[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 06/07/2008 @ 12:28 LunaMinoes ![]() | ff voor je aan het googelen geweest.. en daar staat wel wat op http://www.babydoppler.nl/pag%201.html en zo staat er nog veel meer op, gewoon zoeken onder angelsound zo'n doppler heet meestal angelsound, wat het kost geloof rond de 50 euro, ik zelf zou er ook 1 halen maar mijn verloskundige vertelde me dit niet te doen.. waarom omdat het je psychisch in de war kan maken.. meestal omdat je het hartje niet kan vinden, omdat het toch wel enige schade geeft.. en ja er staat bij het geeft geen schade aan je kindje, maar als dat zo zou zijn, dan zouden ze toch om de week bij de gyn of vk het hartje kunnen laten horen, of echo's laten doen? maar dat doen ze niet omdat het schadelijk is. En ze zei, stel dat je het hartje niet vinden kan, zit je gelijk in de stress.. dus ik ben er vanaf gestapt.. |
| 06/07/2008 @ 13:17 Babyke* ![]() | Lunaminoes; het is echt niet bewezen dat die dingen, of echo's schadelijk zijn hoor... |
| 06/07/2008 @ 15:43 evi ![]() | hey, ik had ook eentje gekocht en ik heb totaal een paar keer gebruikt! in het begin vindt je da sjeik maar dan ligt het daar ook maar hoor van mij! wrm zou dat schadelijk zijn!!!! ze gaan het dan ook niet verkopen hé : Het gebruik van de AngelSounds Doppler tijdens de zwangerschap is zeer veilig. Het geluid wordt geregistreerd door een ultragevoelige contactmicrofoon en de AngelSounds zendt dan ook geen golven uit. Het AngelSounds Doppler apparaatje gebruikt ook geen gevaarlijke spanningen (9 volt batterij die meegeleverd wordt) en produceert geen stralingen. Dus kan je het toestel zo vaak gebruiken als je zelf wilt. Je kan je dus geen enkele zorgen maken om naar de geluidjes van je ongeboren baby te luisteren ! Het AngelSounds Doppler toestelletje is niet gemaakt voor medische doeleinden, maar is wel gemaakt door een medisch bedrijf. Keurmerk ! Dit AngelSounds product heeft een CE keurmerk. Het is volkomen veilig en geschikt voor de zwangere vrouw. De AngelSounds Doppler, mag dan ook in heel Europa verkocht worden http://www.medizon.be ik heb hier de mijne bestelt via internet en 3 dagen na betaling kreeg ik hem al! @lunaminous: iedere keer als ik bij mijn vk ga krijg ik het hartje te horen + echo, ik weet niet mss is het anders in BE dan in NL. ik vind dat ze de mensen nogal erg bang kunnen maken, doe dit niet en dat, maar ikzelf vind als je zwanger bent wil dit nog niet zeggen dat je voor alles moet opletten! nu iedereen voelt zichzelf, maar ik vraag me dan eigenlijk af wat moeten de mensen in afrika of zo dan niet zeggen, daar bevallen ze en paar uur later zitten ze al terug op het land. hier zijn we zeker al mietjes gekomen mja tmoest mij even van het hart srr![]() groetjes |
| 07/07/2008 @ 17:00 SDS ![]() | Die doppler is niet schadelijk, werkt als een microfoon met een versterker. Heb er ook eentje gekocht maar kan het hartje nog niet horen, daar is het nog te vroeg voor |
| 10/08/2008 @ 12:27 | doppler Hoi allemaal ik ben nu ook 17 weken zwanger van mijn eerste ukkie. Heb me ook zo een doppler via internet aangeschaft, omdat ik al eens een miskraam heb gehad ben ik er niet gerust meer op, bang dat het weer mis zal gaan en hoopte met dat ding de hartslag van onze spruit te kunnen horen.Het enige probleem is dat ik niet echt weet waar op mijn buik het (die doppler)te moeten plaatsen zodat ik het kan horen,ik heb al wel eens iets gehoord in mijn buik maar weet niet goed of dat dat ons boeleke zijn/haar hartje was. Kan iemand mij helpen en misschien zeggen waar ik mijn babytje in mijn buikje kan situeren zodat ik niet een halve dag moet zoeken naar het geklop, zodat ik me niet onnodig ongerust hoef te maken :-) alvast op voorhand bedankt |
| 06/09/2008 @ 23:44 | Happytone Heyla, Ik verkoop mijn happytone. Bijna niet gebruikt, want ik voel de bebe nu. Is zeker niet schadelijk voor de baby. Ik verkoop hem voor 40 euro met verzending inbegrepen(belgië). Is zelfs nog in garantie. Groetjes en geniet van jullie zwangerschap! |
[Reageer]

hartslag baby?

mja tmoest mij even van het hart srr

Alleen al daarvoor ben ik super-tevreden ermee!