Nathalie en gr: wat een verschrikkelijk nieuws zeg!!!
Ik heb nog steeds geen tweede bloedtest gedaan, veronderstel ( lees hoop) dat de waarde gewoon goed gestegen is en dat er geen problemen zullen zijn ... maar dat zal ik pas merken bij gynae binnen 3 weken

Link naar deze reactie
24/07/2008 @ 09:23
Hunnybee

Mijn hcg-waarde is blijkbaar goed gestegen! OEF

Link naar deze reactie
05/08/2008 @ 14:42

Heb net 2e IVF poging achter de rug. Vrijdag heb ik bloedprik gehad en was positief. Gisteren terug laten bloed trekken en de hcg waarde was gezakt. Ziet er dus niet goed uit. De grond zakte onder onze voeten weg. Eerst zo gelukkig en een paar dagen zo ongelukkig. Heeft iemand een idee hoelang het duurt vooraleer de bloeding zal komen? Is dat een kwestie van dagen of kan het nog zeker een week duren?
Link naar deze reactie
10/08/2008 @ 12:01
natalie

Dag Vicky,

Ik vind het spijtig voor je dat je slecht nieuws hebt gehad. Zoals je hierboven kan zien, heb ik enkele weken geleden hetzelfde meegemaakt.

Bij mij is het telkens een kwestie van een aantal dagen afhankelijk van de hoogte van je HCG. Op zaterdag was mijn HCG 100 en de woensdag daarop is de bloeding begonnen.

Alvast veel sterkte.
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]